Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Talida schreef:Amber_ schreef:Heerlijke tijden whaha, hopelijk vind mijn vader het ook !!
En gaat hij niet afhaken
Yvette wij starten heel dichtbij elkaar!
Jij zit een paar voor me in de ring
Leuk !! Haha, verwacht van mij en Fjordy in de ring geen hoogstandjes hoor 
) Amber_ schreef:(wil jij mij voorlezen, niemand van mijn kant wilt het doen)
Talida schreef:Amber_ schreef:(wil jij mij voorlezen, niemand van mijn kant wilt het doen)
Ik zal vragen of mijn voorleester jou ook wil doen, denk dat ik er dan al lang en breed op zit. tenminste jij moest voor mij toch?
hahaGvdT schreef:Ik zag wel wat rare dingen op de startlijst staan. 1 meisje moet L of M starten met 2 pony's en meteen achter elkaar. Misschien 1 mee als handpaard? Zie ook mensen op de startlijst en op de wachtlijst staan.

ladyzwien schreef:ik had gister gemaild of ik als 1ste van het L mag starten. Of als 1 van de eersten. Heb ik mazzel de 1ste wil over na het M dus mag als 1ste van het Lhaha
Kan ik toch nog uit eten.
meestal willen mensen later....hahahaha....jij eerder, zo zie je maar voor elk wat wils...
starremans schreef:huh waar staan de startlijsten dan ? :|
TeeGee schreef:Tijden horen in het starttijden topic
??? Jody schreef:TG waar staat dit toppic???? Kan hem niet vinden...
of ben ik nou zo blond???
BuenaVista schreef:Ik ben benieuwd wat mijn gewijzigde starttijden zijn. Had gemaild of ik niet wat later mocht starten... En dat mocht.. Weet alleen nu nog niks!!