[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

weule

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:51

heftige toestand.... heel lastig mee om te gaan ook, niet alleen voor familie, tehuis, maar ook politiek gezien... Benieuwd hoe dat verder gaat...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:08

Iemand hier heeft een nieuw paard :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:14

Gefeliciteerd Mirthe! :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:14

@ lau Ik heb het gehoord..dat er iemand een topper rijker is :D

Wat een nieuws van die jongen. Vreselijk. Ben wel benieuwd waarom je niks over ouders hoort.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:21

Gefeliciteerd Mirthe :D

Wat verschrikkelijk zeg, van die jongen! Dat doe je toch niet, ben ook benieuwd waar die ouders dan waren.

Ik heb net voor het eerst weer een buitenrit gemaakt, dat vonden de paardjes wel even lekker :D Wel rustig aan gedaan, aangezien Yentil dus al een hele poos heeft stilgestaan.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:23

@Mirthe: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
@Laura: Jij hebt dus weer een stal leeg voor een nieuw project :P Hopelijk gaan je tentamens beter met je bijscholing...
@Jeroen: Leuk! Ik vind het jammer dat ik nog een nieuwjaarsborrel heb, anders had ik ook wel willen/kunnen helpen...
@Evie: Balen van je bodyprotector.... ik heb ook een XL kindermaat :o
@Vief: Wat balen dat je je jurkje niet past....
@Shanouk: Fijn dat Vorstin weer beter gaat! Hopelijk gaan jullie nu echt de goeie kant op! Hoe lang moet je nog wachten op je springzadel??

Voor de rest zijn er veel hier bezig met gezond eten en meer bewegen ;) Ik eet alles wat los en vast zit zo ongeveer en doe niks anders dan de paarden rijden :o
Dat van die jongen vind ik echt verschrikkelijk! Dat iemand zoiets iemand aan kan doen.....

Ik ben vanmiddag naar de osteopaat geweest voor mijn rug.... ik heb mezelf flink in de kreukels gewerkt :o Hij was verbaasd dat ik nog rechtop kon staan O:) Hopelijk heeft het effect en kan ik snel weer wat beter slapen. Over 3 weken moet ik weer terug en gaat hij de rest behandelen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:28

Mirthe, gefeliciteerd! Gaaf zeg!! :D

Ik schrok hier echt van hoor, dat dit kan in NL!!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:29

proficiat laura/mirthe!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:40

_lautje_ schreef:
Iemand hier heeft een nieuw paard :D

:D :D :D
Ben echt heel blij!

Jeroen, de shows klinken erg leuk! Show na jullie vind ik ook erg leuk, hebben Atleet als enter of twenter op stal gehad.

Verder veel gelezen over gezond eten/bewegen whatever. Bij mij mogen er ook wel wat kilo's af, moet ook maar weer wat gaan fietsen, of een oude hobby van me, skeeleren, weer oppakken. Snoepen doe ik haast niet, koekjes enzo ook niet. Op school eet ik zelden, soms een bak soep en heel soms een blikkie cola. Ben niet zo goed in eten klaarmaken 's ochtends :o en ben chronisch kleingeldblut

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:48

Kan het begrijpen Mirthe! Ben heel blij dat ze in ieder geval naar een bekende gaat.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:54

als je straks nog iets leuks hebt staan Laura, voor mijn zusje, dan horen wij het ook graag!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 20:01

Gefeliciteerd Mirthe en Laura :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:06

Gefeliciteerd, Mirthe!
TG, Ik 'moet' de 31ste ook al springen bij EB haar moeder, dus 2 dagen achter elkaar lijkt mij een beetje veel. Ik ben nogsteeds aan 't wachten op de clinics, want die staan nog niet op de site. Enig idee wanneer die online komen?
Lau, Staat er al een nieuwe leuker in de lege stal ;)
Snoek, Fijn dat Vorstin zo goed ging! Ik had vandaag salade nicoise zonder saus... Ik zit echt helemaal vol. Normaal gesproken eet ik dus veels te veel :o

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:19

Jeroen: Programma ziet er leuk uit, het lijkt me echt heel erg interessant! Ik heb er zin in :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:22

MIrthe en lau gefeliciteerd!! ben benieuwd hoe ze er van de zomer uit ziet!!

Ik ga even boodschappen doen..

Jeroen druk programma!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:22

_lautje_ schreef:
Kan het begrijpen Mirthe! Ben heel blij dat ze in ieder geval naar een bekende gaat.

