(tijd verkeerd ingeschat) Pff zijn wel veel die dan afgevallen zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(tijd verkeerd ingeschat)

Maar beter te vroeg dan te laat.
Kijk heel weinig tv gelukkig, maar zo in het weekend (en als je niet kunt slapen) mis je het toch wel echt.. Zag net wel de foto van Tim.. Die heeft wel echt een slechte afstand gereden zo te zien
Sneu!

?

peanutbutter schreef:BAlen van je TV vief!
Rowo en Vief: Volgens mij hebben jullie een lekker rondje kunnen maken!
Pfff, wij hadden net klanten (uit Enschede helemaal) en zelden zo onbeschoft behandeld. Gelukkig waren ze in 5 min weg. Maar echt dit hebben wij nog nooit meegemaakt.
)

Wel 2 wp, dus mijn punten voor het L zijn binnen. Er was gepunt van een 2 tot een 8 en ik reed nog ergens verkeerd ook
.
. Tijdens het losrijden en springen was meneer al erg vrolijk
. Toen wat cross sprongetjes gedaan en toen werd hij nog vrolijker en bokte ontzettend na de sprong op het lange stuk haha. Maf paard
. Kon er wel om lachen. Ook door de waterbak gegaan. Paar weken terug vond hij het super eng. Paps mee de water bak in. Maar het ging niet van harte en hij was er ook snel weer uit. Vandaag liep meneer er zo in en ging staan drinken
Daarna nog een keertje en toen ging hij ook gewoon. Hij nam alleen een mega wapper over het sprongetje de waterbak uit en heeft toen zijn ijzer eronder weg getrapt. Beetje jammer. Maar erg fijn gereden
.
.
.
.
, of had ik dat verkeerd begrepen?
.