.Ik had nog even gekeken, en ik had toch maar 1 weig. in Wieringerwerf
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.

En er komt geen warm water meer uit de kraan dus lekker warm douchen kan ik nu ook wel vergeten

andrea16 schreef:Ik heb net de 1e hockeytraining van het seizoen gehad en ik heb nu al spierpijnEn er komt geen warm water meer uit de kraan dus lekker warm douchen kan ik nu ook wel vergeten

Ik ga met iemand mee die in de Z rijd. Helaas moet ik wel om half 5 van huis weg

eigenlijk was de toets best te doen, maar aangezien ik niet geleerd had was ik de helft dus alweer vergeten. T was echt puur wat we in de lessen hebben gehad. Naja dan maar volgend jaar juni mijn P halen 
(ben ik ook weer eens
)

Eerst reed ik altijd in het longeerbakje, maar nu zijn we in de grote bak bezig (nog wel een stuk vanaf gezet
). Gister ging ik voor het eerst los galoperen in de grote bak. Hij deed het 2 keer heel goed, maar de 3e keer was ie een beetje vrolijk denk ik. Iig hij gaf 2 bokje
Ik dacht wel heel ff dat ik eraf zou vliegen
Maar toen stopte ie weer
Daarna deed ie het weer super
Het sturen begrijpt ie ook echt al heel snel
Het is dan bloemencorso (heel groot feest in Zundert echt heel gezellig
) en eerst mocht ik ook niet mee. Maar heb ze bijna zover dat ik mee mag
Ga er maar gewoon vanuit dat ik mee ga
(zo vroeg zullen ze toch nog niet wakker zijn
) TeZzz schreef:Haha WollieGa er maar gewoon vanuit dat ik mee ga
(zo vroeg zullen ze toch nog niet wakker zijn
)
Dies goed ja. Tegen de tijd dat ze wakker worden zitten wij allang in Gorssel. En Als we terugkomen ga je gewoon meteen naar het corso en zeg je als je ze tegenkomt dat je er al uuuuuuren bent....
Hoef pas om 1 uur op school te zijn