[SGW] SGW Hoogenweg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 22:00

ik moet om 10.12 dressuur, en 15.51 springen, niet zo fijn, maar het moet maar..

Heb er zin in!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 23:52

In Neede sprongen volgens mij ook alle paarden over de sloot en dat blijkt vaak minder eng te zijn voor ruiters dan wanneer het woord trakhener genoemd word, en geloof me : als wij als mens over de sloot kunnen springen met 2 poten dan kan een paard dat met 4 poten ook... :D

CaKa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 11:03

Leuke reactie Bianca :-)! Ik ben donderdag bij Rob geweest en die van mij sprong trakeners, greppels, water insprongen en alles zonder 1x te weigeren! Het vertrouwen is er! Rob was helemaal enthousiast en ik ook. (Verder heb ik mijn crosspeesbeschermers ook binnen). Ik er zin in morgen. Hoop alleen nog een beetje op droog weer :-)!

(oeps ook klein beetje ontopic).. sorry!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:20

@ Bianca helemaal mee eens

Ik ben er morgenochtend en na het jureren rond 1230 ga ik de cross ook even lopen :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:50

caro @ moet je dressuur jureren in de ochtend ??

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:42

jammer genoeg hebben we geen starttijden topic en ben ik straks niet meer online en geen internet meer vanaf de middag.
Degene die ik nu heb kunnen vinden op de startlijst is.
sarah, mendy, jetske, Sanne, Anthea(hoe ist met haar??), mirthe, kris, roxan, nina, laura,

ben ik er dan zo ??sommige hebben zulke andere boktnamen dat ik zowel ruiters als paard er niet uit kan halen... :o of ik lees ergens nog overheen?? Ik heb ze ff op een lijstje gezet. Geen idee hoe het morgen loopt, maar ik moet 13.36 crossen, uur nagroomen dus dan hoop ik omstreeks 15 uur ergens te staan en jullie te zien, afhankelijk van prijsuitreiking L.......

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:51

Topic nog ff doorgesnuffeld met onderschrijte en profiels... }> en heb nu ook

rosa, Loetie, Anouk, valyra, en Rianne gevonden.... :D

Ik heb in Ring 4 geen bokkers geloof ik ?? Ik zal proberen ergens met de filmcamera te gaan staan, maar een en ander hangt wel degelijk af van het weer... -O-
Anders ga ik in de tent zitten en als de uitreiking echt TE lang op zich zou laten wachten naar huis....Ik moet om 6.30 vertrekken...... :z oeffff.......maar goed heb vandaag uigeslapen tot 12 uur... :o was ook echt ff helemaal gaar.....

Watapatja

Re: SGW Hoogenweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 16:35

zo paard staat gewassen op stal, zal zo eens even alles bij elkaar zoeken en zadels en hoofdstellen poetsen :7

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 17:04

Ik heb vandaag ook lekker uitgeslapen tot kwart over 9, alleen een beetje jammer dat ik om 8 uur al had moeten beginnen op mijn werk :+

Zo nog even kijken of Rivano weer onder de poepvlekken zit...

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 17:33

mijn wekker ging vanmorgen om 5 uur al dus ik ga optijd mijn mandje in ;)

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 17:45

Tot morgen dan maar ;-)

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 18:04

Ik ben vast ook wel te vinden op de startlijst :)
Jammer dat de weersvoorspellingen niet zo goed zijn voor morgen.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 18:15

Ik heb besloten dat als het 1 grote blubberbende wordt, ik fijn mezelf afmeld en naar huis ga.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 18:51

Vandaag een fijne generale. Punt in de dressuur gereden, nog even wat handige tips gehad van de jury (zelfde jury als ik in Westerbork tijdens de SGW met dressuur had, hij kon iig wel verschil zien en vond dat ik goed had getraind :+ ). Kan daar vast nog wat mee morgen met losrijden. Daarna een fijn rondje B klassiek met wat lage stijlpunten (62) en toen progressief gewonnen. Ontzettend fijn, meewerkend paard is het toch ook!

Parcoursbouwer van vandaag bouwt morgen ook het springparcours. Zal zo ff spullen klaarmaken, wassen en vlechten hoeft niet meer gelukkig :Y) .

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 18:53

Ja dat heb ik ook, als ik het niet vertrouw ga ik niet starten.
Ik ga dan sowieso niet proberen binnen de tijd te rijden ofzo.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 18:54

mistid schreef:
Vandaag een fijne generale. Punt in de dressuur gereden, nog even wat handige tips gehad van de jury (zelfde jury als ik in Westerbork tijdens de SGW met dressuur had, hij kon iig wel verschil zien en vond dat ik goed had getraind :+ ). Kan daar vast nog wat mee morgen met losrijden. Daarna een fijn rondje B klassiek met wat lage stijlpunten (62) en toen progressief gewonnen. Ontzettend fijn, meewerkend paard is het toch ook!

