Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha. even een testje
??? 
maarre... 4 vuilniszakken
OMG!

. Baalde dus al helemaal dat ik concours had afgemeld en dat ik er beter op had kunnen gokken. Vandaag gelukkig wel weer goed gemaakt, ben met 2 vriendinnen naar de Wolden geweest, GP kijken. Werd niet al te best gereden, maar gezien de omstandigheden toch nog wel goed. Veel mensen reden ontzettend beroerd aan en van 1 iemand hebben we ons serieus afgevraagd hoe die ooit internationaal is gaan starten..
haha mooie broek! 

Wel echt klo.te van die onterechte weigeringen 

Daarna naar stal geweest en de hele stal leeggehaald. Wat een werk, weet niet wat ze gedaan hebben maar het was een grote soppige bende was niks meer mee te doen.. Gelukkig was mijn mama mee, anders waren we nog wel langer dan 1,5 uur bezig geweest..
Net nog even voor mijn mams gekookt en die is nu net weer naar huis. Wel een gezellig dagje zo 
Gister kon ik trouwens zijn voetjes aan 1 kant uitkrabben, maar dat snapte die vandaag niet meer. Verder doet ie het wel heel braaf, was misschien iets te hoog gegrepen
Corien heeft een heftige zaterdag gehad, Mistid juist en weule toont foto's van zijn broek