Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Ik ben donderdag bij Rob geweest en die van mij sprong trakeners, greppels, water insprongen en alles zonder 1x te weigeren! Het vertrouwen is er! Rob was helemaal enthousiast en ik ook. (Verder heb ik mijn crosspeesbeschermers ook binnen). Ik er zin in morgen. Hoop alleen nog een beetje op droog weer
!
of ik lees ergens nog overheen?? Ik heb ze ff op een lijstje gezet. Geen idee hoe het morgen loopt, maar ik moet 13.36 crossen, uur nagroomen dus dan hoop ik omstreeks 15 uur ergens te staan en jullie te zien, afhankelijk van prijsuitreiking L.......
en heb nu ook
oeffff.......maar goed heb vandaag uigeslapen tot 12 uur...
was ook echt ff helemaal gaar.....

). Kan daar vast nog wat mee morgen met losrijden. Daarna een fijn rondje B klassiek met wat lage stijlpunten (62) en toen progressief gewonnen. Ontzettend fijn, meewerkend paard is het toch ook!
. mistid schreef:Vandaag een fijne generale. Punt in de dressuur gereden, nog even wat handige tips gehad van de jury (zelfde jury als ik in Westerbork tijdens de SGW met dressuur had, hij kon iig wel verschil zien en vond dat ik goed had getraind). Kan daar vast nog wat mee morgen met losrijden. Daarna een fijn rondje B klassiek met wat lage stijlpunten (62) en toen progressief gewonnen. Ontzettend fijn, meewerkend paard is het toch ook!
Parcoursbouwer van vandaag bouwt morgen ook het springparcours. Zal zo ff spullen klaarmaken, wassen en vlechten hoeft niet meer gelukkig.

Maar was leuk geweest als er al fotos waren gemaakt die gedeeld konden worden haha. Als ik er dichtbij had gewoond was ik wel gegaan!
Ik ga iig ook proberen om jou en evony op de film te krijgen als het weer mee zit!
) Welterusten! mistid schreef:Hier de wekker op 6.
Net nog bij Anthea geweest om mijn (oversized) trui op te halen. Zij start morgen niet, had zich ook afgemeld maar staat nog op de lijst. Ik zal het morgen nog een keer melden voor het geval dat.
Beau is nog lekker gewassen, drooggewreven en gaar gebakken onder het solarium, verwend paard.
Lotte, lief aangeboden! Er is vast wel een iemand die even voor mij met paard wil rennen. Als ik dat zelf ga doen weet ik zeker dat ik niet kan starten, want dan ga ik op m'n smoel met mijn brakke enkels, en zijn ze meteen formaat olifant
Van de week wel heerlijkgesprongen, dus heb er wat dat betreft wel veel vertrouwen in!