[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:21

Nokere lijkt me wel heel gaaf, maar geen idee hoe dat werkt. Dressuur en springen in Waregem en dan op zondag crossen in Nokere?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:23

Geen idee! Ik ga in ieder geval wel naar Nokere (als mijn werk meewerkt).

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:24

Volgens mij wel TG, dacht dat Mara dat gezegd had maar weet het niet helemaal zeker, ik wil ook graag naar Nokere toe.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:25

TeeGee schreef:
Anne, ijzers met zooltjes? Heeft ie gevoelige hoeven?

Ik ga het straks nog een keer duidelijk vragen. Maar de fysio dacht aan gevoelige zolen, dat Vies daardoor op het zachte op eieren loopt en zijn rug vastzet en zo dus aan de rugpijn komt. Op het harde liep hij namelijk stukke beter.
Gekke is alleen dan wel weer, dat de fysio wel vanmiddag komt masseren. Dus dat ga ik nog even goed navragen, lijkt mij dat dat namelijk zinloos is als het uit zijn voeten komt, maar ik wil alles proberen natuurlijk.
Vanmiddag nog even goed vragen hoe en wat, want de vorige keer heeft de beste man zoveel gezegd, dat ik het gewoon niet meer weet :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:33

@ TG nou dan zal ik nog maar een tandje bijschakelen qua dressuur :o sommige plekken waren wel goed glad in Maarsbergen. Erg jammer van je uitglijders maar geeft verder wel vertrouwen voor je volgende 1 ster. Als je ook naar het buitenland wil...Westerstede Duitsland moet ook erg mooi zijn. Is dacht ik ook 1ster
@ evelien balen van Wendel.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:41

Jantine, wat raar van je laarzen?? Wat had je besteld?

Anne, ja dan zou het inderdaad weinig nut hebben. Maar meestal zijn ze dan toch op het harde minder als op het zachte? Hoe loopt ie op een onregelmatige bodem met steentjes?

Caro, ik had ook te kleine stiften denk ik. Verder was de bodem echt super.

Lau weet vast wel hoe dat gaat in Nokere met stallen enzo :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:42

Ik had de Mondoni Bath laarzen besteld. Bruine ( beetje suede achtig) met veter en rits.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:42

Hoe gaat dat met de stallen dan TG, want dat weet ik nog niet!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:16

He dames,

Super Karen dat je zo fijn hebt gereden in Maarsbergen! Ik ben helaas niet meer geweest om te kijken, had ff andere dingen aan mijn hoofd en niemand wilde mee met dit weer.
Nokere is echt een aanrader, stallen, dressuur en springen in waregem bij de renbaan. Zondag cross in de kasteeltuin in Nokere. Echt een supermooie cross met internationale allure!
Caro Westerstede is idd een cci en ook heel mooi.

Ik ga zo maar eens mijn spulletjes pakken, mn zus belde net dat zij en mn moeder het op de heupen krijgen en dat er geshopt moet worden voor baby spulletjes, ik als aankomend tante moet ook mee ;)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:22

Texelse gelukkig stond ze er nog fris en fruitig bij!
MM Even bijkomen nu na de ponykamp zeker?
Tientjeh gefeliciteerd met je prijs. Balen van de weigering, maar de omstandigheden waren dus ook niet ideaal.
Jetske he balen zeg dat het met bo niet wou! :(:) Dan maar vol goede moed op naar Maarsbergen!
TG stoer filmpje! Jammer van de glijder, maar ziet er verder top uit!
Roos hopelijk is het vals alarm! Ik zal daarvoor duimen!
Corien super dat de les fijn ging!
Mirthe welkom terug!
Pas wel op met het voeren van maismeel, daar was iets mee maar ik ben even vergeten wat! Zal het even navragen. Maar iig het is beter om dat in combi met bv lucerne te voeren. Het helpt wel super om paarden wat dikker te krijgen. Onze oude merrie is namelijk heel wat nodig om wat spek op de ribben te krijgen.
Haha vief leuke praatjes! :D
Texelse succes met de paarden bekijken!
Hilde leuk op een jonkie voor het eerst! :) Foto! ;)
Evelien wat balen dat het niet goed doorzet!
Mirthe klinkt als een heerlijke vakantie. En zou ook super zijn natuurlijk om dan nog weer eens terug te gaan. Waar zaten jullie precies?
Nou dorien shopze dan maar! :)

Zo ik heb vanochtend bij de tandarts in de stoel gelegen. en ik leef nog. :D Vervolg afspraak gemaakt voor in augustus. Dan gaan ze 1 van mijn voortanden eindelijk weer mooi maken en een verstandskies eruit. En dat beide vrijwillig! :=

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:23

viefdepief schreef:
Mirthe: Klinkt als een geslaagde vakantie :) Wel echt balen dat je gezakt bent! Snap alleen dat laatste niet helemaal.. In welk opzicht moet school zich aan jou aanpassen? Je kunt school toch niet verwijten dat je gezakt bent? Het is toch gewoon een kwestie van volgend jaar beter je best doen?