Parcoursbouwer van vandaag bouwt morgen ook het springparcours. Zal zo ff spullen klaarmaken, wassen en vlechten hoeft niet meer gelukkig :Y) .

gaat dus helemaal goedkomen met beau morgen *\o/*
ben je niet stront zenuwachtig bij de DA? :o

stond er een leuk parcour? ben benieuwd wat er morgen staat ;)

heeft er nog niemand de cross gelopen/gezien? normaal altijd foto's en nu niet -O-

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:01

Ik ben nu al zenuwachtig voor de veterinair. En ik kan zelf er ook niet mee rennen, daar moet ik ook nog iemand voor 'zoeken'. Denk dat ik vraag of ik voor het springen al kan keuren (wat op meerdere crossen ook mag), mochten ze hem weer afkeuren heb ik iig niet voor niets opgezadeld. Maar wij kijken al sinds Vinkega elke dag of hij kreupel is, en zien er nogsteeds niets aan.

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:45

Watapatja ik denk dat iedereen denkt van ik heb er morgen genoeg tijd voor ;) Maar was leuk geweest als er al fotos waren gemaakt die gedeeld konden worden haha. Als ik er dichtbij had gewoond was ik wel gegaan!

Mirthe komt vast goed hoor, zoals je al zei zag niemand het verder de vorige keer! Verder voel je er ook niks aan. Zou wel heel rot zijn als het een 2e x gebeurd. Ik start niet vlak bij je in de buurt anders had ik natuurlijk voor je willen rennen :j

Bianca zou leuk zijn als je wat bokkers kan filmen! Altijd leuk als mensen daar tijd in steken en het is gaaf om terug te zien! Je had me uiteindelijk dus ook gevonden op de startlijst ;) Ik ga iig ook proberen om jou en evony op de film te krijgen als het weer mee zit!

Mijn paardje staat al klaar in haar stal! Spullen ook al gepakt dus morgen lekker niet zo vroeg eruit ;)
Morgen de hele dag regen voorspelt. Regenjassen gaan in ieder geval mee! Gelukkig is de bodem tot nu toe nog op veel plekken in het land goed! Dus ik duim ervoor dat het goed blijft!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:51

Ik heb er zin in! Om 5 uur gaat de wekker. Alles staat klaar. Zijn veel gezelligge bokkers morgen! Leuk!!!

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 22:03

Morgenochtend nog even poetsen, want hij staat lekker in de wei ;-)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 22:58

Hier ook 5u dewekker.
Dan alles nog doen en 7u gaan

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 23:01

Hier de wekker op 6.
Net nog bij Anthea geweest om mijn (oversized) trui op te halen. Zij start morgen niet, had zich ook afgemeld maar staat nog op de lijst. Ik zal het morgen nog een keer melden voor het geval dat.

Beau is nog lekker gewassen, drooggewreven en gaar gebakken onder het solarium, verwend paard.

Lotte, lief aangeboden! Er is vast wel een iemand die even voor mij met paard wil rennen. Als ik dat zelf ga doen weet ik zeker dat ik niet kan starten, want dan ga ik op m'n smoel met mijn brakke enkels, en zijn ze meteen formaat olifant :+

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 23:28

Ben net thuis en de laatste ronde voer gedaan. Morgen nog alles inpakken en paard (en mezelf) enigzins fatsoeneren. *D

Mirthe: geen idee hoe laat je moet springen, maar ik ren met alle plezier even met beau heen en weer.
Heb meer dan 5 uur (!?!) tussen dressuur en springen zitten, dus tijd genoeg! +:)+

Nu nog even kijken hoe lang het rijden is (en waar ik eigenlijk heen moet, ook handig = geen tomtom,
dus beter even opletten) en dan heel gauw het nestje in.
Iedereen graag tot morgen! (met of zonder paard, in mijn geval afhankelijk van of ik niet weer iets
heel onhandigs doe... :o? ) Welterusten!

P01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 23:35

mistid schreef:
Hier de wekker op 6.
Net nog bij Anthea geweest om mijn (oversized) trui op te halen. Zij start morgen niet, had zich ook afgemeld maar staat nog op de lijst. Ik zal het morgen nog een keer melden voor het geval dat.

Beau is nog lekker gewassen, drooggewreven en gaar gebakken onder het solarium, verwend paard.

Lotte, lief aangeboden! Er is vast wel een iemand die even voor mij met paard wil rennen. Als ik dat zelf ga doen weet ik zeker dat ik niet kan starten, want dan ga ik op m'n smoel met mijn brakke enkels, en zijn ze meteen formaat olifant :+

Heeft zich inderdaad afgemeld.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 01:46

Phoe, hier ook de wekker om 5 staan, maar lig er nog steeds niet in. Dag liep anders dan gepland :P
Nog heeeeel ffies slapen en misschien tussendoor nog maar even een uurtje pakken ofzo. Paardlief is al wel gevlochten en heeft vanmiddag geknot en al op de wei gestaan. Wassen sla ik dit keer maar even over... :oo Van de week wel heerlijkgesprongen, dus heb er wat dat betreft wel veel vertrouwen in!

Iedereen veel succes morgen, en natuurlijkheeeeeeeel veel plezier.