[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 14:38

Jeetje wat is tino groot eigenlijk margo!
Hoe hoog is hij? Ik vind hem wel leuk! Hij kijkt wel lollig Ja

Biem: je hebt duizenden soorten zalfjes en sommigen werken ook wel bij bepaalde paarden.
Het enige wat erop zit is uitproberen..
Maar met zo'n deken zorg je dat de vliegjes niet bij die pony komen dus zo voorkom je het probleem min of meer..

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 14:47

Hier dan mijn verslag van Maarsbergen! (het heeft even geduurd maar had echt geen tijd Bloos )

Door de warmte kon ik donderdagavond pas laat in slaap komen, het was iets van 1 uur en om kwart over 3 ging m'n wekker alweer Slapen
Op naar stal, even met Madine gelopen de rest ingepakt. Om kwart over vijf reden we weg. Onderweg nog even in de file gestaan maar gelukkig kwamen we nog ruim op tijd aan in Maarsbergen: half 8. Even betaald en het springparcours verkend, vond het een leuk parcoursje Lachen
Daarna de cross gaan lopen, een pittige B-cross! Maar dat vond ik niet erg, het was tenminste veel meer uitdagend dan alleen maar recht toe-recht aan hindernissen. Ik heb de cross daarna nog een keer gefietst en toen alles klaargemaakt voor de dressuur. Ze liep eerst best lekker maar dat ging na een halfuurtje voorbij helaas. Weet niet wat er was, misschien door de warmte dat ze vervelend begon te doen. Nouja proef ging dus helemaal bagger, 169 punten. Maar goed, de dressuur zat erop en ik mocht crossen Haha!
Even rustig aangedaan en een uurtje later klaargemaakt voor het crossen! Springparcours ging erg fijn!! Ze was dolenthousiast maar heel fijn te rijden, het werd een heerlijk foutloos rondje Cool Dat had ik in ieder geval al binnen.
Toen op naar de cross:
We gingen super van start, ze pakte gelijk weer lekker aan. Voor hindernis 4 (de beruchte bunker) moest ik haar behoorlijk wat terugnemen en ik had het idee dat ze een beetje schrok van dat gat. Ze vloog er links langs en heb dus maar het alternatief genomen, het had naar mijn idee ook geen zin om voor dat gat te staan prikken en zonder vertrouwen erdoor heen te gaan. Maar er liepen mensen bij het alternatief, schrok me rot. Ze stonden gewoon voor de hindernis dus ik heb een keer hard geschreeuwd, volgens mij schrokken zij ook flink Bloos Omgekeerd in de bosjes en op naar 5, ben gewoon rechtdoor gegaan en ging lekker!
6 goed, 7 ook geen enkel probleem en 8 het water ging ze weer goed in.
Voor 9 de afsprong heb ik haar flink terug genomen want ze heeft de neiging om gewoon omhoog en vooruit te springen, maar nu ging het goed.
10 vond ze erg interessant maar ging goed, 11 (waar Lielle stond Tong uitsteken ) ook super. Op het pad erna heb ik gewoon de hindernis van de B pony's genomen, was toch niet afgevlagd en 1 sprong meer of minder moet ook niet uitmaken.
12 was geen probleem, op naar 13. Afsprong ging goed maar daarna zag ze de opsprong niet zitten en ben ik even rustig gaan stappen om haar tot rust te brengen, had toch al 2 weigeringen. Ik wou even later opnieuw aanrijden, ook voor hindernis 13a, maar de jury riep dat ik alleen b nog hoefde. Nouja oké, dat wist ik dus niet Bloos Maar toen ging ie wel goed, 14 de dubbelsprong was ook geen probleem. 15 ging ook goed, alhoewel ze niet helemaal lekker van de afsprong af ging. 16 en 17 ook geen enkel probleem en gefinished!
Na 5 minuten naar de dierenarts en alles was goed, hartslag van 66, waar ze ook de cross mee in ging, dus dat zat wel goed!
Even lekker afgespoten en uitgestapt en ik ben daarna nog een keer de cross gaan fietsen. Heb een poos bij 4 gekeken en heb nog met de jury gesproken, er waren erg veel problemen bij die hindernis.
Onderweg Lielle en Simmie nog gemeet bij hindernis 11!
Daarna maar op naar huis, hoefde toch niet op de uitslag te wachten haha. Ben nog niet eens als laatste geeindigd, er waren erg veel weigeringen. Had een 7.3 voor de stijl dus dat zat ook weer goed! Haha!
Ik vond het een geslaagd dagje, heb lekker gecrosst en we moeten thuis maar een grote kuil gaan graven! Tong uitsteken En het was een prachtige cross in een hele mooie omgeving! OK dan! De lange reis was helemaal niet erg hiervoor Lachen

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:06

Leuk verslag Andrea, zo te horen toch een geslaagde dag...jammer van de weigeringen. Leuke spingfoto's op de vorige pagina zeg!!

Ik ben beetje schoolbaler, zijn hier erg weinig mensen, alleen nog schoolbalers Tong uitsteken. Moet door veel informatie heen worstelen en dat valt ff niet mee :S...wil ook vakantie zeg. Werd net gebeld voor schoonmaakwerk volgende week, elke dag 2 uurtjes. Wel eindje fietsen, maar kan geld erg goed gebruiken eigenlijk.

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:12

Waar zit je op school dan PC?

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:14

Van Hall Instituut in leeuwarden, zit er beetje doorheen momenteel. Gister ook al last van migraine en steeds hoofdpijn van getuur naar scherm. Veel info, vooral in het engels..grrr

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 16:16

Love: mooie foto's.

