[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:56

Die zullen ze daar toch wel hebben hopelijk? Het is tenslotte een stallencomplex.

Sannnn

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:59

Jaa, ik weet het niet. Vond kruiwagen op paklijstje die ik hier op bokt vond voor meerdaagse cc. Dacht vraag het even. :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:04

Ik zie het al voor me. :D
Zou dan wel handig zijn om een opvouwbare kruiwagen te hebben. Die bestaan, speciaal voor op concours.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:08

Helaas kan ik geen link plaatsen met mijn telefoon,maar Merel_Claire die hier ook wel gepost heeft heeft haar veulen verloren door een ongeval. Verhaal staat bij IM.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:10

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:13

yup, Brugge :j Er komt nog meer.

Ik heb een opvouwbare kruiwagen, ook heel handig om je spullen naar stal te vervoeren :D Dus die kun je gerust lenen. Uitmesten hoeft niet aan het eind, maar tussendoor een keer wat eruit halen is wel handig. Het zijn tijdelijke stallen, dus niet als in VP.

Ik ga dat topic eens kijken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:15

Maar wel op het complex van die Club St. Hubertus toch? Waar dus ook de vaste stallen zijn?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:17

Och, wat erg voor Claire! Echt vreselijk...

Lau, fijn dat het crossen goed ging, maar idd heel vervelend van de onterechte weigering met zowel Maat als Hetje. Maar het gevoel is goed en daar gaat het toch ook om!
Corien is van het padje af geweest ;)
Ennnn Dienke en Mendy zijn fanatiek op concours geweest met dit baggerweer en verder weet ik het niet meer :+ solly.

Ik heb film gekeken en gegeten met vriendinnen. Die hebben nog even in mijn vuilniszakken geloerd en geplukt voor ze de textielcontainer ingingen. Iedereen weer blij (en ik ook, want ik heb weer ruimte om te shoppen).

Lielle

Dat wel, maar de tijdelijke stallen staan op een stuk land een stukje verder, wel echt een apart gebied.

Sannnn

Wij wouden ook gehaktballetjes en nog wat meer maken om mee te nemen. :) Handig zeg zo'n opvouwbare kruiwagen!
Oh jeetje, verschrikkelijk om zo je veulen te moeten verliezen.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 24-07-11 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:18

Lau, als per sms gezegd, maar fijn dat ze zo goed aanvoelden en balen van die weigeringen. Het zit niet mee :(:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:20

Lielle schreef:
Dat wel, maar de tijdelijke stallen staan op een stuk land een stukje verder, wel echt een apart gebied.

Da's wel handig om te weten. Ook met de aanvoer van water enzo. Denk dat ik maar een zadelcaddy van een stalgenoot ga lenen.

Sneu voor Merel zeg! Arm veulentje.
Heb Merel trouwens al heel lang niet meer in het kletstopic gezien, eigenlijk.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:20

gr_roos schreef:
Helaas kan ik geen link plaatsen met mijn telefoon,maar Merel_Claire die hier ook wel gepost heeft heeft haar veulen verloren door een ongeval. Verhaal staat bij IM.

Echt ontzettend k lote! Had via de PB nog wel eens contact met haar omdat ze ook een Tolan had. Ze stuurde vanmiddag een bericht. Heel naar..

Lielle, lekker hoor gehaktballen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:29

Water is als ik het me goed herinner diverse grote tanks bij de stallen, dus dat valt wel mee met zeulen. Alleen van je auto naar stal en vice versa is flink lopen, daar was die kruiwagen heel handig.

Eef, komt ook maar naar Brugge, dan ben je welkom om ze te proeven, en dat geldt voor iedereen trouwens.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:36

Wat ontzettend sneu zeg van dat veulentje ;(

Jeroen: Charmante foto :P
Mirthe: Klopt idd van Gasselte, kwam ik later ook achter.
Corien: Gezellig feestje dus :D ~~}>

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:44

Sann, Beau heeft geen ijzers en had geen zin om vandaag op concours te staan en niet te kunnen starten, dus had maar afgemeld. Toen mocht ik 'als troost' gaan stappen.
Auw dat doet pijn Sann om dat op de startlijst te zien :(:)

Sneu van dat veulentje

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 22:13

Avond!!

