Scum schreef:Graag on-topic blijven
Ik probeerde het al Scum, maar helaas, geen overwicht
Nu mag ik zeker niet vragen of dat ze met Bakker bedoelen de indoor cross bij Hubertus?[
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Graag on-topic blijven
sasika schreef:Amber_ schreef:Oh wat leuk! Haha, ik heb jou heel niet gezien! Liep je met of zonder paard ??
Heel erg nog zelfs ? Haha wel positief ?
Heb je foto van gistern van jou met je paard ?
positief natuurlijk!!
dit was ik effe klikke
http://picasaweb.google.com/saskia1991/Cros9september2007/photo#5108532741043049730
http://picasaweb.google.com/saskia1991/Cros9september2007/photo#5108532826942395698
.

Leonora schreef:was inderdaad wel druk op vlietland. Er liepen ook gewoon mensen rond, die blijkbaar niet zoveel met paarden in aanraking komen. Dan gebeuren er soms wel wat vervelende dingen, aan de andere kant verandert de belangstelling van die mensen uiteindelijk wel in serieuze interesse in de paardensport. Dus maar niet zo veel op mopperen![]()
heb me maar aan een ding heel erg geergerd; een meisje op een soort van Fries, het arme dier had een menbit in met ketting en daarnaast had het een of andere strakke martingaal om, het dier kon zn hoofd niet eens naar voren brengen, wat een ongelovelijke stumper. Hij ging ook als een ongeleid projectiel door de baan
Apple schreef:Welk nummer had ze ongeveer? Kan me dat niet herinneren?
) dus heb nergens meer op gelet. Suelza schreef:Wat mij wel opviel was dat er vreselijk veel slecht, of niet voorbereidde paarden/pony's meeliepen in de oefencross...
Imo neem je dan toch behoorlijke onverantwoordelijke risico's...
.
en alles springen hahah 
.[/quote]
broertje schreef:Suelza schreef:Wat mij wel opviel was dat er vreselijk veel slecht, of niet voorbereidde paarden/pony's meeliepen in de oefencross...
Imo neem je dan toch behoorlijke onverantwoordelijke risico's...
Ja en waar ik met verbazing naar stond te kijken was een man die uit de cross kwam, trok zn paard op de rem en ging uitgebreid staat te vertellen aan iemand hoe het was gegaan. En ik maar netjes nog uitdraven aan een lang teugeltje en daarna ernaast gaan lopen om uit te stappen. Heb er zo'n hekel aan als mensen hun dier wat net zo goed zijn best heeft gedaan voor je zo behandelen.

.