k denk dat je nog wel tijd hebt Irene, misschien is het leuk om te zorgen dat we de kledingstukken hebben voor het nieuwe seizoen? Dit seizoen is niet heel erg lang meer en heel hard loopt het niet qua bestellen en knopen door hakken
Ik heb geen idee Noor, ik vind het allemaal knap onduidelijk Misschien hebben meer mensen dat Wil nu weleens zien wat er besteld kan worden en gaat worden en wil een prijsopgave.
heleenxx
Geplaatst: 06-09-12 22:45
Ik snap er eerlijk gezegd ook niet zoveel meer van. Heb een aantal maanden geleden een bestelling gedaan, maar sindsdien is er volgens mij weer van alles veranderd. Misschien is het toch handig om het hier centraal te houden ipv via mail of zo.
Ik heb ook een shirt en vest uit de eerste lichting. Als hyppolyte het goed vind wil ik het stokje graag van haar overnemen. Heb dan wel het logo in EPS nodig. Daarna kan ik jullie op korte termijn een hele kleding lijn voorschotelen met mogelijkheden om ook je eigen naam en/of die van je paard erbij te zetten!
ja ik wil ook niemand voor het hoofd stoten inderdaad
want het is makkelijk om te zeggen dat het lang duurt maar iederen heeft zn eigen drukten en dingen om te doen maar het was zo leuk geweest om tijdens gorssel allemaal met onze vesten aan te lopen
Haar bedoelingen waren zeker goed, maar wrs is er teveel tussen gekomen en is de nieuwe lichting SGway of life shirts en polo's gezakt op de prioriteitenlijst. Super dat jij het over wil nemen Bento1988. Heb jij er wel tijd genoeg voor? Begin je dan een nieuw bestellingentopic met ook andere producten? Je merkt het al: ik zou graag zo snel mogelijk bestellen hihi. Maar je hebt natuurlijk gewoon even de tijd nodig om het te regelen met HL en achter het logo aan te gaan. Succes!