DA is net geweest, bij Uniek is het gewoon een verkoudheid maar uit voorzorg toch 10 dgn ventipulmin en rust, en dus Doei! geen Pavo Cup Boos!
Laros heeft waarschijnlijk een flinke kneuzing en een ontsteking, antibiotica kuur en zolang het dik is rust.
Ik ben dus even uitgereden Boos! Ik had ze juist allebei zo lekker voor elkaar. Ik hoop dat Laros donderdag weer kan lopen Bloos dan kan ik zondag gewoon starten. (lekker egoistisch van mij Tong uitsteken )

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 16:20

JJ, balen zeg, ik wens je veel sterkte toe voor je paardjes ! Ja Lachen

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 16:21

JJ: Hopen dat het snel weer goed komt Ach gut

Vieva: En ben je al wezen kijken? Lachen
Laatst bijgewerkt door Biem op 11-07-06 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 16:23

Hè, balen JJ!! Ach gut

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 16:24

Ach gut JJ

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 16:24

Biem: Nee Nee Vingers aflikken Tong uitsteken, We gaan naar het avond eten, dus om half 5 komt mijn ma thuis en dan even me springzadel en singel en , me hoofdstel en borsttuig en me cap ophalen, kijken meteen of dat allemaal past!
En dan na het eten, gaan we meteen weg Ja Haha! Haha! Go jij! Go jij! Heb er echt zin in Ja me camera is aan het opladen Tong uitsteken de batterij dan he Tong uitsteken

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 16:32

Joepie. Lachen wel fotootjes laten zien he Knipoog veel plezier Haha!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 16:59

Vieva: het is bijnaaaa zover Lachen Knipoog

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:21

Wouw Lielle, echte blits in stijl op de foto Cool

Hou me op de hoogte wanneer je het volledige verslag plaatst.

Leuk verslag van Andrea in Maarsbergen.
Met wedstrijdverslagen zal ik jullie maar niet lastig vallen. Ten eerste maak ik er momenteel geen eentje mee en ten tweede zouden de verslagen (alleen dressuur) erg simpel zijn.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 17:22

we hebben hier meer dressuurmutsen Knipoog

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:40

Yessss! En alhoewel het algemene motto hier is: "SGW is goed voor je dressuur" geldt dat andersom ook nog wel een beetje hoor! Haha!

*Moet zichzelf nu in gaan dekken aangezien ze de SGWmutsen ook al verveeld heeft met een dressuurverslag Bloos

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:43

Gatsie..dat is echt balen JJ!! Ik hoop voro je dat ze snel weer opknapppen zonder verdere gevolgen.

Net ff heerlijk met de hond gelopen, kwam vriendje nog tegen:D. Ga vanavond weer ff met shet voor de kar bezig, wel ff zin in. Misschien wil mn moeder wel ff foto maken, zet ik die hier wle neer.

Veel plezier Vieva!!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:55

waarom kun je berichten eigenlijk niet meer verwijderen??

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:00

Dat vroeg ik me ook al af CD.

JJ; dat mag dan wel egoistisch zijn, maar dan ben ik ook egoistisch Haha! Natuurlijk wil je zondag graag rijden.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:03

is best irritant, als je dan iets hebt getypt *impulsief* dan kun je het niet meer weghalen. Moet je er van die onzin posts neer gaan zetten!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:07

JJ, paardrijden is nu eenmaal egoistisch! Ik bedoel je zit er grotendeels op voor je eigen plezier toch!
En het is gewoon zwaar kl*te dat dat plezier een tijdje ophoudt door zulke l*llige dingetjes!
Echt zonde hoor! Ach gut

Heb net de foto's van Ede gekregen (*herinnering, Anne viel tijdens parcours en mocht cross niet in)
Ze zijn echt lachwekkend ik zal ze er zo op zetten Nagelbijten / Gniffelen Eerst even eten!

Edit: spelfouten Nagelbijten / Gniffelen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:20

@ Marieke: Gefeliciteerd!!
@ Lielle: Leuke foto's van Breda Ja
@ JJ: Wat naar zeg Ach gut
Vooral ook omdat je nu de PAVO-cup moet missen..
@ Margo: Leuke foto's hoor! Die over de sloot is erg leuk *LOL*
@ Biem: Ook altijd even onder de slang na het rijden. Na het zweten krijgen ze anders ook veel kriebels Lachen
En als je nog even geen deken hebt, goed inspuiten met antivlieg..
@ Andrea: Leuk verslag Ja Fijn dat het zo'n leuke dag was Haha! Misschien gewoon een keer op een buitenrit een klein droog slootje meepikken?!
@ CD: Ik edit het dan maar en zet ... neer. Vind het ook jammer dat het niet meer kan

Was trouwens leuk bij Kim Ja
Veulentje was ook erg lief Haha!
Verder nog even een nieuwe poetskist voor Sam opgehaald Cool
Hahaha hipheid Clown En nog even een lief zomerjurkje en een korte broek bij de Mexx gekocht Bloos

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:23

Vief: Sja, dat springt ze dus wel. Het is meer het gat waar ze in moet denk ik...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:27

Ohww grappig dat ze dat dan wel springt!!
Heb je geen klein neefje die je een dag met een schepje in de wei kunt laten spelen? Tong uitsteken

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:35

leuk verslag Andrea!!

JJ...arme jij!! zit je ook niet mee (we zijn allemaal wel een btje egotripper hoor Bloos! je bent geen uitzondering)

ik heb vandaag weer eens heerlijk gereden!! Lachen morgen keuring en donderdagavond lekker springen bij ene clubgenoot!! Tong uitsteken