[SGW] Oefencross Broekelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 22:29

Ik heb erg zin in morgen!!
Hopelijk blijft het een beetje droog.

&& voor blubber ben ik niet echt bang ofzo,
desnoods gaan we stappen :Y)
Zolang we maar lol hebben.

Ik ga van te voren gewoon parcours verkennen.
& ik kijk pas 5 meter van te voren welke ik ga springen.

Mijn doel:
Ookal gaat het super slecht: "blijven lachen!!" :D

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:19

Ik ga nu naar stal! Moet nog ff stallen doen en alvast voeren voor vanmiddag!
En dan paardjes snel klaar maken en dan gaan we rond 12 uur weg!

Ik ben de herkenen aan een haflinger met vlechtjes in en een blauw setje of met een Bonte pony met rood/wit/blauw! Je mag me gewoon aanspreken hoor! :D altijd gezzellie!

Succes iedereen!

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:29

Ik heb gisteren ook verkend en vond veel stukken van de bodem eigenlijk erg goed :j Niet te hard maar ook niet te nat, maargoed er is natuurlijk wel regen bijgekomen en er gaan vandaag al veel combinatie's de cross door.

Vind het monument echt gaaf :j Mooie waardige B sprong :D
Verder pak ik alles hoog (als de bodem niet al te slecht is) want laag is wel echt laag voor mensen die al wat vaker crossen hebben gereden.

De afsprong de waterbak in was ook verhoogd zag ik, mooie oefening :j Die van mij gaat het water in maar vind afsprongen nog niet echt leuk en ja ze komt er mooi 3 tegen onderweg :D

Ik heb er iig heel veel zin in!
Succes iedereen die vandaag moet en natuurlijk veel plezier :D

Wij starten morgen in het lichtgroen en donkerblauw :D
Foto staat in mn profiel :j

Never_Mind

Re: Oefencross Broekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:34

Ik ben te herkennen aan een compleet rode set met een zwarte pony eronder :P
En als ik aan het verkennen ben, heb ik waarschijnlijk een rooie muts op, dus ook dan wel aardig herkenbaar :P

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:56

Zit nog te twijfelen of ik wel ga. Paardje is al behoorlijk op leeftijd en ben bang dat de ondergrond nu wel heel zwaar zal zijn met al die regen.

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:59

Homiafortuna schreef:
Zit nog te twijfelen of ik wel ga. Paardje is al behoorlijk op leeftijd en ben bang dat de ondergrond nu wel heel zwaar zal zijn met al die regen.

Hoe oud is jouw paardje? Mijn pony is 21 jaar. We gaan morgen gewoon. Waar het niet gaat, lekker stappen of draven en de sprongen waar ik twijfel, zoeven we langs. Voor hem is het echt een dagje uit en voor mij is het puur voor de fun. Ik start met een stalgenootje met een 5 jarige. Lekker dagje lol met de knol. Niets moet en alles mag...

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 09:12

Ik ben onderweg richting broekland, nichtje moet zo! Ben benieuwd hoe het de nacht is doorgekomen!
Ik ben vanmiddag te herkennen aan een geschoren vos met donkerblauw/lichtblauw setje! :D

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 09:23

Illusion1990 schreef:
Homiafortuna schreef:

Hoe oud is jouw paardje? Mijn pony is 21 jaar. We gaan morgen gewoon. Waar het niet gaat, lekker stappen of draven en de sprongen waar ik twijfel, zoeven we langs. Voor hem is het echt een dagje uit en voor mij is het puur voor de fun. Ik start met een stalgenootje met een 5 jarige. Lekker dagje lol met de knol. Niets moet en alles mag...

De mijne is 22 en niet super getraind. Was sowieso al van plan om veel te stappen en laag te springen, maar het valt er hier echt met bakken tegelijk uit en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo gecharmeerd van ben om door en doornat te worden. Dat heeft me de vorige keer behoorlijk wat doorrijplekken bezorgd. Maar ik heb nog tot 13.00 uur de tijd om te beslissen.

Daannn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 09:26

ik doe ook mee ga zo richting broekland.
moet om 12;34 starten ben te herkenen aan een palomino met een blauw scapa dekje + oornetje.

Natas_jaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 10:03

Succes degene die vandaag moeten! Ik ga ook mee duimen dat de regen gaat meevallen...
Ik moet morgen, heb besloten dat ik echt op safe ga... Start ook nog in Toldijk en Holten, dus dit word een heerlijk inkomertje...

