[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Vieva

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:00

Ik ga eigenlijk nooit naar buiten brommers kieken Tong uitsteken haha..
Uitgaan heb ik van die periode's de ene keer wil ik heel veel uit en de andere keer helemaal niet. Tong uitsteken

nu heb ik een periode dat ik juist helemaal niet uit wil, omdat het al heel lang geleden is en heb ik er nu geen zin meer in
maar als ik in de discotheek ben vind ik het weer heel leuk en gezellig, behalve als mensen zo boven op je neus idd staan te lebberen enz. Clown

ik ga meestal naar Etten-leur naar Zalinaz Ja
en ben in dec naar Reverze geweest in het Sportpaleis verder ben ik nog niet echt uit geweest, nu wil ik het zeker ook niet, omdat ik liever crossspullen wil aan schaffen en sommige dingen behoorlijk prijzig zijn Ja

en me ouders betalen alles en ik vind het niet nodig en zielig dat ik altijd naar me ouders ga om geld voor het uitgaan te vragen en nog eens voor al mespullen.
dus ga ik denk van het weekend een baantje zoeken Haha!

edit: M_J: ik ben ook niet ook niet zo bekend op dat gebied Tong uitsteken Clown haha.. weet wel dat er eel jongeren naar buiten gaan met hun scooters en ergens bij elkaar hangen op een plek en allemaal rond rijden kijken of er nog meer jongeren zijn met scooters en dan lekker naar die van anderen kijken Ja

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:06

haha, nou dat is wel een uitgebreid antwoord!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:07

idd haha Tong uitsteken

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:29

Naja zal ik ook maar even over uitgaan beginnen dan... Tong uitsteken

Ik ga nog best veel uit (vind ik zelf dan.. Knipoog )
Soms is het met de wedstrijden wat moeilijk te plannen, maar een weekendje niet uit gaan vind ik ook niet erg hoor!

Overigens vind ik het minder om 's nachts om 5 uur oid weer te komen.. dan is gelijk de hele volgende dag naar de knoppen omdat je dan aan het pitten bent. Daar kan ik erg van balen, ik wil altijd graag druk met de paarden zijn overdag, vooral in het weekend!
Als ik me trouwens een keer bagger voel na het uitgaan kun je me ook het beste op een paard zetten en naar buiten sturen. Dan kom ik fris en opgewekt weer terug.. Clown
Meestal zijn we met een hele groep en zijn we of zaterdags in Pampus te vinden (jongeren café/disco vanaf 14 jaar maar als je maar met een hele groep van leeftijd tussen de 20 en 24 bent gaat het ook wel.. Tong uitsteken) of/en zondag in Boode.

Komende zondag vertekken we om 7 uur richting Etten-Leur, maar ik ga zaterdagavond eerst even lekker uit mijn dak... Tong uitsteken

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:37

dat wordt weer een kort nachtje Sjaan! maar scheelt dat je niet hoeft te rijden neem ik aan!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:44

Nee ik hoef niet te rijden (auto + paard) dus de heenweg kan ik lekker verder slapen en als we dan in EL aankomen ben ik wel weer fit.. Knipoog

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:49

Ben zo weg!!
Tot over meer dan een week. Lekker op wintersport!!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:50

doeii doeii nickeltje Doei! veel plezier, en ga je foto's maken Pling

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 12:28

Veel plezier Nickeltje!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:00

Citaat:
Borduren .

Ik zat vroeger wel veel buiten, maar niet omdat die jongens zo interessant waren. Wat dat betreft was mijn vriendin veel erger . Wij gingen altijd 's zaterdags naa rhet zwembad om daar jongens te spotten . Later werd dat iedere zaterdag naar de discotheek ... en nu ben ik een oude doos !

Wat is er mis met borduren? Mijn grote hobby hier even afkraken Ben nu bezig met een merklap van Paddington voor mijn zus die hoogzwanger is. Is onbetaalbaar hoor zo'n cadeautje Haha!

Wat betreft uitgaan, ik mocht niet uitgaan vroeger vna ons pap. Als ik op zondag op wedstrijd wilde, moest ik zaterdag thuisblijven. Zelf toch Ruud en ik verkering hadden, toen was ik al 21!, probeerde pap tegen te houden dat we zowel op vrijdag als op zaterdag uitgingen.
Sinds we samenwonen, gaan we bijna nooit meer echt stappen, hoogstens een feestje. Hebben het veel te druk door de week om dan in het weekend ook nog de beest uit te hangen Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:05

Vieva: volgens mij zit jij qua brommers kieken niet helemaal op een lijn met MJ... Haha!

Eerst mocht ik van mijn ouders ook nooit weg als ik wedstrijd had de volgende dag. Toen ik een jaar of 17 was veranderde dat maar toen wilde ik het meestal niet omdat ik graag fit op een wedstrijd verschijn. Tegenwoordig gaan we bijna nooit meer weg, Frank werkt vaak 's nachts van za op zo en alleen op stap vind ik niet altijd zo leuk...

