Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

TeeGee schreef:Anne, ijzers met zooltjes? Heeft ie gevoelige hoeven?
sommige plekken waren wel goed glad in Maarsbergen. Erg jammer van je uitglijders maar geeft verder wel vertrouwen voor je volgende 1 ster. Als je ook naar het buitenland wil...Westerstede Duitsland moet ook erg mooi zijn. Is dacht ik ook 1ster
Dan maar vol goede moed op naar Maarsbergen!
Foto! 
Vervolg afspraak gemaakt voor in augustus. Dan gaan ze 1 van mijn voortanden eindelijk weer mooi maken en een verstandskies eruit. En dat beide vrijwillig!
viefdepief schreef:Mirthe: Klinkt als een geslaagde vakantieWel echt balen dat je gezakt bent! Snap alleen dat laatste niet helemaal.. In welk opzicht moet school zich aan jou aanpassen? Je kunt school toch niet verwijten dat je gezakt bent? Het is toch gewoon een kwestie van volgend jaar beter je best doen?
. Ook nog zoiets met combicijfer, maar dat hoort ook bij O&O. De teamleider, de sectie en ik zijn daar nu mee bezig. Ik heb namelijk geen zin om iets wat ik wel goed heb gedaan en daar zelfs een speciaal diploma voor krijg, nog compleet over te doen
. Weinig gebeurd, veel gekletst. Succes straks 

Sterkte!
Margriet_ schreef:Ah ok! En bruin geworden??
.
, echt niet normaal, was ik naar iemand een sms-je terug aan het sturen en dan hoorde ik er weer drie achter elkaar binnen en allemaal door elkaar heen natuurlijk.
hoop dat je wel vrij krijgt 

Normaal is er al wat te zien aan de baarmoeder bij 35mm, bij haar dus pas bij bijna 50mm. Raar paard.... Nu duimen dat het echt doorzet.
En het leuke is dat het ''deukje'' onder tegen de deksel zit, waar niemand het ziet. Verkoper moest ook zoeken namelijk waarom deze tussen het rijtje uitverkoop zat