Kom ff snel langswippen want ik moet straks werken en loop al de hele dag achter de feiten aan (lees, ik werd om half 2 wakker geroepen terwijl ik gisteravond niets meer heb gedaan en ook de film heb overgeslagen )
klinkt allemaal niet best margreet..., heb je een PB voor mij?
sanurie
Geplaatst: 27-02-12 17:23
Middag!!
Mootje: Wat verschrikkelijk!! Mirthe: Meestal de dag na de cross, half uurtje beetje stap draf en klein stukje galop en lekker lang en laag en beetje links en rechts stelling. Niet zwaar en wat de spieren los maakt. Liefst zet ik de dag daarna het paard stil om bij te komen! Sannn & Sim: Mooi dat jullie lekker hebben getraind en de les van Wendela beviel! Leliaardje: Mijn moeder heeft ook zo'n heerlijke hekel aan strijken, wassen is ze heel snel mee maar het duurt heel lang voor je iets terug hebt omdat het gestreken moet worden. Soms doe ik het dus maar zelf Margreet: Arme buurman! Karen: Wat erg!!!! Sussie: Succes je kan het!! Karen: Balen, hopelijk gaat van de week toch wat beter met vossie! Vivian: Welkom! Evony: Ik ga ook graag mee!! Weekend komt voor mij meestal ook beter uit!
Zo eerste schooldag weer overleefd Ik ben een Engels wonder geworden, Engels lezen 90 van 100 punten en Engels luisteren 100 van 100 punten En dan had ik een 4 op me examen Vanavond weer dressuurles!
Ik heb even vluchtig bijgelezen over fijne trainingen, crossplannen, mooi en leuke filmpjes en Shanouk die een paard laat keuren! Spannend Ilse was ook al zenuwachtig, hoop dat het dit keer gelukt is Mijn naamgenoot heeft het topic ook weer gevonden. Welkom back Vivian Marijke had leuk nieuws (ik mocht vandaag ook voor de echo van het spiraaltje, maar bij mij bewoog er godzijdank niks ) Margreet & Karen kunnen wel een gebruiken, wat een narigheid zeg...
Ik ben het weekend druk geweest met verhuizen. Alles is uiteindelijk met de verhuislift boven gekomen, maar vraag me niet hoe. Durfde op een gegeven moment echt niet meer te kijken. Een vriendin van Joost heeft met haar camera foto's gemaakt en ik zal die binnenkort wel krijgen en dan kan ik laten zien wat ik bedoel. Maar alles is boven
Zondags kwam mijn papa nog even helpen en nog 3 stallen bezocht en een hele fijne stal gevonden. Ben helemaal blij! Zulke mooie weides had ik nog nooit gezien en het fijnste is dat ze er 's zomers en 's winters op mogen Mooie geïsoleerde 20x60 bak, buitenbak en springweitje en het zag er allemaal erg netjes uit. Laatste stal aan het gangpad kwam vrij en zag Woll er al helemaal staan. Kleine 7 km van huis, dus dat kan ook nog prima op de fiets. Verder werd de dag nog leuker door de fantastische prestatie van Merel Dus een goed weekend gehad!
Vief klinkt als een fijne stal zeg! Hopelijk vind Woll het ook wat. Noor outfit staat je leuk.
Vandaag lekker een dag niks gedaan. Met vriend en de hond naar het meer geweest, we kwamen langs stal dus de paarden een appel gegeven. En verder vanavond een film kijken en onze cake op eten. Fijn zo'n rustige dag!
Ik kom er even wat goed nieuws ingooien. Jullie duimen heeft geholpen! Ik ben geslaagd voor mijn aanhangerrijbewijs! Ik heb door de zenuwen nog wel wat domme foutjes gemaakt, maar het was toch nog voldoende om te slagen.
Vivian: welkom! Vief: fijn dat je een leuke stal hebt gevonden! Danielle: heeft een rustige dag gehad. Noor&Margreet: gatver wat een nare berichten! Karen: balen dat Vos nu zo ver weg staat. Maar ze is daar in goede handen! Mirthe: werkse! Marijke: wat fijn dat alles goed gaat met de baby! Mijn beste vriendin is ook zwanger en dat hoorde ik zaterdag. Nog erg pril hoor. Maar echt zo leuk voor ze! Toevallig had ik 2 weken geleden tegen haar gezegd dat ik dacht dat ze zwanger was. Toen heeft ze heel veel moeite moeten doen om het voor zich te houden. Mijn intuïtie klopte dus wel!