[SGW] Wedstrijdkalender 2012

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 14:32

Leliaardje schreef:
Wat is het toch een achterlijke reactie dat iedereen z'n coupons op wil maken!!! Het is echt veel goedkoper om ze gewoon weg te gooien :)* .

:j :j

Roxxiejj

Re: Wedstrijdkalender 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:21

Als ik alles op wil maken ben ik nog wel ff bezig vrees ik haha :')

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:34

Ik moet nog opgeven voor 27 november :+ en nog 2x in december.
En dan zijn mijn dressuurcoupons op, heb er nog precies genoeg voor de cc's die ik wil rijden

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 17:03

Wij geven niets extra's op, maar heb gister wel net nieuwe coupons bij het clubsecretariaat opgehaald. Ik had ze op en vind het ook al wat om maar geen wedstrijden te rijden omdat m'n coupons op zijn en ik anders met misschien 2/3 coupons blijf zitten, dus wij hebben gewoon bijbesteld.

Ik heb nu 2 grote concoursen voor volgend jaar opgegeven, maar dat is zo'n beetje een Chaam-verhaal, zit de eerste dag al vol, voor de B en L zelfs selecties.
Laatst bijgewerkt door mistid op 12-11-11 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 17:04

Haha! Weggooien is inderdaad goedkoper. Ik wist gelukkig al in juni dat ik ze op moest gaan maken, dus op springen na heb ik ze bijna op. Springen ben ik pas net mee begonnen, en dan is 16 coupons in een half jaar best veel vind ik. Dus kwam maar tot 6. Had mn dressuurcoupons allemaal wel op kunnen krijgen, maar heb even 14 dagen vakantie ingelast voor mn paardje. Doe ik haar meer plezier mee dan dressuren :P

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 17:12

Ik heb alleen een groot cc opgegeven in de laatste week van december. Daar heb ik al 2 jaar op de wachtlijst gestaan. Verder dan dat geef ik echt nog niet op. Regeliere cc geef ik verder nooit lang van te voren op. Alleen bij SGW zorg ik dat ik tijdig opgeef.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:42

_Sim_ schreef:
Hier in de buurt kun je doorgaans pas een maand van tevoren opgeven. Sommige verenigingen mag je al eerder inschrijven, maar bij de meeste niet.

Dat heb ik nog nooit meegemaakt m.u.v. Leusden en misschien nog 2 plaatsen hier in de buurt. Bijna altijd is het hier in de buurt dat je je op kan geven zodra het vraagprogramma op wedstrijdplatform is en dat is vaak 2/ 3 maanden van te voren.
Je moet je hier juist vaak dikwijls van te voren opgeven, vaak 2 maanden van te voren. Anders zit het vol. Springen valt dan nog wel mee, dressuur echter niet. Dat zit vaak al snel vol. Moet je je echt ruim van te voren opgeven helaas. Voor mij niet heel prettig aangezien ik meestal vlak van te voren pas bedenk of ik dressuur wil rijden. :P

Zo heb ik 2/ 3 weken geleden al coupons voor dressuur in december op de bus gegooid. Bij 1 sta ik op de wachtlijst en bij een ander kon ik er nog net bij.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:46

Hier in de buurt valt het gelukkig wel mee. Voor bepaalde competities moet je heel snel zijn, maar daar doe ik toch niet aan mee. Andere wedstrijden kun je vaak de laatste week nog wel bij.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:52

Sannnn schreef:
_Sim_ schreef:
Hier in de buurt kun je doorgaans pas een maand van tevoren opgeven. Sommige verenigingen mag je al eerder inschrijven, maar bij de meeste niet.

Dat heb ik nog nooit meegemaakt m.u.v. Leusden en misschien nog 2 plaatsen hier in de buurt. Bijna altijd is het hier in de buurt dat je je op kan geven zodra het vraagprogramma op wedstrijdplatform is en dat is vaak 2/ 3 maanden van te voren.
Je moet je hier juist vaak dikwijls van te voren opgeven, vaak 2 maanden van te voren. Anders zit het vol. Springen valt dan nog wel mee, dressuur echter niet. Dat zit vaak al snel vol. Moet je je echt ruim van te voren opgeven helaas. Voor mij niet heel prettig aangezien ik meestal vlak van te voren pas bedenk of ik dressuur wil rijden. :P

Zo heb ik 2/ 3 weken geleden al coupons voor dressuur in december op de bus gegooid. Bij 1 sta ik op de wachtlijst en bij een ander kon ik er nog net bij.

