[SGW] SGW t-shirt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laura878

Re: SGW t-shirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 16:33

leuk dat je er zondag ook bent Haha!!
alleen hoe kan ik je herkennen?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 16:37

Klinkt goed Hippolyte... hopelijk krijg ik nog de mogelijkheid om er 1 te passen of te zien. WEet je al of je een keer deze kant op komt (oosten?)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 17:31

sprinGcrack schreef:
leuk dat je er zondag ook bent Haha!!
alleen hoe kan ik je herkennen?

Degene die het meeste kletst van iedereen.Dat is Mandy Haha!
En die daarna het meeste kletst dat is Ingrid of ik Duivel

Wat ik wel jammer vind is dat de fabrikant uit gaat van: kleine mensen zijn dun, lange mensen zijn dik (polo wordt langer naarmate je een grotere maat pakt).
Ik heb over de polo nagedacht, maar ik ben al heel erg lang en als hij zo kort is dan houdt het op. Fleecetruien heb ik al heel veel.

Maar ik pas gewoon even. Wie weet valt het toch nog wel mee Knipoog

Vind het toch best wel jammer dat er geen bodywarmer bij zit. Die heb ik nog een nieuwe nodig Bloos

Edit: valt de mannenpolo niet een stuk langer? Anders is er nog hoop voor mij Vork

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:45

Hmm ok Hippolyte!!
Ben er niet van het weekend..
Maar neem de polo en het fleece vest wel, alleen nog ff denken over de maten Knipoog!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:54

hey, hyppolyte, weet niet of je dit nog op tijd leest voor vlietland maar ik wacht af wie mij benadert, ik wil zeker ook bestellen dus neem zeker van de kans gebruik om te passen, ik heb startnummer 130 als het niet verandert is nog heb niet meer gekeken ga ik zo doen, bianca met rebecca, maar ook tiojdens dressuur ben ik niet de grootste.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 22:47

Ik zal het in de gaten houden.

@ scum, jij hebt me door, indd degene die niet ophoudt met praten, dat ben ik Ja, was vorige keer ook allang blij dat jij ook lekker door blijft babbelen, dan val ik weer iets minder op Knipoog.

Ik neem ook de bestelcatalogus mee, want zoals ik al zei, lijkt het me beter om een andere polo uit te zoeken, die ook wat beter van kwaliteit is. Ze hebben zat andere polo's, dus we kunnen het nog even bekijken gelukkig Ja. Het fleecevest is gelukkig wel vrij lang, dus dat is wel fijn.

Weet niet of iemand het nog leest, maar ik ga morgen in het lichtblauw en donkerblauw gekleed (zijn de kleuren van SGWukkie, moet wel in stijl he, als groom Ja). En anders vind ik jullie vast wel.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 22:49

Ik geef liever meer geld uit aan en polo van echt polo materiaal dan zon flut shirt dat vast na 3x verwassen is! Daar heb je niks aan... Een gewone polo blijft echt heel lang goed wat stof betreft!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 22:50

hyppolyte schreef:
Weet niet of iemand het nog leest, maar ik ga morgen in het lichtblauw en donkerblauw gekleed (zijn de kleuren van SGWukkie, moet wel in stijl he, als groom Ja). En anders vind ik jullie vast wel.

ik cross in het lichtblauw en ukkie kent mij!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 22:54

Floor, helemaal mee eens, dat heb ik zelf ook liever. We bekijken het van het weekend wel gewoon even Ja.

MJ, haha, dan heb je mazzel, hoef je niet zo te zoeken Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 23:01

Ik ga jullie morgen vinden Haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 09:53

Ik ga jullie ook morgen vinden Lachen.

