[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:29

Goedemorgen!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 11:32

Dat id had ik ook Miriam...
In Nederland worden protectors natuurlijk ook meer gebruikt voor ponyruitertjes en mangeruitertjes, dan door eventingruiters. Dus daar heb je iig een goed punt.
Als ik in het maat tabel kijk van hows, pas ik precies in een maat, bij sommige andere protectors wijken borstomvan en taille weleens af qua maat...

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:33

Ik had het ook in het Bit zien staan, en ik heb idd de HH.
Moet zeggen hij bevalt me goed Haha!

Ik zal even aankleden en naar het dorp, eens kijken of ik nog iets leuks kan vinden.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:41

Die van HH en Equitheme zijn ook precies hetzelfde, stond in de Bit. Alleen een ander kleurtje. Ik heb dezelfde als LZ, dus ook de HH. Misschien heb ik die Bit nog wel, moet er wel om zoeken dan.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:48

Ik zou ook wel een How's Racesafe willen hebben, die met die veters aan de zijkant. Prachtig ding vind ik dat en volgens mij zittie als een huis.
Mijne is nog prima Air o Wear Zippa Plus Woman, maar als ik een nieuwe moet, wordt het zeer waarschijnlijk een How's racesafe!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:56

Ik heb de How's Racesafe en dat ding zit echt super!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:58

Simmie schreef:
Ik zou ook wel een How's Racesafe willen hebben, die met die veters aan de zijkant. Prachtig ding vind ik dat en volgens mij zittie als een huis.
Mijne is nog prima Air o Wear Zippa Plus Woman, maar als ik een nieuwe moet, wordt het zeer waarschijnlijk een How's racesafe!

Die heb ik. En hij zit inderdaad heerlijk!
Tenminste, ik heb Racesafe met blokjes en veters aan de zijkant. Alleen die How snap ik niet. Misschien hebben jullie het toch over een ander merk dan?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:00

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:08

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:10

Die zien er wel fijn uit zeg! Ook gaaf dat je zelf de kleuren kan uitzoeken.

Ik heb een premiere, zit ook lekker.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 12:26

ik ga het denk ik maar ens met mijn sponsor overleggen.
Ik hoorde ook al goede verhalen over de zappa plus. Ik geloof dat Alice daar ook goed over te spreken was bij de test..

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 12:27

die how's race safe zou ik het liefste hebben!!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:27

Nee, dat is hem precies (ik heb hem bij Canter ook zien hangen en dat was dezelfde). Maar op de eigen site van het merk wordt How niet genoemd.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:31

Ik wil ook een ander.. ga wel een x naar canter op wedstrijd Haha!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 12:35

maar ik geloof dat ie in engeland nog duurder is aan dei pounds te zien!!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:40

Jenga, je hebt echt mazzel dat je een sponsor hebt die alles voor je betaald!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:42

JA idd..

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 12:42

nou ja ze betaalt heel veel voor me. Maar ik voel me wel een beetje opgelaten als ik nu om de duurste protector ga vragen. dus ik kijk wel ff wat we gaan doen. Alles is iig beter dan wat ik nu heb, want die is te groot, zeker nu ik wat ben afgevallen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 13:05

Als ik een nieuwe body moet weet ik eerlijk gezegd nog niet welke. Die waar je zelf je kleuren uit kan zoeken vind ik ook wel erg gaaf.
De BP die ik nu heb is eigelijk ook niet goed. Hij is level 2 nog en je moet 3 hebben. Maar aangezien ik voorlopig toch niet cross koop ik nog geen nieuwe.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 13:16

Ja keuze is er genoeg Haha!

Zo net een nieuwe broek gekocht, moet hem alleen ophalen want de kortingsbonnen mogen al wel ingeleverd worden ( stond maart op)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 13:42

jenga_8 schreef:
maar ik geloof dat ie in engeland nog duurder is aan dei pounds te zien!!

