Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Silkee1997 schreef:Met een val in de prijzen kan wel. Ik was er een van. Ik was gevallen na de sprong dus dan telt de val niet mee. Als het er voor was was ik inderdaad ook gediskwaliviseerd. Ik heb gewoon net geluk gehad
Homiafortuna schreef:Bij een officiële cross ben je bij een valpartij, waar die dan ook gebeurd, gewoon gediskwalificeerd. Dan kun je absoluut niet meer in de prijzen vallen en mag je zelfs niet meer doorrijden. Dus ik snap niet dat het mogelijk is dat je in de prijzen kunt vallen als je gevallen bent. Dat je de cross uit mag rijden is tot daar aan toe, maar eigenlijk ook niet verantwoord.
Homiafortuna schreef:Ik zie zojuist dat er in de groep S1 iemand 4 minuten en 1 seconde over de cross heeft gedaan. Wil niet weten hoe die rondgevlogen is, of zou ze gewoon een heleboel hindernissen hebben overgeslagen?
Homiafortuna schreef:Ik zie zojuist dat er in de groep S1 iemand 4 minuten en 1 seconde over de cross heeft gedaan. Wil niet weten hoe die rondgevlogen is, of zou ze gewoon een heleboel hindernissen hebben overgeslagen?
Sonja schreef:Kan niet. Als je een hindernis mist geeft het programma automatisch DQ aan.
Bos is overigens prima te galopperen.
Sonja schreef:Kan niet. Als je een hindernis mist geeft het programma automatisch DQ aan.
Bos is overigens prima te galopperen.

Symbeami schreef:Als je bij de uitslag van S1 kijkt bij degene die 28 is geworden.... volgens mij had die eerste moeten zijn..... tenminste als ik die cijfers goed interpreteer. Hoe is het mogelijk?
Symbeami schreef:Als je bij de uitslag van S1 kijkt bij degene die 28 is geworden.... volgens mij had die eerste moeten zijn..... tenminste als ik die cijfers goed interpreteer. Hoe is het mogelijk?

Homiafortuna schreef:Anne_GTI schreef:Ik las net dat hun camera gejat is? Da's zwaar kloten zeg.... Ik hoop dat ie nog weer terecht komt....
Toen ik wegging stond er een camera (volgens mij Canon) op het een houten tafeltje bij de stal vlakbij het paadje naar de parkeerplaats. Dacht al dat iemand die vergeten was.
Sonja schreef:Neem van mij aan dat het kan. Ook (juist?) in een cross moet je ook kunnen schakelen. Verzamelen, rit-me-hou-den en knnen changeren. That's all. En ik heb echt he simple recreatiepaarden nder de bips.
Als je niet op crosstempo kunt rijden, verwacht ik ook niet dat je in een verzamelde galop die bocht van 180 graden kunt rijden. De meesten zijn denk ik nog niet zo ver dat ze wekelijks de volte 5 meter in galop meenemen in de les...Anne_GTI schreef:De rest heb ik gewoon lekker een handgalopje gegallopeerd. In een springparcours was dit tempo niet voldoende geweest voor een rondje zonder tijdfouten.
En was je de dubbel ook niet zonder kleerscheuren door gekomen