[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-10 13:28

Haha, Evie... Dat bedacht ik mij gisteren ook al :D Ik hoorde dat Tik niet zo goed gaat?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 13:35

Nee niet echt, echt vreselijk balen dat ze elke keer zo'n pech met hem heeft, wat het precies is weten ze ook nog niet, dat gaan ze van de week proberen te vinden.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 13:59

@ Mootje: gefeliciteerd met je wp en bijna-vallen telt niet hoor ;)
@ Evie: jij ook nog gefeliciteerd met je superprestatie van gisteren!! M komt dichtbij voor je inderdaad (bij mij alleen maar verder weg als we zo doorgaan...)

Heb van 9 tot 1 aan de studie gezeten, eerste opdracht is af en beginnetje gemaakt aan de tweede. Schat in dat ik nog zo'n 3 -4 uur mee bezig ben, dus morgen weer verder! Straks afgesproken met de meiden!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 14:13

Bedankt, enne dat gaat vast wel goed komen met Jer hoor, het is echt jammer dat jullie Lisse niet hebben kunnen rijden want die waterbak was goed te doen. Is Bathmen voor jullie niet nog een optie, of is dat te kort dag na Thailand?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-10 14:14

Ik zou vanavond ook wat gaan drinken, maar de bijna-afgestudeerde is ziek en één van de andere meiden kon ook niet -O-
Noor, Veel plezier met borrelen zometeen :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 14:39

Jammer Mootje!

Evie, ik heb er ook wel vertrouwen in hoor! Nu Texel niet doorging, vind ik het ook erg jammer dat ik niet tòch naar Lisse ben gegaan. Maar ja, zo blijft het. Bathmen is inderdaad een beetje tekort dag. Ben dan net 5 dagen terug. Mijn instructrice rijdt Jer wel een aantal keer per week, maar ik wil dan toch graag een keer crosstrainen enzo en dat wordt dus erg lastig (wellicht ook conditioneel)!

Begin volgend jaar op tijd met conditie- en crosstrainingen en dan kom ik ook een keer die rivier oversteken bij jou!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 14:40

Middag :wave:
Ik zou vandaag eigenlijk naar Vasse gaan, maar helaas af moeten melden. Ze was donderdag met les supervervelend. De hele tijd met dressuur al dat ze nogal dwars was, heel erg druk en de hele tijd niks willen. Eerste paar sprongen gingen wel goed, maar toen één zo'n oxer wou ze niet, de hele tijd omhoog gaan enzo. Toen werd ik heel erg boos en heeft ze een paar flinke tikken gehad (en voor het eerst sinds ik haar heb reageerde ze daarop!!! en ging ze heel hard galopperen :D) En daarna was ze wel weer braaf. Maargoed, ik heb geen zin om zo naar Vasse te gaan. En het domme is dat ik dus gister mee was naar Exloo en als ik daar een B parcours moest springen zou ik daar niks om geven, maar het idee dat ik in Vasse dat 80cm parcours moet springen zat ik dus wel mee. Ik wil gewoon eerst weer een keer gewoon een parcours springen.

Ik zag net trouwens op sporthorses.nl een Great Pleasure staan en die lijkt best wel veel op haar. Ik ken ook nog een andere Great Pleasure en die lijkt ook al zo op haar! (ook nog qua gedrag...) http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... 20pleasure
edit] en mijne:
Afbeelding

Noor: Veel plezier zo!
Kim: Wat goed zeg van Bobo
PB: Wat onbeschoft zeg van die mensen.
Vief: Balen van je tv
Mootje: Mooi dat je toch nog je laatste puntjes hebt gehaald

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 14:43

[Baalbericht]
Goeiemiddag
Het is hier Leids Ontzet, dus eigenlijk wil ik wel even naar de kermis, maar niemand kan mee :(
En al die cross en wedstrijdverhalen kan ik bijna niet lezen hoor |o Ik ben zo ontzettend jaloers! Loop alleen maar de hele tijd te denken aan wat ik het afgelopen jaar allemaal gemist heb. Het liefst ga ik zo snel mogelijk op zijn minst weer heel hard aan het werk met springen, crossen en wedstrijden, maar ik ben ook weer heel bang dat ik te snel opbouw. Het had gewoon in maart klaar moeten zijn met alle ellende, en dan had ik ter compensatie gewoon een supergoed jaar moeten rijden! Ipv die paar wedstrijden die k.ut gingen en daarna weer een blessure.. [einde baalbericht]