Hij is goedkoper dan in Nederland. Hij kostte 170 Euro maar ik kreeg hem voor 140 omdat er een heel klein krasje op zat.
Met verzendkosten erbij heb je natuurlijk wel kans dat je toch op die 200 uit gaat komen. Daarbij zou ik persoonlijk gaan passen want ze hebben ook nog lengtematen in die PB's. Ik heb een gewone maat M en bij de lengtematen hield het zich erom of ik een gewone of een L moest hebben (ik heb ook geen idee meer welke ik uiteindelijk gepakt heb toen). Ik had ook mazzel dat ze standaard in het donkerblauw hangen en dat dat onze crosskleur is.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 14:13

Doei! ben er ook weer Knipoog

Zaterdag met Wim wezen winkelen. Was gezellig. Heb 2 broeken, 2 shirtjes en oorbellen gekocht. (een knalrode en een witte broek).
Zondag avond naar Smithys geweest. Was echt super gezellig Haha!.
Vandaag blijf ik heel de dag thuis. Op de merrie letten, die kan gaan veulenen. Melkdruppels hanger er wel aan. Ze staat wel op knappen Nagelbijten / Gniffelen. Sjemug, wat een pens heeft ze Tong uitsteken.
Morgen ochtend naar de kapper, en smiddags naar Scheveningen. Savonds naar Tarzan Haha!.
Donderdag ga ik naar Groningen, naar de Ikea voor een nieuw bed, en ook de stad even in om te winkelen. Wil die knalrode broek ook nog in het knalgeel Haha!. Vind ze wel erg leuk Lachen. Dus ga ik die daar maar even halen. En verder even kijken of er nog wat leuks is Lachen.

Vanmorgen is iemand van Tweespan geweest, dressuurzadels te passen. We hebben een aantal gepast, en ik heb nu 1 die ik een week ga proberen Lachen. Wel weer wennen als je een half jaar alleen maar op VZ hebt gereden. Daarvoor altijd wel op dressuur, maar toch wel wennen Tong uitsteken.
Loempia vond het niet zo leuk dat hij buiten moest rijden met dit weer Tong uitsteken. (maar ik moest de zadels toch ook proberen, dus het moest wel even Tong uitsteken ).

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 14:25

Loes: proficiat! Heb je foto's ?

Over bodyprotectors: op www.eventing.be staat ook een test. Daar komt de Rodney powell en de Air-o-wear zippa het beste uit de test. Maar ook hier is de racesafe niet meegenomen.
Ik had eerst een bodyprotector van flexrider. Hij zat eigenlijk stiekem van geen kant en toen ik er laatst nog hard mee gevallen was, was voor mij de maat vol. Ik ben naar canter gegaan met de opdracht een goed passende bp voor me te vinden. En jaa hoor, de enigen die pasten waren de racesafe en de air-o-wear. Ze zaten allebei echt geweldig en ik heb nu voor de air-o-wear gekozen. Als je dan toch geld gaat uitgeven aan een nieuwe bodyprotector kun je dat imo beter gelijk doen aan een die helemaal goed zit. Als ze het te duur vind kun je wellicht zelf nog wat bijbetalen anders Jenga? En je oude bodyprotector verkopen, dat schijnt ook nog wel redelijk goed te gaan!

Rowo: ben jij wel eens naar Emporium geweest? Het schijnt daar wel erg gezellig te zijn dus wie weet ga ik die eens uittesten dit jaar!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 14:26

nu al veulenen! gaan jullie met t veulen naar de keuring dan? dat jullie zo vroeg zijn?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 14:28

Uhmz, nou 2 jaar geleden hadden we een veulen. En vorig jaar gingen we het proberen, maar toen wou het niet. En toen zijn we voor dit jaar meteen begonnen, omdat het misschien eerst wel weer niet wou maar nu was het in 1 keer raak. Zoiets was het Knipoog.