[SGW] Verslagen SGW Vlietland (14&15 juni)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Meetje22

Re: Verslagen SGW Vlietland (14&15 juni)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:28

Davey in actie Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:40

Zo die van jou valt wel op!Leuk!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:40

Ik heb jou zien rijden, toen ik aan het losrijden was, bij het heksen oog en de haaientand Haha!

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:42

Ik heb jou ook gezien! Gaaf paard heb je

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:46

DAVEY Kwijl
Als ingrid bij de prijsuitrijking ging kijken had ik je kunnen fotograferen, maar helaas, Tong uitsteken

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:50

Afbeelding
Hihi mijn gespannen gezicht. Ik was zo gespannen voor hindernis 1. Had verwacht dat ie er middenin zou gaan staan. Maar hij deed het perfect!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:52

Dank je wel.
Liep op een gegeven moment naar de dierenarts voor nacontrole riep er een meisje keihard : gadver wat een engerd over Davey noujaaaaaaaa Boos! Nors opkijken

Jetske jou heb ik gezien,Mel Shet ook, Corien ook en Vivre tijdens het inrijden.

Afbeelding

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:54

Meetje22 schreef:
Dank je wel.
Liep op een gegeven moment naar de dierenarts voor nacontrole riep er een meisje keihard : gadver wat een engerd over Davey noujaaaaaaaa Boos! Nors opkijken

Hoezo dat nou weer? Clown

Er is trouwens nog iemand die een foto van je heeft gemaakt geloof ik, ergens bij SGW-ITP staat ie volgens mij

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:57

Waarschijnlijk omdat Davey twee kleuren ogen heeft,dus een heel fel blauw oog en een donker bruine Knipoog

Oh dan ga ik even bij ITP kijken,je kan nooit foto's genoeg hebben namelijk Haha!

edit: ik zie het niet hoor Bloos

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:01

psst schreef:
Zamero schreef:
Net voor de waterbakaan de kant gegaan en ingehaald door pssssstt
En volgens mij wou jou paard zeker niet de waterbak in Haha! , wat resulteerde dat ik een aardig tijdje heb moeten wachten.
Waarna ik maar 1 seconde geprobeerd heb en toen maar snel verder ben gegaan over het alternatief.
En weer netjes over de rest van de hindernissen ben gescheurd.

Oeps dat was ik ja.. Clown
Heb volgens mij heel hard geschreeuwd dat ik er aan de binnenkant langs kwam Bloos
Hij ging vervolgens idd het water niet in .. Koe wilde ook niet te lang prutsen dus toen maar voor het alternatief gegaan.

Ja klopt je had inderdaad wel hard Knipoog geschreeuwd, alleen niet helemaal gezien dat ik eerst niet aan de kant kon.
Aangezien het een smal pad was, en ik moeilijk met mijn paard dwars door het lijntje heen kon Tong uitsteken

Maar maakt niet uit hoor kan gebeuren, ik heb ondanks dat heerlijk gereden Haha!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:45

xMnOn schreef:
DAVEY Kwijl
Als ingrid bij de prijsuitrijking ging kijken had ik je kunnen fotograferen, maar helaas, Tong uitsteken

Ja geef mij maar weer de schuld Clown
Als ik bij de prijsuitrijking zou zijn geweest had ik ook kunnen zeggen dat ik de strobalen poort wel heb gesprongen, dan had er misschien nog wat aan gedaan kunnen worden Clown
maja ik was al vanaf half 7 s;ochtends in de weer en had toch niet verwacht dat ik in de prijzen zou vallen dus dacht ga lekker naar huis.
had geen zin om nog 3 uur te wachten op de prijsuitrijking Clown

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 21:52

Gewoon paard naar huis brengen en dan later zelf terug gaan Cool

Peter46

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:00

Amber_ schreef:
Wow MJ, jij bent vroeg haha *LOL*

Peter46, ik was nummer 51 tussen de B Paarden zondag, op zon Fjordje. Haha!

Bij deze dan Haha!
Afbeelding

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:04

Ingridje16 schreef:
Als ik bij de prijsuitrijking zou zijn geweest had ik ook kunnen zeggen dat ik de strobalen poort wel heb gesprongen, dan had er misschien nog wat aan gedaan kunnen worden Clown
maja ik was al vanaf half 7 s;ochtends in de weer en had toch niet verwacht dat ik in de prijzen zou vallen dus dacht ga lekker naar huis.
had geen zin om nog 3 uur te wachten op de prijsuitrijking :+

En vervolgens een mail sturen naar de organisatie dat je van ver komt en daarom niet bent blijven wachten... Lips are sealed er zijn weinig mensen die zo dichtbij wonen als jij! Hoe lang moesten jullie rijden met de trailer, 20 minuten???

