[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 18:31

luxket schreef:
fijn van caypso rowo

even vraagje, mag er in het B paarden een punt? en hoe breed zijn die strohindernissen meestal? zag er nogal breed uit op de foto's van jetske van vlietlanden

Ja hoor, dat mag Ja

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:38

jetske: mooie foto
andrea: gefeliciteerd met je punten en prijzen
LL: ook gefeliciteerd
vief: ook hahaha met je winstpunten, en mooi dat het zo goed bevalt Haha!

Nou net even op stal geweest, even lekker gekeken enz. niet gereden had niet zoveel zin en heb de hele week elke dag gereden, dus een dagje rust mag best Haha! MOrgen met vriendlief mee naar de autocross.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:45

Zo ben ook weer thuis, mocht eerder naar huis van me baas.
Was vandaag zo rustig dus heb de halve dag voor het restaurant met m'n aardrijkskunde gezeten Cool
Ga nu nog even naar paardje, kan die er toch nog even uit.
Ga denk nog even rijden dan heb ik meer zekerheid op een gecontroleerd paard morge Clown

LL; gefeliciteerd en leuk filmpje!
Leuke foto Jetske!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 19:50

gefeliciteerd met de winstpunten iedereen!

Ik had vanmiddag 182 & 184 punten en toen ze we door geraced naar de Vlietlanden om te kijken Tong uitsteken
IK ben best zenuwachtig al, meer in verwachting van hoe Bambi het gaat doen, eigenlijk.

Jetske_ schreef:
ik zet zo het filmpje online

nou hier het filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=4L86ImNlRoI

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:55

Gefeliciteerd Jetske!
Leuk filmpje. Jammer dat je er af lag, maar zo te zien niet hard. Hij krijgt verder in het filmpje ineens meer tempo, ofniet?

Ik ben net naar de Vlietlanden geweest, morgen rijden Hyper!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:56

Gefeliciteerd met je winstpunten Jetske! En een leuk filmpje zeg, die "val" ziet er ook wel droog uit Clown

Ik ben vanmiddag even lekker het bos in geweest met Madine, even flink wat gegaloppeerd en greppeltje geoefend. Maandag heeft ze die na lang gemiep gesprongen dus vandaag gelijk maar weer. Ze moet het toch leren en hopelijk komt ze er dan een keer achter dat het niet eng is.
Vandaag vond ze het eerst nog wel weer spannend dus maar even tot rust laten komen en even rondgestapt. Opnieuw aangereden en ze nam me toch een sprong! Daarna weer een paar keer gesprongen en ze kreeg al meer vertrouwen Lachen

En nu moet ik weer aan de statistiek... Nagelbijten / Gniffelen

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:57

Veel succes Snoekiej Lachen
Ik heb ook zoveel zin om een cross te rijden Haha! Kan niet wachten Bloos

Leuk filmpje Jetske Lachen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:58

jetske: leuk filmpje.
snoekiej: succes !
andrea: goed idee Haha! moet ik ook even wat vaker doen, moeten eigenlijk nog een greppel graven bij ons terrein.

Heb ook al veel zin om te crossen, maar nog 2 week Haha!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:59

Is Maarsbergen over 2 weken?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:01

Dit is echt een mini-greppeltje in een open weiland, wel ideaal om te oefenen. Moet ook nog even op zoek naar een wat grotere maar er zijn zo weinig open weilanden te vinden.
Zelf graven kan inderdaad ook Clown

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:17

Ja bij ons is er ook zeer weinig dus vandaar.

Ja maarsbergen is 28 juni Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:37

zoow net even gereden en daarna gewassen en gevlochten, staat nu lekker op stal klaar voor morgen.. Vrachtwagen al in gepakt gelukkig moeten om 6 uur al weg

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 20:48

Snoekiej schreef:
Gefeliciteerd Jetske!
Leuk filmpje. Jammer dat je er af lag, maar zo te zien niet hard. Hij krijgt verder in het filmpje ineens meer tempo, ofniet?

Ik ben net naar de Vlietlanden geweest, morgen rijden Hyper!