Fijn dat jullie zo lekker getraind hebben Vief en Rowo!
Goed gedaan Evie
Balen dat je tv het niet doet Vief!
Naja zeg Pb, wat een mensen!!
Gefeliciteerd met je winstpunten Mootje! Jammer dat Corion er niet zo'n zin in had :P
Fijn dat je lekker gereden hebt Kim
Jammer dat je niet naar Vasse bent gegaan Anthe

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 14:45

Mag hoor Snoek, jullie hebben inderdaad veel pech gehad :(:)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 14:46

Ik kan me voorstellen dat je daar ontzettend van baalt Snoek!
Gewoon geduld hebben nog even, en dan kun je er straks weer helemaal tegenaan!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 14:55

Ik snap dat je baalt hoor Shanouk. ik zit met Het momenteel ook te balen. Heb het gevoel dat dit jaar niks lukt (en als ik terug kijk heb ik meer dan de helft van de wedstrijden foutloos of met 1 stop gereden).

Evie: Ga je volgend jaar in Chaam gelijk M?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-10 14:59

Anthea, Ik ben tijdens mijn zoektocht bij een Boreas x Great pleasure wezen kijken, ontzettend fijn paard en ik kon er zo mee weg rijden, maar ik kreeg Corion niet uit mijn hoofd :D Twee weken terug ook een GP gezien, maar die was weinig talentvol! Beiden waren trouwens gewoon bruin en redelijk fors. Mooie foto trouwens!
Snoekiej, Balen mag hoor :(:) Volgend seizoen ga jij ook gewoon weer knallen!
Zo, net even huishouden gedaan. Ik moet eigenlijk de badkamer nog doen, maar het is zo ontzettend warm!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 15:10

Jammer dat je af moest melden Anthea, maar snap het wel.
Snoek, je mag best even stoom afblazen hoor! Heel begrijpelijk!
Balen van je tv Vief!
Mootje gefeli met je winstpunten en je L-startgerechtigdheid!
San, het was hardstikke leuk in Ysselsteyn! Heb me goed vermaakt.

Zo, ik ga me eens even op de bank installeren en de eventing van gister kijken. Ik was in Ysselsteyn dus hubbie heeft het voor me opgenomen. <3

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 15:21

Noor: Dan kan je je inderdaad beter op volgend jaar focussen, laat het maar horen wanneer je de rivier door wil.
Anthea: Als je er geen fijn gevoel bij hebt kan je inderdaad beter niet gaan, wel jammer dat je de wedstrijd moest laten schieten.
Snoekiej: Ik kan me bijna niet voorstellen hoe vervelend dat is, heb nog nooit een echte blessure gehad bij Bam, maar wat ik van dichtbij zie bij de persoon waar Mootje en ik het over hadden is het echt behoorlijk Kl.ote, zeker als je dan inderdaad van anderen leest/hoort dat ze zo fijn gecrosst hebben :(:) .

PB: Ik heb nog even zitten twijfelen of ik zou proberen om de laatste wedstrijd in Bathmen M zou gaan (mits ik nog 2 puntjes zou halen) maar ik vond dat wat te kort dag omdat ik verder geen trainingen meer heb. Ik wil denk ik dit seizoen L blijven en ook Chaam nog L starten, vorig jaar vond ik deze cross (in de B) niet zo fijn om het seizoen mee te beginnen, en ik wil Bam graag de kans geven om "er weer even in te komen" en hem niet meteen voor het blok zetten na de winterstop. Ik denk dat ik in Etten-leur M wil gaan starten, omdat ik dit vorig jaar een erg fijne cross vond waar ik een goed gevoel bij had.
Bovendien heb ik nog wat verbeterpuntjes aan mezelf die ik ook in de L nog goed kan verbeteren, namelijk mijn houding op afsprongen en waterinsprongen.

