Toen ik gistermiddag naar Sam ging om even te kijken hoe het met hem was, was die eppo met z'n vriendjes en z'n deken in de kolk gaan staan
Deken dus helemaal nat. Snel eraf gehaald en over de bakrand gehangen zodat hij een beetje kon drogen in de zon, het was zulk lekker weer dat we toch maar besloten om een rondje om te gaan maken, dus ik met m'n spijkerbroekje erop
raad ik dus niemand aan
Maar hij stapte lekker door en niet stijf ofzo, wel een paar keer wat gestruffel, maar het was ook een beetje een irritant paadje met steentjes erin..
Toen het zandpad en omdat hij erg opgefokt was omdat hij net oog in oog had gestaan met een groot kuilpak dacht ik laat ik eens lekker een stukje draven, maar toen was ie dus onregelmatig voor
Nog even verder gereden, dacht misschien dat er iets in z'n hoef zat ofzo, maar daar werd het ook niet beter van..
Verder gewoon rustig naar huis gestapt en in stap was er echt niks te zien, thuis goed z'n hoefjes uitgekrapt en z'n beentjes gevoeld, maar kon niks vinden, misschien dat het ene beentje ietsie pietsie dikker was, maar geen bult ofzo en het was maar heel klein, als ie niks had gehad was het me niet eens opgevallen..
Maar zo dus weer even met m'n moeder naar hem toe..
Hoop dat het meevalt en dat er nu niet opeens een bobbel zit ofzo..