Ik ben ook meer voor een polo van echt 'polo-materiaal'

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 16:58

ben ik het ook mee eens...en de prijzen voor een wat zwaardere kwaliteit zullen toch niet meteen met 20 euro omhoog de pan uit rijzen??

maar hoe zit het nou als je de maat wilt veranderen?...want ik twijfelde voor de polo tussen L en XL en heb L besteld en wil dan toch eigenlijk wel een XL
voor de fleece kan ik het dan waarschijnlijk wel op L houden...ik behoor niet tot de grote lange armen mensen maar meer tot de grote maat cup mensen..?? Clown

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 19:51

Al foto's van het proefmodel????
Zit echt nog te twijfelen tussen polo en fleece
Ik hoop toch op een rechte uitvoering (betere kwaliteit)polo, dan kan je er makkelijk nog een langemouwen shirt onder aantrekken.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:13

Meestal kost een gewone polo kaal tussen de 9 en 13 euro, met bedrukken erbij dan wel rond de 15-20 euro, afhankelijk van de print en op hoeveel plaatsen je logo's/tekst laat drukken. Maar omdat hypolyte het bij een speciaal bedrijf doe wordt het vast veel goedkoper Haha!!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:14

Hey, heb jullie niet kunnen ontdekken vandaag No Cheer , heb iedereen die in m'n buurt liep al zo'n beetje gevraagd of ze van bokt waren, maar nee ..... Nou ja, morgen ben ik er weer, hoop dat ik jullie dan wel zal tegenkomen Ja!

Oh, over die prijzen trouwens, hij gaat dan indd wel een stukje omhoog, duurder dan 15 euro worden ze echt niet, maar ze zullen wel een paar euro duurder zijn, dit was het goedkoopste model.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:16

Hyppolyte, mocht je mij zien, roep me dan ff Tong uitsteken
Als ik met mijn startnummer rondloop, dan ben ik nummer 91.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:36

Whaha, ja zal ik doen!

zul je zien, zijn de startnummers omgewisseld en sta ik als een debiel tegen een wildvreemd te blèèren... "huy Bokkerrrrr....' Clown

Laura878

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:56

hyppolyte: heb je morgen ook het vest/polo aan? kan ik je tenmiste ergens aan hetkennen Schijnheilig

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 22:21

Haha, nee lijkt me niet zo'n tactisch plan, ten eerste kan ik ze kosteloos terugsturen mits ik ze knap houd, ten 2e zijn ze wit (niet bijster praktisch bij paarden in de buurt) en als laatste is ie toch te klein voor mij Haha!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:02

Hey Hippolyte,

heb je niet gevonden op vlietland, had wel mensen gesproken maar dat waren eventinggek en ybon en een ander die niet van bokt was, heb haar wel aangeraden accountje te maken omdat het echt leuk is op bokt:D Haha! ff wat reclame maken toch ?? Tong uitsteken
Kom je nog naar andere wedstijden om te passen?? neede of zo op zondag ??

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:32

Hey, heb jou ook niet gezien, jij was toch degene met die gele vlechtjes? Nou ja heb in ieder geval wel een stuk meer bokkers gezien dan gisteren Ja.
Ik ben in ieder geval wel weer in Lisse, maar verder weet ik het nog niet zeker, ik moet toch wel weer naar de andere kant van het land reizen (en helaas heb ik het geld niet op m'n rug groeien, kost me toch weer een klap benzine)

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:50

Ok, met Lisse ben ik er ook, althans op zaterdag!
Tegen die tijd geef ik nog wel door hoe ik eruit zie Tong uitsteken hahaha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:51

Al mensen die het shirt hebben gepast? Je komt niet naar Neede dit weekend?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 22:17

Ik ben erg benieuwd wat de bokkers die de polo en het fleecevest hebben gezien er van vonden!!!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 22:23

Scum schreef:
Bij deze de volgende mededeling. Zoals jullie weten kijkt GvdT even wie er allemaal besteld heeft en of dat OK is. Bij twijfel zal MissJumpy haar helpen en niet de moderators.

Wellicht zijn er gebruikers die achteraf vinden dat wij er met een dubbele functie naar zouden kijken. En het is geen Bokt T-shirt, maar een SGWay of Life t-shirt. Daarom houden wij ons liever buiten deze beslissingen.

Verward Ik zit toch wel bij de OK mensen?? Sigaar