Ja toen was hij lekker door, tjah dat vallen was idd niet erg pijnlijk voor ik het door had zat ik er al weer op Tong uitsteken

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 21:47

Ik was overigens 1e met springen Haha!
Dressuur 4e en 5e ... volgens mij 2x boven de 195punten (was er zelf niet bij met de prijsuitreiking en heb m'n coupons nog niet). Lekker dagje dus. Mooie afsluiting van de B ook Lachen

Heeft iemand ook ideetjes (oefeningen/lijntjes oid) waarmee je een paard sneller op de sprong kunt maken? Of zou het gewoon ook een kwestie van veel doen zijn?

@ Vief ... wat fijn dat de 1e week je zo goed is bevallen Haha! Gefeliciteerd met wp-en!!!
@ Anthea ... super, ook weer een wp erbij! Lachen
@ Andrea ... maar in greppeltjes zitten enge watermonsters, wist je dat niet Vork
Ik kan hier ook over een greppeltje hupsen, maar niet sneller dan vanuit stap (slootje loopt langs de weg). Maar het is iig iets ... heb de Band ook al kunnen overtuigen dat het toch echt niet eng is Ach gut
@ Jetske ... jeeeeej, wp-jes Tong uitsteken Ik zal je filmpje ff gaan bekijken. ... edit=> stoer Cool Lekker ritme hoor!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 21:54

Hee ik lees morgen even weer bij, heb ff globaal doorgelezen en gezien dat sommige mooie punten hadden! Gefeliciteerd!
Vriendje is hier nu, en we gaan straks lekker op tijd naar bed. Morgenvroeg museum, spannend Haha! Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 21:55

Andrea: Fijn dat ze er al meer vertrouwen in krijgt Lachen
Kim: Ben benieuwd naar je verslag. Lekker gewerkt? Knipoog
Jetske: Leuk filmpje Lachen!
Rosalie: Veel plezier alvast Lachen
Anthea: Gefeliciteerd met je wp!!
LL: Zoo das een mooie score Haha! Gefeliciteerd. Denk dat het gewoon veel doen is Lachen Misschien kun je wat met in-uitjes oefenen?

Ik had vanmiddag ook nog een 5e prijs hoorde ik net Lachen
Ga zo nog eventjes mijn kamer iets verder opruimen en dan slapen Dromen

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:02

Super Vief OK dan!

In-uitjes doe ik idd al veel Ja 't kwartje valt alleen niet altijd even snel Bloos Tis echt zo'n diesel dat op gang moet komen. Hij springt tot nu toe op concours overigens wel beter dan thuis Tong uitsteken

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:08

Gister was Loempia helemaal geflipt met de dressuur. Ik weet mijn punten niet. Zijn na de proef weggegaan. Hij was flink stout iig!!
Ook nog even met Sofie oefengesprongen. Die sprong heel fijn haar rondje Lachen.

Vanmiddag moest ik weer. Eerst met Loempia springen in de B. M'n vader gad hem vanmorgen gelongeerd. En op de wedstrijd was die heel braaf Clown. Soms snap je er ook niks van. Foutloos rondje gesprongen, ging fijn Haha!! Met 53 op stijl (prijs weet ik niet, zijn naar de dress met Sofie naar huis gegaan omdat ik 6 uur moest werken). Daarna met Sofie meteen dressuur gereden. Die liep echt heel fijn. Eerste proefje ging echt fijn. Alleen 1 keer fout aangesprongen verder heel fijn in de aanleuning. Tweede proef ging ook wel goed. Maar toch iets minder fijn. Beetje onrustig. Wij waren dus meteen naar huis gegaan. Mijn vader is later terug gegaan om coupons te halen. Had ik de eerste proef 178 Verward Verward Verward en de tweede proef 181. De tweede proef klopte wel. Maar de eerste Verward. Grrr Boos! . Stond op de coupon dat de aanleuning onrustig was. Terwijl die juist de eerste proef fijn was. Dus toen was ik even chagerijnig Knipoog. Naja volgende week naar CH Gorredijk Lachen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:12

