Als het zo warm wordt moet ik aan de beademing na de cross. Alles beter dan die natte prutzooi. Wij gaan vrijdag al vroeg die kant op, kan ik mooi de cross nog lopen en lekker uit eten!
gr_roos
Geplaatst: 14-08-11 19:10
Ik hoop dat het de hele week droog blijft, is voor de vrijwilligers ook wel prettig Deze week 3 daagjes werken en dan 4 dagen helpen. Denk dat ik volgende week maandag op mijn tandvlees loop
Mootje
Geplaatst: 14-08-11 19:11
Gezellig Eef! Waar slapen jij en Caap?
Ik moet even aan Noor en Margreet vragen wanneer ik die kant op ga
Caap slaapt ergens op stal haha! Heb een adres van Noor gekregen en wij slapen in een B&B vlakbij, zelfde als vorig jaar.
MargreetW
Geplaatst: 14-08-11 19:40
Mootje: als je wilt mag je donderdagavond al komen hoor of vrijdags. Maakt niks uit. Noor slaapt op stal (lees: logeert 2 weken in het huis van de staleigenaren). En als je hier wilt komen is het ook prima.
gr_roos
Geplaatst: 14-08-11 19:41
Of je gaat wisselen, nachtje bij Noor en nachtje bij Margreet
En beide avonden kan ik een avondprogramma verzorgen: verjaardag vriendin, verjaardag vriendje Maar ik moet er zaterdag (en zondag) op tijd uit dus gaat helemaal goedkomen.
Op de website zijn overigens wat foto's van de voorbereidingen en de oefencross geplaatst!
Jeetje Noor, wat een planning Wil vrijdag wel bij Margreet slapen gezellig met je moeder en de honden!
Freggle_Edge
Geplaatst: 14-08-11 21:41
Wat een gezellige "logeerpartijtjes" . Ik heb er nog wel even over gedacht, maar ivm mijn gezin toch maar besloten sochtends die kant op te rijden. Nu vallen mijn tijden enorm mee,half elf dressuur, dus is goed te doen! Weet alleen niet in welke ring ik moet, zal eens checken.
Ik rij in ring 2. Twijfel nog of ik mijn paard alvast op zaterdag breng... Maar denk dat ik toch zondag ochtend maar vroeg opsta
Freggle_Edge
Geplaatst: 14-08-11 22:03
Ring drie is toch jouw ring? Zoja, dan ja hoor! Nog een bokker erbij! Nummer 69.
Heb er enorm zin in. The Edge is in de parcoursen erg wisselvallig de laatste tijd, dus knijp hem, wel voor het springen. Maar we werken er echt keihard aan, dus het moet gewoon lukken!