Een vriendin van mij heeft nog een adresje in gelderland ergens waar je leren laarzen op maat kan laten maken voor 200 euro. Prijs/kwaliteit verhouding schijnt erg goed te zijn!
Alles weer gelezen en vreselijk moeten lachen van dat stuk over Anky meisjes, humor. Ook nog hele mooie laarzen voorbij zien komen! Daar zou ik ook wel zin in hebben!
de laarzen van cavallo heb ik in junior jump me kuiten zijn te smal en me benen te kort haha verzuip in de rest, en had geen zin om 100 euro meer te betalen als ik deze wel pas en ze mooi vindt
Dat stuk is geschreven door Albertine!! Zij kan echt geweldig schrijven. Ze schrijft ook voor de paardenkrant. Had m een paar maandjes terug al gelezen op dr hyves. Zij heeft echt geweldige humor. Ga met haar een weekend naar het WK jonge springpaarden in Lanaken en je maakt geweldige dingen mee. (lastige Walonen afkatten op een geweldige manier, etc, etc.) Maar dat stuk van haar slaat echt de spijker op zn kop. Want het gaat er dus serieus er zo aan toe. Zie het het zo vaak gebeuren.
Fietste net naar Voll langs de A4(of A44 kan ook ) Hele file dus ik moest natuurlijk weten wat er was gebeurt. Dus ik nog even verder fietsen. Was er een vrachtwagen op een auto met paarden trailer geknalt En op de vrachtwagen nog een vrachtwagen. Dus die trailer was van achter zo helemaal ingedeukt, en van voren in de auto geschoven. Ik weet niet of er een paard in zat, maar ik hoop het niet. Die heeft het dan vast niet overleeft. De hele trailer was geplet dus het paard dan vast ook, hoop dat de trailer leeg was. Kreeg meteen de kriebels ervan. Ben maar gauw naar Voll gefietst.
Bij een ongeluk op de A4 bij Roelofarendsveen zijn maandagmiddag twee gewonden gevallen. De rijbaan richting Amsterdam is bij het Ringvaartaquaduct helemaal afgesloten. Het ongeluk gebeurde volgens de VerkeersInformatieDienst (VID) tussen 14.00 en 15.00 uur. Bij het ongeluk waren twee Franse vrachtwagens, een Duitse truck, een auto met schapen in een aanhangwagen en twee personenwagens betrokken, meldt de politie. Het ging volgens de VID mis toen een van de vrachtwagenchauffeurs te scherp naar rechts draaide en hierdoor de macht over het stuur verloor. Een Franse trucker liep een hoofdwond op. De Duitse chauffeur raakte bekneld. Een van de vrachtwagens blokkeert alle rijstroken in een richting. Bestuurders worden omgeleid via de afrit Roelofarendsveen. In beide richtingen staan in de vroege avondspits files van enkele kilometers. De verwachting is dat de baan nog een tijd versperd blijft.