Nee, mn shirt niet, maar de caphoes wel en daarin zit de donkerblauw van custom. Ik heb van hun een lichtblauwe polo met donkerblauwe hartjes.
katje24
Geplaatst: 20-03-13 14:59
@muts_marijke, ik weet nog niet welke uvex cap het gaat worden, maar vind ze nog wel vrij prijzig. Dus eerst nog even doorsparen, want ik wil dan wel een goeie aan kunnen schaffen. En in een leuk kleurtje natuurlijk!
haha dan had ik het verkeerd begrepen Rosa, t is allebei echt super donker blauw, eigenlijk wel mooi want ik heb ook zo'n kleur KL dekje en dan wil ik het wat opfleuren met zand kleur erbij
@ Katje snap ik, anders gewoon wachten tot er weer stickeracties zijn
Alles is wel in het engels op die site? Ook de prijzen? Dus dat wordt omrekenen dan. Of kun je ergens ook in nederlands de tekst krijgen? Ja, idd marijke, als we samen kunnen bestellen, scheelt het natuurlijk ook weer!
Leuk Sannn! Ze hebben echt super gave dingen daar @ Loetie mooi hoor!!!
Rosa_
Geplaatst: 20-03-13 15:28
Oh dan bestel ik niet mee, als ik een caphoes via custom doe dan wordt dat ergens deze week. Vief, hoelang duurde het vorige keer voor je het binnen had? Eerst maar eens met mama praten en naar de markt
http://www.bokt.nl/markt/ad/132653/lak- ... en-nu-1395 Zag ik net op bokt markt. Vind ze wel vet, denk dat ik de blauwe bestel (wil nog styles, maar nu even geen geld voor). En dat kleine beetje neopreen had ik ook bij mijn vorige springschoenen en die hebben het ook altijd overleefd. (en heb dringend nodig omdat paard ijzers krijgt en al iets strijkt en ben dus bang dat ik anders geen paard meer over heb).