Ben van plan heel het L te fotograferen (of iig het grootste deel) dus zal even speciaal de bokkers markeren op m'n startlijst
.Had vorig jaar ook 302 foto's dus heb er weer zin in haha xD.
Welke 'officiële' fotograaf staat er? Weer eventingphoto?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Kasmir schreef:Hindernissen zien er tof uit, ik ga niet rijden hoor (lijk wel gek, veel te eng haha) maar wel supporten en fotograferen.
Ben van plan heel het L te fotograferen (of iig het grootste deel) dus zal even speciaal de bokkers markeren op m'n startlijst.
Had vorig jaar ook 302 foto's dus heb er weer zin in haha xD.

en niet iets ernstigs/eng/of heel vervelends.

Paardje kan zeker wel springen hoor! Moet alleen alles heeeeeeel rustig aanrijden, anders wordt ie me te sterk en schiet ie dr.langs. Dus nr 100: ik ga wel aan de kant als je hard roept hoor!!!! Vorig jaar heeft degene achter.mij niet eens gemerkt dat ze.me had ingehaald 
Kasmir schreef:Hindernissen zien er tof uit, ik ga niet rijden hoor (lijk wel gek, veel te eng haha) maar wel supporten en fotograferen.
Ben van plan heel het L te fotograferen (of iig het grootste deel) dus zal even speciaal de bokkers markeren op m'n startlijst.
Had vorig jaar ook 302 foto's dus heb er weer zin in haha xD.