Je krijgt regelmatig updates hoor :D

Stal is nog niet leeg, vrijdag haalt pap Beau op. Ik heb dan andere verplichtingen (school :') , hoefsmid, en in de avond met Anthea op Paard helpen :D ) dus ik kan helaas niet mee. Maar anders ging het wel erg lang duren voordat we haar op kunnen halen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:23

Hoi hoi

Ook net terug en effe bij lezen, met de super tip van Bianca... 2 x bokt openen ;)
@ Snoekiej ; Wij verhuren op het werk nog steeds scheermachines dus je bent nog lang niet de enige die nu nog scheert. Heb gelukkig Zeus niet hoeven scheren, die heeft een super mooi zomer vachtje! :P
@ Bianca succes morgen met je examen. Waar moet je examen voor doen?
@ Noor... ben zwaar jaloers op jou ''zin'' in hard lopen... Ik heb nooit zo'n '''zin'' gehad.
@ Mootje toevallig had ik het daar donderdag over met Margritta, ze was mijn paarden aan het behandelen. En toen kregen we het over Parcival, hij is geweldig
Hey dat dieet wil ik ook wel volgen. Mag bij mij ook wel wat af!
Ben wel een snaaier, vooral chips, en alles wat zout is. Gelukkig voor mij ben ik allergisch voor chocolade dus dan helpt voor mij heeeel goed.
@ rowo vind brood erg lekker maar alleen van de bakker! Vd supermarkt is niet te eten!
@ Viefdepief, hoorde dat jij Christel haar paard reed. Wat leuk... klein wereldje dan weer
@ Mirthe veel succes en plezier met je nieuwe topper!!!

Verder vandaag niet veel te vertellen, heb gewerkt en ga zo de paarden voeren. Zeus heeft vandaag een dagje rust en Geert heeft de anderen al gereden. Morgen weer dressuur les en donderdag mogen we weer spelen in het viertal. }>

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:41

Shanouk: Wat fijn dat Vorstin nu zo lekker gaat :) Had de manueel therapeut nog echt iets gevonden?
Laura: Wat een actie van je broertje.. Heeft die van mij trouwens ook een keer gedaan en dan ook echt met een scheermesje zodat je geen stoppeltje of iets meer zag.. Brrrrr.. Wel super dat je Beau aan Mistid verkocht hebt :D en fijn dat je bijlessen effect lijken te hebben!
Mistid: Gefeliciteerd met je nieuwe paard :D
Marijke: Ja, klopt :D Ik rijd Oscar nu inderdaad al eventjes voor Christel :)
Benthe: Jeetje, dat klinkt niet fijn zeg, niet meer kunnen slapen door je rug.. Hopelijk ben je er gauw vanaf :(:)
Noor: Wat een bericht he... :oo Valt je mond toch gewoon van open. Zoiets kan ik me gewoon niet voorstellen..
Karen: Oww dat is wel extra rot als hij zo mooi geprijsd was ;)

Ik ben trouwens helemaal blij, heb na maanden zeuren eindelijk mijn mooiste Woll-foto in groot formaat gekregen van Sjoert :):)
Hij is echt haarscherp in het originele formaat. Ga hem mooi naast mijn bed hangen ter compensatie van het huidige hangbuik-aanzicht :D

Afbeelding

Nu maar weer studeren.. :evaw:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:44

Vief, Die foto is zo mooi :j Studeer ze!
MM, Wat een toeval :D Ik kreeg nav van mijn vraag ook al een PB van haar zus!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 20:48

Die foto is inderdaad echt suuuupermooi Vief!!
De manueel therapeut had een paar vastzittende wervels losgemaakt, dus hij had wel wat gevonden dus :)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:48

Gave foto Vief!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:55

Wauw gave foto Vief :D
@ mirthe heb je zo'n belangrijke dag op school dat je niet spontaan ziek kan zijn :o Griep heerst heeel erg :D

Ik mag donderdag en vrijdag voor het eerst weer lesgeven. 4 uur in totaal. Ben er vorig jaar maart mee gestopt dus zal weer even wennen zijn. Moet invallen want van de 5 instructeurs zijn er 4 gewoon ziek. Wel weer lekker zakcentje...
ik heb toch tijd over sinds mijn staking :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:37

Gefeliciteerd Mirthe!
Dat is en blijft idd een gave foto Vief!
Poe Caro, da's idd wennen om weer 4 uur achter elkaar les te geven. Ik vond dat altijd berezwaar.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:56

Mirthe gefeliciteerd :)
Anthea: Dan meeten we mekaar vrijdag ook :).
Vief: Onwijs mooie foto!!! :)

Ik ga vnv of morgen ff mijn paardenspulletjes en kleding wat ik niet gebruik inpakken en dan donderdag of vrijdag even wegbrengen na een ruitersportwinkel hier in de buurt.
Ze houden zaterdag een tweedehands markt. Hun verkopen al het spul en aan de eind van de dag kan je het geld en evt resterende artikelen weer ophalen.
Benieuwd of ik nog wat kan verkopen!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:56

Vief: Dat is zeker een hele mooie foto!
Caro: Les geef-ze
Mirthe: Leuk dat ze vrijdag al komt :) Ik ga trouwens ook mee naar Markelo volgende week ;)
edit, BV: Leuk :D Ik ben er idd ook, met Mirthe