TG wat een goed nieuws! Als dat lukt, dan het zwembad vast ook!
Hilde fijn dat hij het zo goed deed zeg!
Kris heeft ook zo fijn gereden. Geen beeldmateriaal van zeker?

Ik zit uit te zieken thuis. Vanmiddag wel naar Vies gegaan toen ik me even wat beter voelde. Ik dacht mezelf niet teveel te laten werken, dus ik ben een klein rondje buiten gegaan. Mwoah.. niet zo'n goed idee. Meneer was super fris en het waait echt heel hard. Hij heeft steeds gedribbeld, ging in de draf natuurlijk veel te hard (maar ach, was stiekem wel lekker

Sussie, bedankt voor het meedenken. Ik laat het inderdaad nog even zitten en hoop in het najaar/eind zomervakantie een keer naar Rob te kunnen met Vies. Dan heb ik ook meer tijd om het rustig aan thuis op te voeren met het dressuren en de rest van de training.
Onze club heeft begin juni wedstrijd én oefenspringen. Ik zit een beetje te twijfelen om mee te doen met het oefenspringen en gewoon voor de leuk een parcours van 40cm te springen. Is Vies weer een keer op vreemd terein met gekke dingen, zonder dat er druk achter zit (vorig jaar enkel kamikaze-piloten gezien, dus een flater sla ik toch niet) en zo'n laag parcours lijkt me ook niet te belastend voor de pezen. Ik zou ook zondags mee kunnen dressuren, maar dan zit er meer druk achter en ik vind het lastig om in te schatten of ik niet een flater sla in de dressuurring. Deze week deed Vies het goed in de bak, maar het is allemaal nog niet bevestigd.