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:11

Ik ben 1 keer heel slecht geweest op wedstrijd. Toen had ik ook helemaal niet geslapen die nacht en kon ik het springparcours nauwelijks onthouden.
Ik geloof niet dat iemand dat echt door heeft gehad, maar ik had er goed de balen in.
Daarna is me dat nooit meer gebeurd. Ik ga best uit de dag voor de wedstrijd, maar ik zorg er absoluut wel voor dat ik fit ben als ik moet wedstrijdrijden!
Voor SGW's blijf ik trouwens netjes thuis hoor.. Knipoog

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:23

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 16:32

Ik ben vroeger heel veel uitgeweeest en dan vooral in mijn schooltijd. Iig zaterdag en zondagavond en met de kermistijd ( van eind april tot 1/2 oktober) nog wel meer. Afhankelijk van wanneer die begon waren we ook op donderdag en vrijdagavond weg en meesatl maandag 1ste deuntje ( is overdag) en dinsdag vaten legen.

Het is ook vast niet voor niks dat ik een keer gezakt ben Clown

Sjaan, Leuke foto's
Canter Stoer van Zazou. Heb je eigenlijk al een beetje recente foto's van haar.

Wij deden niet aan brommers kieken,wij gingen een rondje om de kerk Tong uitsteken

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 16:34

Wollie: ik denk het ook niet Tong uitsteken haha..

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 16:45

ibonn...kan je ook breien? Bloos Knipoog want we hebben nog steeds een SGWay of Life klusje openstaan Tong uitsteken

Sjaan: de keren dat ik voor concours de kroeg in ging, reed ik het best het parcours rond Bloos ik weet nog wel, was toen feest in Zuidlaren (met concours) en de volgende dag 2x 1e Tong uitsteken en met Meppel ook... toen kon ik nog 1 uur slapen Bloos! maar was wel 2x foutloos Tong uitsteken
maar komt eigenlijk zelden voor hoor dat ik daadwerkelijk nacht voor concours uit ga en het ook zo laat maak

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 16:53

Biertabje schreef:
ibonn...kan je ook breien? Bloos Knipoog want we hebben nog steeds een SGWay of Life klusje openstaan Tong uitsteken

Sjaan: de keren dat ik voor concours de kroeg in ging, reed ik het best het parcours rond Bloos ik weet nog wel, was toen feest in Zuidlaren (met concours) en de volgende dag 2x 1e Tong uitsteken en met Meppel ook... toen kon ik nog 1 uur slapen Bloos! maar was wel 2x foutloos Tong uitsteken
maar komt eigenlijk zelden voor hoor dat ik daadwerkelijk nacht voor concours uit ga en het ook zo laat maak

Duh, en dat mutsje moet door jou gebreit worden! Duivel

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:19

Scum schreef:
Biertabje schreef:

niet op reageren hoor Ibonn... Knipoog Bloos

Scum: niet lief van jou... ik ben al bijna 2 jaar bezig, maar het lukt me gewoon niet Verdrietig

Bitwise moet trouwens ook nog steeds een boom omzagen Vork

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 19:37

Moet erg lachen om jullie! Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 20:21

GvdT schreef:
Canter Stoer van Zazou. Heb je eigenlijk al een beetje recente foto's van haar.

Tis een hem. Haha! Maar ik heb eigenlijk geen recente foto's, ben nooit zo van het foto's maken. Bloos Ik zal binnenkort wel weer eens aan de gang gaan, of vriendlief maar eens meenemen om wat foto's te maken. Aan de andere kant is het op het moment nog zo'n slungelige puber, ik vraag me af of het leuke foto's worden. Clown

Misschien een mutsje figuurzagen? Schijnheilig

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 20:56

haha canter dat kan ook ja Ja Tong uitsteken

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 21:04

Citaat:
ibonn...kan je ook breien? want we hebben nog steeds een SGWay of Life klusje openstaan

Nee helaas, eindig altijd met veel minder steken dan waarmee ik begonnen ben Haha! Ons mam snapte er nooit niks van, ik kon een hele mouw in het rond breien, van groot aan de schouder tot smal bij de pols Clown Haha! Haken was ook niet zo'n succes. Na een paar rijtjes had ik het garen zo strak aangetrokken dat de haaknaald niet meer door te halen was Clown
Ben toen maar gaan borduren, gewoon omdat ik iets te doen moet hebben met mijn handen als ik TV zit te kijken, euh luisteren Bloos

BT: een tip, er bestaan ook breimachines. Iemand in je omgeving moet toch wel zo'n ding hebben. Kan je lekker je "opdracht" uitbesteden Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 22:45

Biertabje schreef:
Scum schreef:

niet op reageren hoor Ibonn... Knipoog Bloos

Scum: niet lief van jou... ik ben al bijna 2 jaar bezig, maar het lukt me gewoon niet Verdrietig

Bitwise moet trouwens ook nog steeds een boom omzagen Vork

Nou je het zegt. Zou Simmie niet ook in een sexy kort rokje gaan rondlopen? Dat was toch ook uit die tijd he? Cool

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 22:57

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 23:02

Scum schreef:
Nou je het zegt. Zou Simmie niet ook in een sexy kort rokje gaan rondlopen? Dat was toch ook uit die tijd he? Cool

Zeg, wil jij geen slapende honden wakker maken?