Leliaardje schreef:Wat is het toch een achterlijke reactie dat iedereen z'n coupons op wil maken!!! Het is echt veel goedkoper om ze gewoon weg te gooien.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Sim_ schreef:Hier in de buurt kun je doorgaans pas een maand van tevoren opgeven. Sommige verenigingen mag je al eerder inschrijven, maar bij de meeste niet.
Sannnn schreef:_Sim_ schreef:Hier in de buurt kun je doorgaans pas een maand van tevoren opgeven. Sommige verenigingen mag je al eerder inschrijven, maar bij de meeste niet.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt m.u.v. Leusden en misschien nog 2 plaatsen hier in de buurt. Bijna altijd is het hier in de buurt dat je je op kan geven zodra het vraagprogramma op wedstrijdplatform is en dat is vaak 2/ 3 maanden van te voren.
Je moet je hier juist vaak dikwijls van te voren opgeven, vaak 2 maanden van te voren. Anders zit het vol. Springen valt dan nog wel mee, dressuur echter niet. Dat zit vaak al snel vol. Moet je je echt ruim van te voren opgeven helaas. Voor mij niet heel prettig aangezien ik meestal vlak van te voren pas bedenk of ik dressuur wil rijden.![]()
Zo heb ik 2/ 3 weken geleden al coupons voor dressuur in december op de bus gegooid. Bij 1 sta ik op de wachtlijst en bij een ander kon ik er nog net bij.
riannhuh schreef:Ik las trouwens vandaag op wedstrijd iets over stijlbeoordeling vd cross, volgens mij was het in de paardenkrant. Was een stukje van Gert Naber over de onderwaardering van de stijlbeoordeling door de BB/B ruiters. Had gelezen dat vanaf 2012 de stijl van de strafpunten wordt afgetrokken oid... weet iemand daar meer van?
xxitsmexx schreef:sann waar ga jij altijd springen dan?
hier is het dressuur voor dec al vol. dus tja wel opgeven voor jan. Verder heb ik ook nog niet opgegeven.
zevenaar heeft zelfs de startlijsten er al op staat tot feb ofzo. (wel vervelend want er veranderd vaak heel veel)
heb tot u toe alleen selecties opgegeven en over 2week springen in lunteren