Maar toch maar een mailtje gestuurd dus...?!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:19

Meetje22 schreef:
Waarschijnlijk omdat Davey twee kleuren ogen heeft,dus een heel fel blauw oog en een donker bruine Knipoog

Oh dan ga ik even bij ITP kijken,je kan nooit foto's genoeg hebben namelijk Haha!

edit: ik zie het niet hoor Bloos

Wat gaaf Meetje, dat jou paard zoiets speciaals heeft. Ik vind toch dat je maar eens vaker moet gaan crossen zodat ik jouw paard in het echt kan bewonderen Knipoog

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:24

Ja lijkt me onwijs leuk om jou ook een keer te zien.
Ik ben wel 6 juli in waddinxveen en die maand erop in lisse maar dat zijn gewoon springwedstrijden.
Doe jij toevallig ook mee aan de cross in Lisse?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:27

miss_jumpy schreef:
Ingridje16 schreef:

En vervolgens een mail sturen naar de organisatie dat je van ver komt en daarom niet bent blijven wachten... Lips are sealed er zijn weinig mensen die zo dichtbij wonen als jij! Hoe lang moesten jullie rijden met de trailer, 20 minuten???

Bloos! Lips are sealed geen woorden voor...

En het is trouwens prijsuitreiking.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:49

miss_jumpy schreef:
Ingridje16 schreef:

Ik kom niet van ver, maar de gene die mij heeft gebracht wel, vandaar dat we vroeg naar huis moesten omdat het anders voor hem niet te doen was. En ik kan wel tegen hem zeggen ja we blijven hier maar dat vind ik niet echt kunnen, moet blij zijn dat ie mij en m'n paard heeft willen brengen.
Ja m'n vader zei dat ik gewoon een mail moest sturen om te vragen hoe het nou zat.
Hoef je niet zo raar te reageren hoor als je niet eens weet van hoe of wat.
Vind het een beetje snel uitgevallen zo over iets.
Maja zo ieder z'n doen denk ik dan altijd maar. Zo verschilt iedereen weer van elkaar.
Ik had geen vervoer die dag dus heb ik dat geregeld, dat vervoer kwam van ver en wilde dus vroeg naar huis, nou geen probleem.
Dat is de reden dat ik niet bij de prijsuitrijking was, want we/hij moest(en) nog een eind terug.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:54

En zo kun je overal wel een excuus voor verzinnen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 22:55

Beetje raar om dan eerst te zeggen dat je geen zin had om te wachten...
Inderdaad Sim!

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:56

Ingridje16 schreef:
xMnOn schreef:
DAVEY Kwijl

had geen zin om nog 3 uur te wachten op de prijsuitrijking Clown

Geintje joh ing Tong uitsteken Eenmaal thuis was ik ook helemaal gesloopt. Tong uitsteken

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:57

excuus? Ik noem het geen excuus maar gewoon hoe het was.

dat ik geen zin had om te wachten stond er een beetje verkeerd, want het was meer dat de gene die mij bracht geen zin had om te wachten.
Wat ik ook begreep, ik vermaak me daar wel maar snapte zijn probleem ook wel, vandaar dat we naar huis gingen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 23:00

Rolleyes laat ook maar....

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 23:08

Ingridje16 schreef:
Ik kom niet van ver, maar de gene die mij heeft gebracht wel, vandaar dat we vroeg naar huis moesten omdat het anders voor hem niet te doen was. En ik kan wel tegen hem zeggen ja we blijven hier maar dat vind ik niet echt kunnen, moet blij zijn dat ie mij en m'n paard heeft willen brengen.
Ja m'n vader zei dat ik gewoon een mail moest sturen om te vragen hoe het nou zat.
Hoef je niet zo raar te reageren hoor als je niet eens weet van hoe of wat.
Vind het een beetje snel uitgevallen zo over iets.
Maja zo ieder z'n doen denk ik dan altijd maar. Zo verschilt iedereen weer van elkaar.
Ik had geen vervoer die dag dus heb ik dat geregeld, dat vervoer kwam van ver en wilde dus vroeg naar huis, nou geen probleem.
Dat is de reden dat ik niet bij de prijsuitrijking was, want we/hij moest(en) nog een eind terug.

Ik reed met ingrid mee. Het vervoer kwam idd van ver, wij niet. Het zou banketstaaf voor degene zijn die haar en haar paard naar de vlietlanden wil rijden, om te zeggen, ja we blijven nog even 3 uur, want ik wil de prijsuitreiking afwachten. Dit kost hem nou eenmaal ook een hele dag, en hij had daar ook gewoon geen zin meer in. Ik snap dat ingrid het jammer vond dat ze een fout hadden gemaakt bij de Vlietlanden, maarja, het is nou eenmaal gebeurd. Je mail naar de organisatie snap ik wel, jij wilt immers ook weten hoe het zit. Ondanks deze discussie, je heb super gereden. Om van 92 mensen te winnen met je eerste cross, super. Denk nou gewoon voor jezelf dat je 1e bent, en ga er geen probleem van maken.
Laten we deze discussie nou maar stoppen, het is gebeurd en je veranderd er niks aan Tong uitsteken

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 23:25

Ben ik het helemaal mee eens.
Iedereen blijft toch z'n eigen mening houden en blijft toch over iets denken hoe je dat zelf vind.
Voor iedereen verschilt nu eenmaal wat belangrijk is of niet.