luxket schreef:fijn van caypso rowo
even vraagje, mag er in het B paarden een punt? en hoe breed zijn die strohindernissen meestal? zag er nogal breed uit op de foto's van jetske van vlietlanden
Ja hoor, dat mag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
luxket schreef:fijn van caypso rowo
even vraagje, mag er in het B paarden een punt? en hoe breed zijn die strohindernissen meestal? zag er nogal breed uit op de foto's van jetske van vlietlanden

MOrgen met vriendlief mee naar de autocross.
Jetske_ schreef:ik zet zo het filmpje online

Kan niet wachten 
moet ik ook even wat vaker doen, moeten eigenlijk nog een greppel graven bij ons terrein.
Snoekiej schreef:Gefeliciteerd Jetske!
Leuk filmpje. Jammer dat je er af lag, maar zo te zien niet hard. Hij krijgt verder in het filmpje ineens meer tempo, ofniet?
Ik ben net naar de Vlietlanden geweest, morgen rijden

Gefeliciteerd met wp-en!!!
Ik zal je filmpje ff gaan bekijken. ... edit=> stoer
Lekker ritme hoor!

!
Gefeliciteerd. Denk dat het gewoon veel doen is
Misschien kun je wat met in-uitjes oefenen?
't kwartje valt alleen niet altijd even snel
Tis echt zo'n diesel dat op gang moet komen. Hij springt tot nu toe op concours overigens wel beter dan thuis
.
. Soms snap je er ook niks van. Foutloos rondje gesprongen, ging fijn
! Met 53 op stijl (prijs weet ik niet, zijn naar de dress met Sofie naar huis gegaan omdat ik 6 uur moest werken). Daarna met Sofie meteen dressuur gereden. Die liep echt heel fijn. Eerste proefje ging echt fijn. Alleen 1 keer fout aangesprongen verder heel fijn in de aanleuning. Tweede proef ging ook wel goed. Maar toch iets minder fijn. Beetje onrustig. Wij waren dus meteen naar huis gegaan. Mijn vader is later terug gegaan om coupons te halen. Had ik de eerste proef 178
en de tweede proef 181. De tweede proef klopte wel. Maar de eerste
. Grrr
. Stond op de coupon dat de aanleuning onrustig was. Terwijl die juist de eerste proef fijn was. Dus toen was ik even chagerijnig
. Naja volgende week naar CH Gorredijk
. 

Inderdaad frusterend zoiets.. 
. Om kwart voor 2 moet ik rijden
.
.
! Met een vriendin gaan we naar Skopje. Daar zijn dan nog meer vriendinnen. Word vast wel even leuk.
Succes dan maar voor dinsdag alvast..
. Gelijk heb je
. Komt allemaal nog wel.
). 
, maargoed.. niks aan te doen..
!!
.. We waren helemaal blij
Er zijn hele leuke foto's gemaakt, ik zal ze binnekort hier ff op zetten, ook van mij als groom
.
doen morgen de oefencross, morgen hen helpen op het voorterrein, lekker weekendje zo!!
..
??