Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar Sofie staat keurig stil, heeft een mooi ritme tussen de hindernissen. Is in alles gewoon beter dan Loempia, maar met Loempia had ik meer stijlpunten
. Naja pech, volgende keer beter
. Zaterdag mag ze mee naar Marum. Ben benieuwd hoe ze het daar doet
. 

, tis alleen zo vervelen dat je steeds met de trailer wegmoet..
... Wo wilde niet de trailer op. Ze is twee keer heel braaf erop geweest, maar stond met enorm grote ogen erin.. en knalde toen weer heel hard achteruit.. We hebben alle rust bewaard en zijn blij dat ze er in ieder geval weer even erop heeft gestaan.. Al baalde ik enorm, ik weet dat het onze schuld is, we hebben niet kunnen oefenen tussendoor; onze Land Rover is kapot en moeten steeds een auto regelen die een trailer kan trekken en dat is vorige week niet gelukt.. Tja... en dan moet je opeens weer
, al hebben we er wel gewoon een training van gemaakt.. Morgen gaan we direct weer aan de slag, moet weer even doorbroken worden.
, hij vertelde precies hoe hij het ging doen en dat was hetzelfde als mijn smid op de kliniek.
. Ik boos; "Vind je dat nou normaal, klein kind!!", zij een boze bries en toen stond ze stil
. Miep ongeduld. Toen ik haar ook meenam van de poetsplaats af, nam ze een enorme sprong naar voren, alsof ze 7 jaar heeft vast gestaan
.
, paard kan galopperen
, echt zo super!!
, heb een heel stuk met haar meegefietst, met Vorstin naast me in draf. Lief koppie
. 
.
. Dus verveel me iig niet. Heb nog genoeg te doen.
Blijft rustig (vind ik erg belangrijk) en zet ze er netjes op! Vorstin's voeten zijn echt verbeterd sinds hij Vorstin doet! En bedankt nog voor het meefietsen
Vorstin was heel braaf
Ook op de terugweg was ze lekker rustig, heb met een lang teugeltje kunnen rijden!
. Leuk dat je weer een shoot laat doen
.
, Ton is ook heel lief voor Wolin, door hem is Wolin zo braaf geworden bij de smid
.
. Oorzaak weet ik, dus daar gaan we aan werken
. Ik kan de hele middag balen en mezelf voor me kop slaan
('piekerkonigin'
) en dan zie ik het nu weer lekker positief in
, hahaha!
, lekker hoor dat ze zo braaf was!! Super!
Wel lekker dat het goed ging buiten
wel lekker dat je dan wel kan trainen.
Daar moet ik dinsdag solliciteren
Dus ga me zo maar eens in mijn pak steken.
Nika wisselt heel erg, maar kan soms zelfs Jipje eraf lopen. 

erg leuk niet dus

.
! Loempia sprong heel fijn, en Sofie mocht even een buitenritje. Ze waren druk in de weilanden bezig, maar Sofie vond het allemaal wel prima
.
.
!!
!!
, en vanmiddag ga ik ook kijken voor een nieuwe stal voor mijn andere twee paarden. Het is van dezelfde eigenaresse van de stal waar ik sta, maar dan bij haar huis, erg lekker stekkie, ik ga 's even kijken daar
.
. Woh, dat is niet fijn.