Komt vanzelf LL Lachen
Woll is met sommige dingen ook een dieseltje haha Knipoog

Kim: Wat balen zeg van je punten Ach gut Inderdaad frusterend zoiets..
Maar goed volgende keer beter. Morgen IBOP toch? Succes Lachen

Nog Coldplay fans hier?
Ben al heel de avond naar hun nieuwe album aan het luisteren Clown

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:15

Dinsdag is de IBOP Knipoog. Om kwart voor 2 moet ik rijden Lachen.
Jaa erg frustrerend. Had echt fijn gereden (dat is het belangrijkste). Maar dan baal je gewoon als je zulke punten krijgt Clown.

Ga jij al bijna L1? Knipoog

Ik ga straks lekker te stappen Haha!! Met een vriendin gaan we naar Skopje. Daar zijn dan nog meer vriendinnen. Word vast wel even leuk.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:23

Ja kan me voorstellen Ach gut
Oohw sowwie Schijnheilig Succes dan maar voor dinsdag alvast..

Ik ga nog geen L1 starten. Aan mijn punten te zien zou het zat kunnen, maar ik vind haar er nog niet klaar voor. Merk gewoon dat ze het buigen, rechtrichten soms nog best wel lastig vindt. En dan is het gewoon heel moeilijk om haar netjes door de wendingen en hoeken te krijgen. Soms gaat het al heel fijn, maar soms ook nog helemaal niet en dat wil ik eerst gewoon voor elkaar hebben voordat we L1 gaan starten. Is gewoon iets wat ze lastig vindt. Daarnaast mag ze nog net iets beter aan de hulpen en ik heb geen haast Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:25

Nee ik snap dat je geen haast hebt Knipoog. Gelijk heb je Lachen. Komt allemaal nog wel.

*Wat is jou adres van enschede (mag ok wel via PB Tong uitsteken).

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:26

Haha Haha!
Komt een PB'tje die kant op Knipoog

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:31

Gefeliciteerd met je winst Kim!
Ik ga gauw slapen, morgen weer vroeg op Ach gut

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:38

Halloooooo Doei!

Vandaag was helemaal geslaagd in de Vlietlanden, super weer natuurlijk en Alix en Sally hebben het weer heel goed gedaan.
4e L-cross zit er weer op. Dressuur liep ze echt heel fijn, alleen beetje ondergewaardeert vinden wij , maargoed.. niks aan te doen..
Springen ging ook heel fijn, helaas een balk op 8, die sprong ze net ff te vlak.. In de cross ging het echt fijn.. de flow zat er goed in. Normaal is Alix met Sally wat over de tijd vanwege haar manier van galopperen, maar Sal gaat steeds fijner naar voren lopen. Id.tijd: 5.31, ze waren binnen op 5.26. Helaas hadden ze nog een weigering op de tweede haaientijd van hindernis 15, die was even niet helemaal goed geincasseerd. Puntje sprong ze fijn Ja !!
Het ging erg lekker, maar we hadden op niets gehoopt. Maar alsnog...19e in het klassement en 4e voor het Zuid-Hollands kampioenschap Cool.. We waren helemaal blij Knipoog Er zijn hele leuke foto's gemaakt, ik zal ze binnekort hier ff op zetten, ook van mij als groom Knipoog.
Was erg gezellig vandaag, was weer ons kent ons daar, dus een hoop prutsmuts met iedereen. Nagelbijten / Gniffelen
Morgen gaat baas op vakantie, dus groom nog ff lekker door.
Aantal jonge crossers Cool doen morgen de oefencross, morgen hen helpen op het voorterrein, lekker weekendje zo!!

Heb gelijk ff nieuw bit gescoord voor Wolin, dubbel gebroken bustrens, maandag ff uitproberen. En heb net mn wormenkuren binnen gekregen. Kan voor die drie van mij weer ff 5x ontwormen zonder recept:o ..

@Nielsie: er zaten hele leuke foto's van ons tussen van leukopdefoto Knipoog ..
Heb je nog een leuke foto van een Z-combinatie in de bonen Gestoord ??