Hier dan mijn verslag van Maarsbergen! (het heeft even geduurd maar had echt geen tijd
)
Door de warmte kon ik donderdagavond pas laat in slaap komen, het was iets van 1 uur en om kwart over 3 ging m'n wekker alweer
Op naar stal, even met Madine gelopen de rest ingepakt. Om kwart over vijf reden we weg. Onderweg nog even in de file gestaan maar gelukkig kwamen we nog ruim op tijd aan in Maarsbergen: half 8. Even betaald en het springparcours verkend, vond het een leuk parcoursje 
Daarna de cross gaan lopen, een pittige B-cross! Maar dat vond ik niet erg, het was tenminste veel meer uitdagend dan alleen maar recht toe-recht aan hindernissen. Ik heb de cross daarna nog een keer gefietst en toen alles klaargemaakt voor de dressuur. Ze liep eerst best lekker maar dat ging na een halfuurtje voorbij helaas. Weet niet wat er was, misschien door de warmte dat ze vervelend begon te doen. Nouja proef ging dus helemaal bagger, 169 punten. Maar goed, de dressuur zat erop en ik mocht crossen 
Even rustig aangedaan en een uurtje later klaargemaakt voor het crossen! Springparcours ging erg fijn!! Ze was dolenthousiast maar heel fijn te rijden, het werd een heerlijk foutloos rondje
Dat had ik in ieder geval al binnen.
Toen op naar de cross:
We gingen super van start, ze pakte gelijk weer lekker aan. Voor hindernis 4 (de beruchte bunker) moest ik haar behoorlijk wat terugnemen en ik had het idee dat ze een beetje schrok van dat gat. Ze vloog er links langs en heb dus maar het alternatief genomen, het had naar mijn idee ook geen zin om voor dat gat te staan prikken en zonder vertrouwen erdoor heen te gaan. Maar er liepen mensen bij het alternatief, schrok me rot. Ze stonden gewoon voor de hindernis dus ik heb een keer hard geschreeuwd, volgens mij schrokken zij ook flink
Omgekeerd in de bosjes en op naar 5, ben gewoon rechtdoor gegaan en ging lekker!
6 goed, 7 ook geen enkel probleem en 8 het water ging ze weer goed in.
Voor 9 de afsprong heb ik haar flink terug genomen want ze heeft de neiging om gewoon omhoog en vooruit te springen, maar nu ging het goed.
10 vond ze erg interessant maar ging goed, 11 (waar Lielle stond
) ook super. Op het pad erna heb ik gewoon de hindernis van de B pony's genomen, was toch niet afgevlagd en 1 sprong meer of minder moet ook niet uitmaken.
12 was geen probleem, op naar 13. Afsprong ging goed maar daarna zag ze de opsprong niet zitten en ben ik even rustig gaan stappen om haar tot rust te brengen, had toch al 2 weigeringen. Ik wou even later opnieuw aanrijden, ook voor hindernis 13a, maar de jury riep dat ik alleen b nog hoefde. Nouja oké, dat wist ik dus niet
Maar toen ging ie wel goed, 14 de dubbelsprong was ook geen probleem. 15 ging ook goed, alhoewel ze niet helemaal lekker van de afsprong af ging. 16 en 17 ook geen enkel probleem en gefinished!
Na 5 minuten naar de dierenarts en alles was goed, hartslag van 66, waar ze ook de cross mee in ging, dus dat zat wel goed!
Even lekker afgespoten en uitgestapt en ik ben daarna nog een keer de cross gaan fietsen. Heb een poos bij 4 gekeken en heb nog met de jury gesproken, er waren erg veel problemen bij die hindernis.
Onderweg Lielle en Simmie nog gemeet bij hindernis 11!
Daarna maar op naar huis, hoefde toch niet op de uitslag te wachten haha. Ben nog niet eens als laatste geeindigd, er waren erg veel weigeringen. Had een 7.3 voor de stijl dus dat zat ook weer goed! 
Ik vond het een geslaagd dagje, heb lekker gecrosst en we moeten thuis maar een grote kuil gaan graven!
En het was een prachtige cross in een hele mooie omgeving!
De lange reis was helemaal niet erg hiervoor