Hmm heb het er niet heel handig neergezet zie ik. Ze zijn nu aan het overleggen met de sectie van O&O hoe en wat, omdat ik die met een voldoende heb afgesloten en je dan je technasiumdiploma binnenhebt. Maar nu is het dus niet duidelijk of ik dat nu wel of niet over moet doen. Er is geen CE en ik heb dat gewoon voldoende, dus in die zin van een beetje aanpassen. Dat ik 5 jaar niets heb uitgevoerd is idd m'n eigen schuld :) . Ook nog zoiets met combicijfer, maar dat hoort ook bij O&O. De teamleider, de sectie en ik zijn daar nu mee bezig. Ik heb namelijk geen zin om iets wat ik wel goed heb gedaan en daar zelfs een speciaal diploma voor krijg, nog compleet over te doen

Dat is idd handig van die osteo Evie!
Noor, dat kan me niets schelen hoor :+ . Weinig gebeurd, veel gekletst. Succes straks :D
Leuk Dorien, babyspullen shoppen!
Margriet, wij zaten in Karakas apart. in Marmaris!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:26

Ah ok! En bruin geworden??

Onze bak is nu trouwens heel apart. De plassen staan er in, maar waar gaan water staat en je loopt er door komt er nog gewoon zachtzand onderweg.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:30

@ Billy ik wilde daar VA starten maar daar wordt iedere deelnemer verplichjt om een gezondheidscertificaat te overleggen dus daar ga ik niet heen. Hoor daar goede verhalen over.
@ vief Gg wordt dan wel heel brutaal. die van mij zou het niet eens durven. Hij is wel brutaal naar moeders en nog bijterig naar ons. Bokken of steigeren doet hij niet naar mensen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:36

Ik is blij :D :D :D was al een tijdje aan het afvallen en ik pas weer in mn oude spijkerbroeken *\o/* *\o/* *\o/* Nog beetje eraf en dan vind ik het mooi genoeg :+

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:40

super marijke :D
bij mij gaat het niet verder. volgende week maar weer eens heel streng beginnen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:41

Goeiemiddag!
Ik heb vanochtend thuis nog een rondje gesprongen, jeetje wat ging ze lekker! Onwijs goed te controleren, sprong goed. Alleen op het einde was ze het zat, en wilde ze niet meer. Toen die sprong niet meer gepakt, maar over een ander gesprongen tot ze weer normaal deed. Heb nog wel een hele gave hindernis genomen. Ben echt tevreden :D

Haha Vief, wat een dondertje is GG :D
Veel plezier Texelse
Werk ze Benthe
Haha Corien, wat een uitdrukking :P Sterkte!
Veel plezier Hilde
Vervelend van Wendel Eef
Klinkt als een heerlijke vakantie Mirthe!
Flinke bijleesactie Karen :D
Wauw Margriet, vrijwillig terug naar de tandarts?
Knap zeg MM!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:47

Balen is dat he Mendy als je blijft hangen dan is de motivatie gewoon ff weg.
Ik werd sjagerijnig van mezelf op foto's en dat is voor mij de beste drive. Nu ben ik echt blij maar wil er nog iets af. Kan de spijker broek aan maar die zit nog strak! En die moet weer mooi gaan zitten

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:53

ja precies.
Donderdag is me ma jarig dus nog veel te lekkere taart enz. dan ga ik daarna streng beginnen.
anders komt dat nieuwe jasje er nooit

ik heb 3 juli me eerste crosstraining met bay. Hier iemand zin in een beginnerslesje bij rob?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:07

Goedemiddag!
Ik ben al weer goed bezig voor school en heb nu even pauze genomen.

TG: Wat gaaf zeg dat je de cross zo hebt uitgereden! Filmpje ziet er ook stoer uit 8-)
Mirthe: Welcome back! En wat balen dat je gezakt bent. Hopelijk kun je met je school nog wel wat regelen over die andere vakken
Marijke: Wat goed zeg! Dat geeft vast wel een fijn gevoel
Snoekiej: Fijn dat je zo lekker hebt gesprongen.

