Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marije112 schreef:paxine schreef:Ojee,daar heb ik helemaal niet over nagedacht!!
Paxine is al erg druk van zichzelf en wordt van springen nog drukker.......Hmmm,als dat maar goed gaat! Ach,hebben de omstanders ook wat te lachen haha!
Hier 't zelfde![]()
Gelukkig,sta ik niet in m,n eentje voor paal! HAHA![]()
en ik krijg nu nog steed reacties met; he was jij niet diegene waarvan het paard over het draadje ging. ja je sprong bijna bove op me
paxine schreef:Hoe zit dat eigenlijk met parcours verkennen? Ik ben nl bang dat ik de volgorde vergeet![]()
Tja....ben ook al een dagje ouder HAHA!
Misschien wil er iemand met me meelopen om te helpen?

paxine schreef:Oh gelukkig! Ik moet best vroeg starten 10.50 en 11.10 geloof ik.Ga maar vroeg weg dan heb ik nog de tijd om alles te bekijken.Moet je rechte lijnen rijden of is het net als een "gewoon" spring concour dat je een rondje rijd zeg maar?
Meetje22 schreef:Ik moet laat rijden,moet ik dan een bepaalde tijd aanwezig zijn of mag ik ook een uur voor tijd aankomen?
Amber_ schreef:Ik start zaterdag om 17.35 en 17.50, En zondag met Ponyrennen klasse 3

dessie schreef:Amber_ schreef:Ik start zaterdag om 17.35 en 17.50, En zondag met Ponyrennen klasse 3
Dan moet ik jou het startsein geven, haha![]()
word nog wat, zo'n muts die het startsein moet geven.
Esme, jij moet zondag toch ook? Want dan moet je eerst langs mij voor je het terrein op kan volgens mij
)
, Omdat wij helemaal uit Ede komen.
CoriienRN schreef:idd het moet wel goed weer blijven
paxine schreef:nog even een vraagje.....mag je het parcour in draf doen??
Mijn paard (draver) kan wel galopperen maar springt beter vanuit de draf.....
Marije112 schreef:paxine schreef:nog even een vraagje.....mag je het parcour in draf doen??
Mijn paard (draver) kan wel galopperen maar springt beter vanuit de draf.....
Ja dat is okee. Als je maar binnen de tijd zit (anders krijg je tijdfouten).
Ik rij 't ook liever vanuit draf, anders sjeest die van mij over 't hele veld heen.
het is een draver die ook gekoerst heeft dus wat de snelheid betreft zit ik eerder óver de tijd heen als eronder......Hmmm...weer iets waar ik me dus druk over kan maken...*zucht*.... 
Meetje22 schreef:Langs jou voordat ik het terrein op kan?
Mijn paard staat daar dan gestald dus lijkt mij dat ik er ten alle tijden op kan![]()
Maar ik moet idd ook zondag,mits het zo slecht gaat met Danka want dan kap ik er na zaterdag mee,heb geen doodswens ofzo![]()
Maar ik kom pas rond een uur of 13.00 richting stal,eerst ff lisa helpen want die moet rond half drie( ff kijken hoe laat ze precies moet)
Maar ik dacht dat John toch het woord doet zaterdag en zondag?

Meetje22 schreef:Oh oke op die manier haha.
Hoeveel kost het eigenlijk voor volwassenen en voor kinderen om te komen kijken?
) hetzelfde.Amber_ schreef:Ik wilde net vragen,
Maar mag je 'groom' wel naar binnen ?