Kun je niet keertje regelen dat we op zondag daar kunnen gaan trainen na een wedstrijd Richard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Venthe schreef:Komt even binnen vallen
Hoi Richard, is er nog plek op 27 april voor een nogal groene cross combinatie?
Ik heb wel wat ervaring in het crossen maar het paard wat ik mee wil nemen heeft nog nooit een crosshindernis gezien.
Ik heb ooit al eens een lesje bij je gevold (denk alweer 1,5 jaar geleden) in Moordrecht met mijn eigen paard maar daar ben ik op het moment fanatiek mee aan het springen in het M en ook nog een beetje huiverig mee om weer met haar te gaan crossen ivm. Een oude blessure..
Kortom het begint weer te kriebelen, ik wil ook weer crossen!![]()
Ik denk dat dit paard het erg leuk gaat vinden, maar het kan soms een beetje een mieperd zijn.
josewoos schreef:Sprongen zien er weer gaaf uit!http://www.mijnalbum.nl/Album=YVTYEPNQ#W6V4WP6C
Kun je niet keertje regelen dat we op zondag daar kunnen gaan trainen na een wedstrijd Richard?![]()
Richard schreef:Lousje22 schreef:Ga je toevallig ook naar Renswoude Richard haha? Ik heb EL afgezegd, dat springen op gras ging 'm echt niet worden.
Helaas heb ik de 27e dressuurwedstrijd, dus word geen crossles..
Je gaat toch geen dressuurwedstrijd rijden als je kunt crossen.![]()
Wahahahahah ! ( geintje )
maximiliano schreef:Lousje! Goed nieuws voor jou met de oefencross bij ons. Veld is nog niet in conditie dus springen op Achterberg. Zand dus
heleenxx schreef:Mijn eigen verzoek? Ik had toch alleen het verzoek of Henk en ik samen in een les konden dacht ik?
Maar ik vind het goed hoor