Ik zit een beetje in dubio. Ik heb me vorige week opgegeven voor Zuidlaren M1 dressuur over 2 weken. Maar nu zag ik dat ze ook BB springen hebben. Misschien kan ik dat wel omzetten, omdat ze zo loopt te k*tten in de dressuurproefjes. En omdat ik toch al weer een poos niet heb gesprongen. Ik ga morgen maar even met instructeur overleggen. Heb namelijk geen zin om weer zo voor l*l te staan met mijn proefje als zaterdag.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:09

Margriet_ schreef:
Ah ok! En bruin geworden??

Dat valt tegen! Heb wel veel foto's op FB gezet maar ben nog vrij wit..

Ik heb ook moeite met kilo's kwijtraken, vooral omdat ik haast niet snoep. Heb op de vakantie een beetje chippies gehad en toen besefte ik me dat ik dat al meer dan 1,5 jaar niet heb gehad! Het is bij mij een nadeel dat ik dat 'konijnenvoer' (groente en fruit) maar heel beperkt lust.

Lastig Anthea! Volgens mij ga ik ook naar Z'laren BB met Beautje

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:16

Jammer dat je niet zo bruin geworden bent mirthe.
MM: Wat fijn dat je oude broek weer past!
Ik ben al blij als ik een beetje op gewicht blijf, met een dagje crossen ben ik al gauw 1,5 kilo kwijt en wil niet minder wegen dan ik nu ben, zoals ik nu ben is prima en anders ben ik meteen zo plat als een plank :+ .
Zo ik ben echt even plat gebeld en gesmst door 4 personen tegelijk := , echt niet normaal, was ik naar iemand een sms-je terug aan het sturen en dan hoorde ik er weer drie achter elkaar binnen en allemaal door elkaar heen natuurlijk.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:34

Evie's call centrum haha
Jantien raar van je laarzen!
Eef balen van wendalie zeg :(:) hoop dat je wel vrij krijgt ;)
Karen ja ik wil nu elke maand proberen dan is hij in woubrugge, klit gewoon goed en word er zelf ook rustg van :)
Mirte haha leuk dat ze je missen! Hopen dat ze van school nog wat kunnen doen :)
MM goed bezig wat voor dieet volg je?

Ti's nu ook best lekker weer!
Vliegenkap werkt erg goed bij Danny!
Zijn ogen zijn vrijdag laat nog wel uitgespoten door de da raar gezicht! Weet dus nu ook waa zijn traan buizen zitten in zijn neus :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:37

Tg @ heb net je filmpje gezien van de *cross, wat onwijs gaaf zeg, echt goed hoor.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:45

Fijn dat de vliegenkap werkt Corien!

Nou, er is nog hoop.... DA heeft net gescand en ze had nu een ei van 48mm en de baarmoeder lijkt beter, met een beetje geluk zet de hengstigheid toch door. Ze maakt gewoon een enorm ei. :+ Normaal is er al wat te zien aan de baarmoeder bij 35mm, bij haar dus pas bij bijna 50mm. Raar paard.... Nu duimen dat het echt doorzet.
Ze gaat vanaf nu 4 keer per dag scannen, ook snachts. Arm peerd.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:47

Ik heb geen echt dieet gevolgd Corine, ik ben gewoon gestopt met snoepen en chipies eten. Op het werk hebben wij als buren een tankstation met vers belegde broodjes, (maken vrijwel alles met dille saus klaar)daar ben ik ook mee gestopt en ben aan de boterhammen van thuis begonnen. Saai maar goedkoop en beter voor mn vetjes. Ik ben zwaar jaloers op jou Evi. Lijkt me heerlijk maar waarschijnlijk is dat ook niet altijd fijn.

Heb net met mams gekeken in Borculo, daar is een Electro World. Alle wasmachines-drogers-koelkasten met deukjes of krasjes met veeeeeeel korting. Mijn droger was stuk gegaan (long time ago) Net wezen kijken en een hele mooie Bauknecht droger gekocht. Normaal 620.00 nu 385.00 ben er super happy mee :D :D En het leuke is dat het ''deukje'' onder tegen de deksel zit, waar niemand het ziet. Verkoper moest ook zoeken namelijk waarom deze tussen het rijtje uitverkoop zat :D