"Paarden en pony’s mogen in de discipline eventing niet vaker dan twee weekenden achter elkaar op een eventingwedstrijd worden uitgebracht." www.knhs.nl
je had dus soort van gelijk haha. even een testje maar 2 weekenden...., en als de cross op woensdag is ???
EvelienH
Geplaatst: 24-07-11 19:26
Nokere, Brugge en WW wordt een beetje lastig. Ga kijken of ik vrij kan krijgen en anders ga ik gewoon naar WW.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 24-07-11 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Wanneer is brugge dan voor dat ik dingen zeg terwijl ik niet kan mischien! (truckrun)
Jeroen nee tis er bij 1 gebleven
EvelienH
Geplaatst: 24-07-11 19:30
13/14 augustus, het weekend na Nokere en het weekend voor WW
gr_roos
Geplaatst: 24-07-11 19:31
Heb het nu ook gelezen in de wijziging. Nadeel van Genk vindt ik dat je maandag moet springen. Vooral in de zomer, met enorme onderbezetting op kantoor kan ik echt niet de hele vrijdag en maandag vrij krijgen.
op deze foto kun je heel iets zien hoe mijn broek voor 1,5 week terug was, aan de binnenzijde van't rechterbeen kun je zien dat het niet helemaal goed zit...
mistid
Geplaatst: 24-07-11 19:42
Halloo
Anthea, Gasselte was wel afgelast! Jammer voor de organisatie Noor heeft haar kledingkast onder handen genomen maarre... 4 vuilniszakken OMG! Margreet gaat dikdounintoene Dienke is goed bezig!! Lau, wat belachelijk dat ze je een weigering hebben aangerekend!! Hahah Corien heeft gister flink gefeest Jeroen heeft eindelijk een foto van z'n broek geplaatst
Gisteravond naar de kroeg geweest, dat was gewoon ronduit *censuur*. Zaten daar met 7 man incl barman. Als ik het niets aan vond zouden we ergens anders heen want ik wilde eigenlijk niet mee. Nou, denk maar niet dat ik ze ergens anders mee heen kreeg . Baalde dus al helemaal dat ik concours had afgemeld en dat ik er beter op had kunnen gokken. Vandaag gelukkig wel weer goed gemaakt, ben met 2 vriendinnen naar de Wolden geweest, GP kijken. Werd niet al te best gereden, maar gezien de omstandigheden toch nog wel goed. Veel mensen reden ontzettend beroerd aan en van 1 iemand hebben we ons serieus afgevraagd hoe die ooit internationaal is gaan starten..
Krijg nou wat Jeroen, op die foto ren je met een paard van onze stal Ben net terug van werk, weer lekker centjes verdiend. Be nnu wel een beetje moe, ga niet zo veel meer doen vandaag
Goed bezig geweest Noor! Jammer van alle regen Margreet, maar was wel leuk dus? Was niet leuk gister Corien? Lekker zo'n middagje Sannn. en slordig van je wedstrijd Wat super van Het en Maat Lau! Je was vast weer in je nopjes Wel echt klo.te van die onterechte weigeringen Jammer dat het niks was gister Mirthe
bianca1980
Geplaatst: 24-07-11 20:17
Corien @ heeft weer de beest uit gehangen...haha. Lau @ top man dat beide paarden in ieder geval voor jou gevoel goed gelopen hebben.
viefdepief
Geplaatst: 24-07-11 20:36
Shanouk heeft hard gewerkt. Prima weer ook om een avondje niks te doen! Corien heeft het nogal gezellig gehad Laura heeft fijn gereden Sannn dat is wel slordig inderdaad!
Ik heb vanmiddag bij mijn moeder geschreven. Was wel heel gezellig en leuke paarden gezien. Rowo nog met een 1e prijs naar huis gestuurd, ging erg netjes! Verder wel respect voor alle mensen die in de regen toch nog zo vrolijk hun proefjes reden Daarna naar stal geweest en de hele stal leeggehaald. Wat een werk, weet niet wat ze gedaan hebben maar het was een grote soppige bende was niks meer mee te doen.. Gelukkig was mijn mama mee, anders waren we nog wel langer dan 1,5 uur bezig geweest.. Net nog even voor mijn mams gekookt en die is nu net weer naar huis. Wel een gezellig dagje zo
Verder moet Woll een nieuwe voerbak die zo hoog hangt dat GG er niet bij kan. Het is net zo'n vreetzak als zijn mama en eet echt de halve bak brok van Woll leeg inmiddels, niet echt de bedoeling.. Gister kon ik trouwens zijn voetjes aan 1 kant uitkrabben, maar dat snapte die vandaag niet meer. Verder doet ie het wel heel braaf, was misschien iets te hoog gegrepen
Had je je concours dan afgemeld om te stappen Mirthe? Lekker avondje niets doen Snoek. Heb je ook altijd zo’n last van je benen? Had ik altijd wel toen ik in de horeca werkte. Lijkt me idd fijn om met dit weer binnen in de auto te zitten Vief! Lekker gehaktballetjes!
ik denk dat jij er nog wel een paar van gaat proeven sannn
Sim
Geplaatst: 24-07-11 20:52
Zondag = gehaktdag. Bij Lielle dan.
Zo, stalling voor Brugge is betaald! Hopelijk is het niet net als Minderhout vorig jaar; dat er te veel inschrijvingen zijn en de Nederlanders niet mee mogen doen in de klasse B.
Sannnn
Geplaatst: 24-07-11 20:55
Brugge? Fijn dat het bij jou gelukt is Sim, ik ga morgen naar de bank als het me dan nog niet lukt. Stomme internetbankieren. Even stomme vraag misschien, maar bedacht het me net. Moet je ook kruiwagen ofzo meenemen om stal te mestal voordat je weg gaat? Weten jullie vast wel.