Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Gelukkig heb ik nog wat extra uren staan
. mo_van_dijk schreef:Wat voor werk doe je dat je niet genoeg werkt hebt om je uren vol te maken?
Maar met dat mooie weer wil ik alleen maar naar buiten en lekker paardrijden. Maar vandaag blijf ik echt tot 5 uur!! Ben trouwens wel een paar dagen eerder begonnen dus de schade valt mee. Dat is het voordeel van het werken voor de overheid (ben jurist bij een gemeente), lekker flexibel. Als je aan het eind van de rit je uren maar hebt gemaakt. Ik mag bijvoorbeeld ook van half 8 tot 4 werken, of van 9 tot half 6 iod. En elke minuut die je overwerkt, kun je weer opnemen 
. Lekker weer ook, mijn school heeft studiemiddag voor de docenten, dus zijn we al om half 11 vrij, iedereen 3 uur. Mijn derde uur valt uit, maar ik ben zelf onderdeel van de studiemiddag voor de docenten, dus ben ik pas om 3 uur klaar
. Beetje jammer, maar ik krijg al vaak genoeg vrij van school. Ik moet met anderen met een topsportstatus debatteren over welke ondersteuning we vanuit school nodig hebben ofzo
. Dus kan ik niet zo van het lekkere weer genieten
mo_van_dijk schreef:Dan had ik het verkeerd gelezen! Wel lekker dat ze zo flexibel zijn. Ik mag in principe tussen 7 en 10 beginnen. Bij ons worden alle overuren uitbetaald..
!
Ik vond Portugal ook een erg mooi land, zou er best nog eens terug willen komen
. En Wolles ziet er best uit!!
!! Ben benieuwd naar de foto van de fotograaf
..
..
. Ik let heel erg op wat ik eet nu. Zo weer even Yakult halen
. Omdat mijn galblaas geïrriteerd is, kan ik even geen vet verdragen, dat merk ik echt direct..
.
Alles is nog stil, alleen hoop vogels, zonnetje komt langzaam op... Paardjes vinden het ook heerlijk en er staat er nu alweer een lekker buiten te spelen.
... En de paarden vinden het inderdaad ook erg lekker
en je hebt nog een hele dag voor je
..
. peanutbutter schreef:Is juist lekker hoor om kwart over 7Alles is nog stil, alleen hoop vogels, zonnetje komt langzaam op... Paardjes vinden het ook heerlijk en er staat er nu alweer een lekker buiten te spelen.
echt schattig
Pfffff, was blij dat ik handschoenen aanhad
. Nog een heel eind heerlijk gegaloppeerd met haar, ben nog steeds gek op haar galop
.. Wo genoot ervan, ik ook. Morgen ben ik nog vrij, dus dan nemen we het er ook maar van denk ik
. Lekker van 12 tot 16 uur buiten geweest en als het goed is, staat ze nu weer lekker buiten met haar vriendin
.
, pfffff.... Wolin is allang niet meer aan het ruien, die heeft al haar zomervacht.
.
.
. Straks gaan ze lekker allemaal naar buiten. Dan zijn ze leuker
. Nu zitten ze in de schuur en maken ze herrie als mijn vader 's ochtends in de schuur komt om te voeren
.
.
Dus ik ben er op een bankje naast gaan zitten, en toen heeft ze lekker gerold en takken gegeten en gegraven vlak naast me. Als haar broertje (die was aan het rijden) dan langskwam, deed ze echt haar oren plat in haar nek en draaide zich om om te bokken. Echt zo van: "Da's mijn baas, blijf bij haar uit de buurt!!"