Ik zou eigenlijk ook moeten beginnen met galoptraining, wilde ik eerder al doen maar omdat we vaak eerder te hard rijden en hij altijd een keurige hartslag had zag ik het nut er niet zo van in, maar ik heb begrepen dat dit voor het M wel echt nodig is?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-10 15:27

Van galoptraining heb ik (nog) geen kaas gegeten. Het horloge is er wel en ik heb de lengte van mijn galoppeerpad opgemeten. Ik heb nog nooit echt op tijd gereden in de cross, maar met dit paard zou dat wel kunnen (in tegenstelling tot mijn vorige paard).
Evie, Ik zou inderdaad volgend seizoen lekker overgaan :j

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 15:54

Mootje netjes van je punten!!
Kim lekker getraind dus!
Evie spannend M :) ik moet allen vragen of ik werder mag want mijn stal sluit om 8 uur :+

Heb ook gereden 1ste parcour stond dik aan de maat meneer gaat gewoon langs twee toen daar nog een balk en nog twee dus schoot lekker op :( 2de parcour was progresief stond ook flink aan de maat laatste twee hindernisen ook twee balkjes. nu toch maar meer de focus op het springen en dan even geen dressuur hattem meld ik waarschijnlijk af aagzezien ik nie echt lekker in het ritme zit kwa springen na vandaag.

Snoek snap dat je flinke baalt!! Maar volgend gewoon weer lekker rijden! Nu zorgen dat ze goed blijft.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-10 16:04

Jammer dat het niet zo goed ging Corien. Ik reed ook nooit fijn in Lisse, alhoewel de accomodatie top is.
Sluit jouw stal om 8 uur :oo Bij ons kan alles in overleg :j Vandaag had ik zelfs een wit chabrak geleend van de staleigenaar, aangezien ik de mijne vergeten was!

Edit, net nieuwe coupons besteld, want ze waren al op. Wel netjes, 7 wedstrijden en 10 winst. Met mijn vorige paard had ik nu nog niet eens mijn eerste winst ;( Werd mijn eerste jaar clubkampioen met 53% _O-

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 16:32

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-10 17:34

Rowo, Het ziet er erg simpel uit allemaal! Paard leert snel, aangezien hij op de foto van Vief al mooi zakte (ivm met die noodsprong) +:)+

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:37

Leuke foto's Mandy! Al vraag ik me nog steeds af wie jullie instructeur is

Evie, volgend jaar overgaan naar de M moet toch kunnen! Zelf vind ik de cross in Chaam wel altijd een hele fijne eerste cross, ik rij daar ook liever dan in Etten Leur.

Ik heb vandaag weer niks gedaan, kan echt niks uit mijn handen krijgen en als ik me zo voel kan ik maar beter niet oip mijn paarden gaan zitten ;( . Wil zo nog even met de hond naar het bos gaan, vindt hij iig erg leuk ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:43

Hopelijk gaat het snel beter Dorien!

Evie: Zou idd ook wachten tot volgend jaar met M starten. De overgang en L en M is toch heel behoorlijk, vooral als je zelf nooit eerder die klasse hebt gereden. In het L is allemaal nog leuk freewheelen, maar in het M wordt toch wat meer verwacht.

Zat ook te denken om met Maat in Bathmen M te starten, maar ga denk ik ook in Chaam over. Even kijken hoe zondag de training gaat in Baarle Nassau.

Krijg nu heerlijk een hoofd massage van vriendje. Beste hulpmiddel tegen hoofdpijn.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:44

Leuke foto's Rowo!
Billy :(:)
Snoek, reageer later nog op je pb!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:44

@ rowo mooie foto's. Was dat in Boekelo. Wel diep water..

Ben net terug uit vasse en heb eerlijk gereden. Zelf te afwachten op de greppel en dan denkt mevrouw ook van oei spannend even wat langer kijken. Waterbak ging top. Zonder twijfel of terugnemen in 1x en die was toch best lastig.
Helaas een stop maar toch nog 4e prijs want er werd slecht gereden. Hele verslag staat in Vasse verslagentopic.

Ga nu eten en douchen..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:45

Mandy: Zetje is wel echt een heel fijn paard!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-10 17:47

PB, Doe mij ook zo'n vriendje :P
Caro, Las net je verslagje al, gefeliciteerd!
Billy, Balen dat het nogsteeds niet zo gaat als dat het zou moeten. Veel plezier in het bos met Toby