Wat een pestpokken weer...... :( vandaag dus ook niet gereden, de hele dag heeft het geregend.
Paarden dus ook maar vroeg naar binnen gehaald en maar goed ook!
Urban wilde erg graag naar binnen en eenmaal binnen stond hij gewoon te trillen, dus gauw fleece opgedaan. En voor morgen maar regendeken op want straks word hij nog ziek!

Met de hond gaat steeds slechter, doet de raarste dingen. En ze kijkt echt uit haar ogen van maak mij maar dood. Echt super zielig! Voor mij is het over, maar dat geld helaas niet voor iedereen hier in huis!

Dienke: Helemaal super!!! GEFELICITEERD *\o/*
Corien heeft de stoute schoenen aangedaan ~~}>
Joki: Helemaal terug naar de basis kan inderdaad helemaal geen kwaad. Heb ik paar weken geleden ook maar weer eens naar basis terug gegaan want dressuur ging alleen maar slechter inplaats van beter.
Lau: netjes, jammer van de aangeschreven weigering, terwijl die onterecht was!!!
Sannn: Erg slordig!!
Wat verschrikkelijk van dat veulentje!!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 22:20

Mistid: zonde van je stapavondje zeg... Je gaat immers toch voor je plezier!
Sann: dat is niet fijn om te zien..
Laura: fijn dat je zo lekker gereden hebt, maar wat k*lote van die weigeringen! Zou de KNHS ze nu wellicht misschien een keer niet zien en je een wp geven? <<)
Noor: tjee!!! Vier vuilniszakken is echt veel! Bij mij wordt alles vier keer afgedankt en als het dan bij de paarden zelfs niet meer kan worden ze nog als poetslap gebruikt := .

Gister een gemengd gevoel overgehouden aan het rijden. De Z1 Fries liep vorige week al niet denderend, maar was toen te kort bekapt. Nu liep hij nog steeds niet goed maar wou ook totaal niet meer voorwaarts. Ben maar gestopt en volgende week kijken we verder, de eigenaar vreest dat hij toch teveel last heeft van zijn rug om uberhaupt nog bereden te worden :(:) . Verder wel nog op een fokmerrie gereden, maar dat paard is vorig jaar vast gereden en dat is nu echt te merken. Echt een brok spanning en vasthouden. Vandaag was het gelukkig bij ons redelijk droog en dus maar een buitenritje gemaakt met de eigenaresse :D .
Nu zit ik weer in Utrecht, nog een week co-schap van mijn 5e jaar en dan heb ik 6 weken vakantie *\o/* .

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 23:18

Mooie broek jeroen. Volgende keer reserve meenemen, in je blote kont rennen kan natuurlijk niet. :D
Mooi veulen loopt erbij trouwens.
Mirthe jammer van je avondje in de kroeg, maar toch nog goedmakertje gehad dan. :)
Oei Sann dat is een hele vervelende fout op de startlijst. :\ :(:)
1,5 uur stal uitmesten Vief?! Die paarden zijn druk geweest.
Mootje: Wat een naar ongeluk met het veulen. :\ Dat wens je niemand toe.
Wat sneu voor je hond Sanurie..
Op stage hadden ze een oud hondje, was al 19. Die wilden ze ook niet in laten slapen, totdat hij werd overreden (beestje was blind en doof).. Toen was het 'hadden we hem toch maar in laten slapen'.

Hm werd niet echt vrolijk van het bijlezen. :Y) Nou maar eens richting bed, en hopen op droog weer voor morgen!!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 23:40

Oh ja, dat van Beau had ik gelezen! Op cc gaan zonder ijzers met dit weer is idd helemaal niets.
Niet fijn met die fries Floor. Lekker je laatste weekje dus, succes! Dan ga je volgend jaar je laatste jaar in of niet?

http://www.nu.nl/buitenland/2573393/20- ... talie.html
Het kan qua weer nog altijd erger zullen we dan maar zeggen. Je zal maar op zonvakantie zijn daar. :))

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 23:44

Hahaha de mensen die daar op vakantie komen zullen eerst nog 3 keer op de kaart kijken 'zijn we hier wel goed????' :D

Mootje

Waar ik op wintersport ga, ligt ook dikke poeder :=
Ik kan niet slapen.... Zucht!

_lautje_

Black Beauty <3
Afbeelding
Afbeelding

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 23:45

Gaaf!! :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 23:50

Cool <3
En je jasje :~ is de kleur rood vrijgegeven, of voldoe je aan de eisen?