Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Meetje22 schreef:Dank je wel.
Liep op een gegeven moment naar de dierenarts voor nacontrole riep er een meisje keihard : gadver wat een engerd over Davey noujaaaaaaaa![]()
psst schreef:Zamero schreef:Net voor de waterbakaan de kant gegaan en ingehaald door pssssstt
En volgens mij wou jou paard zeker niet de waterbak in, wat resulteerde dat ik een aardig tijdje heb moeten wachten.
Waarna ik maar 1 seconde geprobeerd heb en toen maar snel verder ben gegaan over het alternatief.
En weer netjes over de rest van de hindernissen ben gescheurd.
Oeps dat was ik ja..![]()
Heb volgens mij heel hard geschreeuwd dat ik er aan de binnenkant langs kwam![]()
Hij ging vervolgens idd het water niet in ..wilde ook niet te lang prutsen dus toen maar voor het alternatief gegaan.
xMnOn schreef:DAVEY
Als ingrid bij de prijsuitrijking ging kijken had ik je kunnen fotograferen, maar helaas,
Amber_ schreef:Wow MJ, jij bent vroeg haha
Peter46, ik was nummer 51 tussen de B Paarden zondag, op zon Fjordje.
Ingridje16 schreef:Ja geef mij maar weer de schuld![]()
Als ik bij de prijsuitrijking zou zijn geweest had ik ook kunnen zeggen dat ik de strobalen poort wel heb gesprongen, dan had er misschien nog wat aan gedaan kunnen worden![]()
maja ik was al vanaf half 7 s;ochtends in de weer en had toch niet verwacht dat ik in de prijzen zou vallen dus dacht ga lekker naar huis.
had geen zin om nog 3 uur te wachten op de prijsuitrijking :+
Meetje22 schreef:Waarschijnlijk omdat Davey twee kleuren ogen heeft,dus een heel fel blauw oog en een donker bruine![]()
Oh dan ga ik even bij ITP kijken,je kan nooit foto's genoeg hebben namelijk
edit: ik zie het niet hoor
miss_jumpy schreef:Ingridje16 schreef:Ja geef mij maar weer de schuld![]()
Als ik bij de prijsuitrijking zou zijn geweest had ik ook kunnen zeggen dat ik de strobalen poort wel heb gesprongen, dan had er misschien nog wat aan gedaan kunnen worden![]()
maja ik was al vanaf half 7 s;ochtends in de weer en had toch niet verwacht dat ik in de prijzen zou vallen dus dacht ga lekker naar huis.
En vervolgens een mail sturen naar de organisatie dat je van ver komt en daarom niet bent blijven wachten...er zijn weinig mensen die zo dichtbij wonen als jij! Hoe lang moesten jullie rijden met de trailer, 20 minuten???
Maar toch maar een mailtje gestuurd dus...?!
miss_jumpy schreef:Ingridje16 schreef:Ja geef mij maar weer de schuld![]()
En vervolgens een mail sturen naar de organisatie dat je van ver komt en daarom niet bent blijven wachten...er zijn weinig mensen die zo dichtbij wonen als jij! Hoe lang moesten jullie rijden met de trailer, 20 minuten???
Maar toch maar een mailtje gestuurd dus...?!
Ingridje16 schreef:xMnOn schreef:DAVEY
Als ingrid bij de prijsuitrijking ging kijken had ik je kunnen fotograferen, maar helaas,
Ja geef mij maar weer de schuld![]()
had geen zin om nog 3 uur te wachten op de prijsuitrijking
Ingridje16 schreef:Ik kom niet van ver, maar de gene die mij heeft gebracht wel, vandaar dat we vroeg naar huis moesten omdat het anders voor hem niet te doen was. En ik kan wel tegen hem zeggen ja we blijven hier maar dat vind ik niet echt kunnen, moet blij zijn dat ie mij en m'n paard heeft willen brengen.
Ja m'n vader zei dat ik gewoon een mail moest sturen om te vragen hoe het nou zat.
Hoef je niet zo raar te reageren hoor als je niet eens weet van hoe of wat.
Vind het een beetje snel uitgevallen zo over iets.
Maja zo ieder z'n doen denk ik dan altijd maar. Zo verschilt iedereen weer van elkaar.
Ik had geen vervoer die dag dus heb ik dat geregeld, dat vervoer kwam van ver en wilde dus vroeg naar huis, nou geen probleem.
Dat is de reden dat ik niet bij de prijsuitrijking was, want we/hij moest(en) nog een eind terug.