Als ik scheer gaat bij mij bijna altijd er wel alles af. Hoofd laat ik er af en toe wel inzitten als dat echt niet wil. Maar ik scheer wel veel later, eind november denk ik. Bij mij hebben ze nog erg weinig vacht. Wise heeft nog helemaal niks! (en ze is nog wel 1/4 Gelders!
Ik ben trouwens wel erg weinig online, vind het zelf behoorlijk irri dat ik niet alles mee kan lezen.. maar ja heb het even heel erg druk!
Moertje heeft net speciaal beslag gekregen, in het najaar starten we zowiezo niks meer met haar. Maar ik hoop dat dit de uitkomst biedt.
Lielle, heel begrijpelijk dat je ermee stopt, ben wel erg nieuwsgierig naar het geheime boktproject!
Gisteren Mas zijn verjaardag al een beetje gevierd. De plettaart vond hij eigenlijk niks aan, maar zijn nieuwe loopauto is goedgekeurd. Morgen heeft hij zijn eerste echte partijtje.
GvdT: ik start idd niet in Hattem, sterker nog, ik start helemaal niet meer dit seizoen. Djins beide kogels (voorbenen) lopen steeds op met vocht en zijn warm. Niet goed dus. Ik denk overbelasting, maar ik laat voor de zekerheid een scan maken zodra het vocht is weggetrokken. Ik mis liever nu 2 wedstrijden (al zijn het natuurlijk wel dé wedstrijden, want Hattem is het regiokampioenschap voor mij) dan 20 wedstrijden van het volgende seizoen.
Mn werk weekje zit er weer op. Ik heb Utah 1 jaar geschoren. Vond het er niet uitzien. Daarna heb ik nog een keer haar benen opgeschoren, en kreeg vervolgens mok door het schuren van de strijklappen. ik scheer alleen dr neusharen, en dr 3e oor nog Verder helemaal niets
Enne schaduw accounts zijn volgens mij niet helemaal toegestaan op bokt
Simmie, dat is vervelend, maar ik kan wel begrijpen dat je liever nu 2 wedstrijden mist ipv volgend jaar een heel seizoen.
CD neusharen scheer ik juist niet, die van mij lopen meestal vanaf 6.15 buiten en dan moeten ze nog wel iets kunnen voelen in het donker. Mijn paard en pony "moet" ik wel scheren. Pony heeft hooikoorts / astma en nu blijkt mijn paard ook iets met der ademhaling te hebben. Het is dan wel prettig als ze snel opdrogen.
Gvdt, mijne lopen ook vrijwel altijd buiten (ook nog wel int donker) maar toch scheer ik ze lekker Vind t veel mooier met een korte neus! Nou ga maar eens eten, en horen hoe het met oma was. alweer 41.5 koorts... daar word je niet zo vrolijk van
scheren dat ze sneller opdrogen is idd wel heel fijn. Mijn paarden hebben juist eerder last van hun spieren, dus die wil ik graag warm onder een deken *natuurlijk en onnatuurlijk* houden...