Annemieke: Ja klopt. Het is een hele drukke pony, die vooral heel hard stampt in de galop en op elke hindernis werkelijk de lucht in vliegt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

:
Talida schreef:wauw annemieke, wat goed zeg! Dan zou bij mij in 1x mn prijzenplankje vol zijn![]()
Ik had vanochtend echt briljante actie:
Loop de deur uit, he waar i smn auto, zou hij dan rechtsom staan. Nee ook niet, sjips waar istie?
had ik hem op stal laten staan gister, ik was namelijk al vroeger heen en mark kwam later en ik ben zo weer bij hem ingestapt. Dus kon ik vanochten vroeg eerst (en ook voor het eerst) op de fiets naar stal! Stond toetekind helemaal eenzaam alleenig op de parkeerplaats
Slimme actie hoor 

Geen idee wat er zondag nou aan de hand geweest is, maar hij wilde nu weer fijn toelopen en ik kon iig weer mooi blijven wachten ipv iedere galopsprong eruit te moeten knijpen.
Hoef alleen maar mijn ogen open te houden tot ik op stal ben en de paarden ingeladen zijn 
)
Lielle schreef:MJ, ik heb net ingeschreven bij jullie; handig, dat formulier

Kwam uiteindelijk bij mijn instructeur uit en toen wist ik dat ik wel erg ver van huis af was.

We beginnen even kalm aan (kijken of ze geen last heeft van ruitergewicht) en als dat allemaal goed gaat, mag ik eind van de week weer alles gaan doen wat ik voorheen deed!
naar buiten geweest, dat probeer ik eigenlijk zo vaak mogelijk te doen als voorbereiding op Ede. De eerste keer durfde hij in stap net overal langs en nu gaat hij al in vliegende galop door het bos en door de plassen

miss_jumpy schreef:Lielle schreef:MJ, ik heb net ingeschreven bij jullie; handig, dat formulier
Jeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Met wie kom je?