. Grappig
. Er doen er idd best veel mee van onze club. Misschien leuk om een keer gezamenlijk een crosstraining te doen bij de Voorruiters ofzo
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.
nelis schreef:JIPPIE IK HEB OOK MIJN TIJDEN!!!
in ring om 8.40 dressuur 10.52 springen en om 11.07 cross
zit dat altijd zo dicht op elkaar?
en loop je het parcours dan tussen het dressuur en spring gedeelte?
Talida schreef:en als ze niks hebben dan speur ik jou op
Ik zei al, als links en rechts de zelfde bulten zitten dan is het goed!
In het ziekenhuis heb ik wel foto's laten maken, want ik was bang dat ik mijn bekken gebroken had, omdat ik zulke felle pijnscheuten heb met bewegen, stilzitten gaat, stil liggen gaat, stilstaan gaat..... maar bewegen....... gaat niet, Gelukkig niks gebroken..... dus een spierenkwestie (zal leuk worden morgen)
t klinkt echt heel pijnlijk.... Lielle schreef:nelis schreef:JIPPIE IK HEB OOK MIJN TIJDEN!!!
in ring om 8.40 dressuur 10.52 springen en om 11.07 cross
zit dat altijd zo dicht op elkaar?
en loop je het parcours dan tussen het dressuur en spring gedeelte?
dat kan enorm verschillen. Ik heb er wel eens zes uur tussen gehad, maar ook wel maar 3 kwartier.
Tussendoor lopen kan wel, is een tikkie krap. Ik ga altijd uit van een uur voor het verkennen, dus dan heb je nog een uur over voor afzadelen, opzadelen en los springen. Je zit trouwens vlak na mij, ik ben nr 11 in het B. Zelf loop ik al de dag ervoor, en mss nog even snel de 2e keer tussen dressuur en springen in.
Simmie schreef:Kan allebei Talida.
Gelukkig hoef je je over de spoorbomen al het hoofd niet meer te breken. Die zit er alleen voor het M en Z in.
miss_jumpy schreef:Simmie schreef:Kan allebei Talida.
Gelukkig hoef je je over de spoorbomen al het hoofd niet meer te breken. Die zit er alleen voor het M en Z in.
nee, dit jaar voor alle klasses!
Verkeerd gekeken.