Nadua schreef:Volgens mij als je al B hebt gestart moet je de B eerst uit rijden. Dan had hij de vorige keer B hc moeten starten. Maar weet het niet zeker..
Zolang je vermeld bent in het startlijsten topic sta je op me lijstje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nadua schreef:Volgens mij als je al B hebt gestart moet je de B eerst uit rijden. Dan had hij de vorige keer B hc moeten starten. Maar weet het niet zeker..

Simmie schreef:Zoals ik het lees/begrijp, mag het dus niet bij Eventing.
Had die vriend op voorhand L-springen geweest, dan had het gemogen.
Tenzij die vriend eerder b.v. M-samengesteld heeft gereden. Dan zou hij een ongeklasseerd paard direct uit mogen brengen in het L.

Scum schreef:Yvon; in de klasse B deden wij er 2 uur over (2x lopen)
Yvon schreef:Scum schreef:Yvon; in de klasse B deden wij er 2 uur over (2x lopen)
Maar is het nodig om m 2x te lopen? Of is dat voor iedereen anders?
Waarschijnlijk kan ik dat zelf wel bedenken na de eerste keer.![]()
Als het "simpel" recht toe recht aan is met hier en daar een sprong dan zal het wel meevallen denk ik. Ik start oefen dat zal ook wel wat schelen?
Yvon schreef:Scum schreef:Yvon; in de klasse B deden wij er 2 uur over (2x lopen)
Maar is het nodig om m 2x te lopen? Of is dat voor iedereen anders?
Waarschijnlijk kan ik dat zelf wel bedenken na de eerste keer.![]()
Als het "simpel" recht toe recht aan is met hier en daar een sprong dan zal het wel meevallen denk ik. Ik start oefen dat zal ook wel wat schelen?

Apple schreef:En dan noemt ze mij als degene met 'meer ervaring'
Moet niet gekker worden
Scum schreef:Ik had al 1 fiets (gewonnen ergens met een loterij). Maar paar maanden geleden nog een 2e erbij. En op MP een twinny load voor 15 euro. Die zit voor op de trailer. Echt handig dus.
Zeker bij het verkennen van de crossen kun je de verkentijd halveren (al had ik afgelopen zaterdag wel pijn aan mijn kont van dat smalle zadel!)