. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 

! Verheug me er nu al weer op

! 
Heb gisteren nog maar weer eens wat springtraining gedaan. Crossen wil altijd maar gewoon een simpel lijntje in de linkergalop secuur rechtuit rijden met een mooie wending in een mooi ritme en een altijd passende afstand....
Sonja schreef:Met een béétje oefenen zou ik vanaf het plein van de manege een patatje bij Maris in d'r mond kunnen gooien terwijl ze thuis voor haar stallen staat
Okeeeejjjjj béétje overdreven
) chantycom schreef:shirleyp schreef:
eerste paard met ijzersgebruiken jullie dan ook een singel met buikflap? of is dat behoorlijk overdreven voor die ene keer..
anders moet ik nog shoppen
![]()
Tenzij je paard de gewoonte al heeft om zijn benen tegen zijn buik aan te gooien 

Dus wij zijn klaar voor zondag
Loetie84 schreef:Ik zou uit mezelf al gaan stappen bij een asfalt oversteek... Dat doe je anders toch ook als je buiten gaat rijden?! Maar gezien jouw voorbeeld sonja, doet niet iedereen dat helaas... Cross houdt niet alleen maar in zo hard mogelijk naar de finish toch? Ik wil aan het eind van de dag ook weer gewoon zonder problemen met mn paardje naar huis.
askazita schreef:Carolien007 : dat vond ik ook in Broekland maar dat is altijd wel daar vind ik, ik vond de grond er nu veel te slecht om echt op tijd te gaan rijden.