Ik bedoel meer de kant van Amersfoort op. Vind ik ook nog hier in de buurt. :D
Leusden is idd heel strikt met een maand van tevoren, dat klopt.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:09

Dat noem ik idd niet hier in de buurt. ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:31

Haha, voor dressuur en springwedstrijden was 10km voor mij de max O:) kon elke week op wedstrijd met een agterberg bodem. Springen gaf ik meestal 2 dagen van te voren op. Dressuur ging hier af van de locatie. Bij bijv. Chardon moest je deeerste ochtend van het online inschrijven erbij zijn, anders was je te laat!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:36

Dat heb ik ook een beetje Mootje hier. Kan bijna elk weekend springen als ik wil op 15/ 20 minuten afstand. Op prima bodems ook.. Ga ik niet verder weg. :)
Dressuur ook, maar dan moet je je wel op tijd opgeven. Dat is bij mij het probleem voor de dressuur, wil dat alleen starten als hij fijn loopt. Anders vind ik het zonde van mijn geld. :o

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:11

Nou indd Mootje, bij ons in de buurt is alles top! En tijd zat...
Spring je de 27ste ook mee in Maassluis? Of de 11de is Maasdijk?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:18

Henny, ik heb geen paard meer :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:30

sann waar ga jij altijd springen dan?

hier is het dressuur voor dec al vol. dus tja wel opgeven voor jan. Verder heb ik ook nog niet opgegeven.
zevenaar heeft zelfs de startlijsten er al op staat tot feb ofzo. (wel vervelend want er veranderd vaak heel veel)
heb tot u toe alleen selecties opgegeven en over 2week springen in lunteren

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 00:48

Pfff ik ga echt verhuizen als ik jullie nu zo hoor... :+

Ik las trouwens vandaag op wedstrijd iets over stijlbeoordeling vd cross, volgens mij was het in de paardenkrant. Was een stukje van Gert Naber over de onderwaardering van de stijlbeoordeling door de BB/B ruiters. Had gelezen dat vanaf 2012 de stijl van de strafpunten wordt afgetrokken oid... weet iemand daar meer van?

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 00:52

Mootje, geen paard meer?!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 02:29

riannhuh schreef:
Ik las trouwens vandaag op wedstrijd iets over stijlbeoordeling vd cross, volgens mij was het in de paardenkrant. Was een stukje van Gert Naber over de onderwaardering van de stijlbeoordeling door de BB/B ruiters. Had gelezen dat vanaf 2012 de stijl van de strafpunten wordt afgetrokken oid... weet iemand daar meer van?

Klopt dat heb ik van de week ook online gelezen: http://www.horses.nl/disciplines/artike ... ewaardeerd.

Ik was ook verrast aangezien ik daar in de afgelopen p&s waar veel wijzigingen besproken zijn zo snel niks gelezen heb (heb hem nog niet helemaal gelezen).

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 07:56

Klopt, er is een bijeenkomst geweest van rijstijljuryleden en dit was 1 van de voorstellen. Dat het niet in de p&s stond klopt ook, die was waarschijnlijk al bij de drukker.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:07

xxitsmexx schreef:
sann waar ga jij altijd springen dan?

hier is het dressuur voor dec al vol. dus tja wel opgeven voor jan. Verder heb ik ook nog niet opgegeven.
zevenaar heeft zelfs de startlijsten er al op staat tot feb ofzo. (wel vervelend want er veranderd vaak heel veel)
heb tot u toe alleen selecties opgegeven en over 2week springen in lunteren

Ik ga vaak naar Nijkerk, daar is elke maand springen. Super fijne bodem en ook fijn de ruimte om los te rijden. Verder spring ik vaak in Voorthuizen, Lunteren, Bunschoten en Kootwijkerbroek. Ook ga ik nog wel eens naar Hierden, Hulshorst, Brummen of Soest toe. Laatste 4 zijn ongeveer 30 minuten rijden voor mij, de 1e 5 allemaal dichtbij. 15- 20 minuten.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:58

Ik heb vorig jaar een paar keer BB gereden en bij geen een stijlpunten mogen ontvangen. Juist bij de BB zou dat goed zijn. Ik vond het erg jammer.

Ik vind ook dat er weinig te vinden is over hoe je je sijlpunten kan verbeteren en dat is voor een beginnende ruiter zoals ik best lastig. Maar misschien heb ik er wel gigantisch oveheen gelezen.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:58

wordt helemaal jaloers op jullie aanrijd-rijtijden..zelfs de dichtsbijzijnde voor mij is 45 minuten rijden...en dat vind ik echt dichtbij!!
Ik ga ook maar eens kijken hoeveel coupons ik nog heb..en anders gooi ik ze inderdaad maar weg, want ik ga tot 2012 waarschijlijk helemaal niks doen..
Ik moet me ook maar eens gaan verdiepen in het nieuwe systeem..anders pies ik 1 jan naast de pot in chaam..en ik heb ook de tijd om in de oudjaarsnacht te verzenden..niet direct om 0.01 maar wel rond 01.00..want ook ik wil er bij zijn in chaam..

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 14:38

Misschien moet ik me maar verhuren als doorzendpost op Oud & Nieuw. Heb ik toch niets mee, dus ik wil wel gaan zitten mailen midden in de nacht :D .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 22:24

Mel, je wist toch wel dat ik mijn paard verkocht had :oo :o is al weg sinds april!
Lelieaardje, oliebollen zijn vies en vuurwerk is eng :=

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:28

:D
Nou, ik vind oliebollen dan wel weer lekker (dit weekend er 3 op) :9 .