Ik hoorde dat Tik niet zo goed gaat? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoorde dat Tik niet zo goed gaat? 

) En daarna was ze wel weer braaf. Maargoed, ik heb geen zin om zo naar Vasse te gaan. En het domme is dat ik dus gister mee was naar Exloo en als ik daar een B parcours moest springen zou ik daar niks om geven, maar het idee dat ik in Vasse dat 80cm parcours moet springen zat ik dus wel mee. Ik wil gewoon eerst weer een keer gewoon een parcours springen. 

Ik ben zo ontzettend jaloers! Loop alleen maar de hele tijd te denken aan wat ik het afgelopen jaar allemaal gemist heb. Het liefst ga ik zo snel mogelijk op zijn minst weer heel hard aan het werk met springen, crossen en wedstrijden, maar ik ben ook weer heel bang dat ik te snel opbouw. Het had gewoon in maart klaar moeten zijn met alle ellende, en dan had ik ter compensatie gewoon een supergoed jaar moeten rijden! Ipv die paar wedstrijden die k.ut gingen en daarna weer een blessure.. [einde baalbericht]
Twee weken terug ook een GP gezien, maar die was weinig talentvol! Beiden waren trouwens gewoon bruin en redelijk fors. Mooie foto trouwens!
Volgend seizoen ga jij ook gewoon weer knallen!
.
ik moet allen vragen of ik werder mag want mijn stal sluit om 8 uur 
2de parcour was progresief stond ook flink aan de maat laatste twee hindernisen ook twee balkjes. nu toch maar meer de focus op het springen en dan even geen dressuur hattem meld ik waarschijnlijk af aagzezien ik nie echt lekker in het ritme zit kwa springen na vandaag.
Bij ons kan alles in overleg
Vandaag had ik zelfs een wit chabrak geleend van de staleigenaar, aangezien ik de mijne vergeten was!
Werd mijn eerste jaar clubkampioen met 53%

. Wil zo nog even met de hond naar het bos gaan, vindt hij iig erg leuk