Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Crisje_Lanc schreef:@ Ginny, wil je ook fotos van mij maken, ik ben nr 161 en ben 2 nr na Amber. ik pm je wel even
@ Amber, dat wordt dus meeten want we moeten bijna na elkaar
Jeej 
) Scum schreef:Dat is wel vreemd. Kan het niet zijn dat er gewoon een fout is gemaakt. Dat hij/zij zich bijv. wel met beide paarden had opgegeven maar de coupons kwijt waren. Roept maar wat.....

!Amber_ schreef:Oh god.. Zondags mag ik niet komen bij de Fjordjes.
Dus als jullie maandag een Fjord helemaal onder de blubber zien,.. Kan het niet missen.
MelanieB schreef:Die mensen zijn christelijk waar fjordy staat, dus mag je er niet komen
Ach amber, doe je even simpel dekentje op?
Naja, schoon is alleen beetje belangrijk in dressuur, dat scheelt.
En in water wrodt hij toh weer vies 
Sodera schreef:Ja hier in Wageningen is het de hele week al vies!!
@Scum: Achterhoek valt dan nog wel mee hoor, Veluwe is véél en véél erger!
Het ligt er gewoon heel erg aan waar je gaat wonen en hoe....
Ik heb ook altijd stalling gezocht waar ik gewoon op zondag terecht kon(woon op de Veluwe). Er zijn stallen waar het niet kan maar ook genoeg waar het wel kan!
.
.
.
Ik maak me iig al veel minder zorgen...ook wel door de crosstraining van afgelopen zondag
En aankomende zondag heb ik dus nog officieel springwedstrijd dus daarna heb ik ook weer meer ervaring
Isjtar schreef:Zusje meldt zich ook maar weer eens![]()
Ik ben inmiddels vastbesloten om de 24ste gewoon door dat parcours heen te komen...k ga gewoon rijden, rijden, rijden en dan kom k vast wel door het parcours heenIk maak me iig al veel minder zorgen...ook wel door de crosstraining van afgelopen zondag
En aankomende zondag heb ik dus nog officieel springwedstrijd dus daarna heb ik ook weer meer ervaring
Maar ik sprong gewoon foutloos rond (had wel tijdfouten omdat ik buitenom gegaan was maar dat vond ik niet erg). Achteraf vroeg ik me ook wel af wat er nou zo bijzonder aan was dat ik me er zo druk om gemaakt had, want je mag tenslotte aardig wat fouten hebben. Dus zeker als je zondag nog wedstrijd hebt kan je nog fijn oefenen!
Isjtar schreef:Zusje meldt zich ook maar weer eens![]()
Ik ben inmiddels vastbesloten om de 24ste gewoon door dat parcours heen te komen...k ga gewoon rijden, rijden, rijden en dan kom k vast wel door het parcours heenIk maak me iig al veel minder zorgen...ook wel door de crosstraining van afgelopen zondag
Mooi gesproken Scum!!