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 10:12

Wij vertrekken ook zo, nog even lekkere tosti's eten hihi.
Ben te herkennen aan een haflinger met vlecht in de manen, en blauw dekje/shirtje. :)

Kyaral

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 11:05

Ik kan morgen maar met 1 paard starten, iemand hier die misschien morgen nog wil rijden, heb me afgemeld maar nog steeds geen reactie terug. misschien dat het al te laat was om af te melden en het zou zonde zijn dat de startplek leeg blijft met zoveel mensen die wachten. Heb mijn ene paard helaas kreupel

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 12:16

Nou wij zijn weer terug :D

Wat een cross jongens _O- haha Bailey keek haar ogen uit! Het was onze eerste cross dat we echt alleen op pad gingen dus natuurlijk wel spannend. De eerste hindernissen wat twijfelachtig allemaal maar ze vond het steeds leuker.
Voor 4 nog verkeerd gereden :+ Ik zat met mijn gedachte bij rechts aanhouden voor ABC en ze hadden niet even een lint gehangen bij een ander paadje dat net langs 4 ging. Beetje onhandig, dus snel omgedraaid en alsnog over 4. Ik had zelf ondertussen al de slappe lach natuurlijk :') Voor de rest prima tot het monument.

In eerste instantie leek ze te springen maar ze vloog er langs, nou nog een keer en toen had ze echt de voorbenen al van de grond toen ze op haar achterbenen omdraaide en een soort pirouette maakte waardoor ik naar de zijkant vloog := Zadel half scheef omdat ik met mijn volle gewicht aan 1 van de beugels hing (Iemand meteen commentaar dat ik niet had aangesingeld, wat ik overigens natuurlijk wel had gedaan. Maar wat wil je als je met je hele gewicht aan 1 kant van zo'n kleine pony hangt) Snel er weer op en ach, wat had ik te verliezen, helaas nog een keer er langs, flinke pets gegeven op haar hals en toen weer verder. Daarna foutloos afgemaakt.

Dus heel tevreden voor zo'n 1e keer, allemaal nog wat onstuimig en spannend maar helemaal niet slecht!

Voor 11 trouwens nog afgesneden door een jonge dame met haar pony := Ik weet echt wel dat je mag inhalen maar net voor een hindernis voor mijn neus langsglippen vond ik nogal asociaal.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 13:26

Hoe was de bodem :D ?

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 13:38

Heel erg nat en glibberig. Ik heb echt heel voorzichtig gereden, veel gedraafd ook. Je kan je vast voorstellen hoe ik eruit zag na de val :')

Vooral de kleierige bosgrond is glad.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 14:46

Hmm dan vind ik vrij onverantwoord om te rijden.. En de hele cross draven ga ik niet doen.. Dan kan ik ook niet fatsoenlijk springen..

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 14:50

Wij zijn ook weer terug! Heerlijk gereden, pony sprong alles wat ik hem voorzette! 2 hindernissen overgeslagen, maar verder erg tevreden! en de waterbak 'hoog' in één keer :D! Hij deed hem super, sprong er keurig in, lekker in drafje erdoor en sprong er ook weer keurig uit, dus was helemaal tevreden :D!

pff, maar de bodem was slecht zeg! ik heb ook grotendeels gedraafd! deel op het maisland van trakhaner (geen idee hoe je het schrijft) tot de piano was écht slecht!

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 14:51

glibberig en glad vond ik nog wel meevallen, het was vooral heel zwaar :j!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 14:57

Ik ben ook wel heel erg benieuwd.
Heb al wel besloten ervaren paard mee te nemen die nog wel een extra rondje kan hebben.
Nieuwe paard had dit niet getrokken en had niet gelopen met een glibberige ondergrond.

Mocht er iemand foto's maken, ik hou me aanbevolen! :j

Ik ben overigens te herkennen aan een bonte knol, bruin tuig en lichtblauw dekje, oornetjebeschermers en shirt :j

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 15:09

Christy__94 schreef:
glibberig en glad vond ik nog wel meevallen, het was vooral heel zwaar :j!

Ja misschien viel het voor de paarden wel mee, maar toen ik zelf liep gleed ik constant uit. Zwaar was het zeker :Y)

Super hoor! Achteraf had ik ook liever het monument overgeslagen maar dat bedacht ik pas toen ik op de grond lag :')

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 15:14

Ik ben overigens benieuwd naar foto's en uitslagen. Qua tijd sta ik niet zo goed ivm val en 3 weigeringen en als je toch al ligt kan je beter de tijd even laten en dan gewoon proberen in enige rust het op te lossen en alsnog te springen.

Heb over foto's gesproken de fotograaf bijna aangereden _O- hij zat achter de zandzakken en bailey week wat uit haha geweldig

Nog mensen met verslagen? :D

Daannn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 15:20

ik ben ook weer terug, pony liep prima alles gesprongen wel 2 ofzo laag.
Wel vond ik de bodem echt heel slecht...

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 15:21

ik ben ook erg benieuwd naar de foto's! zijn nog wel even de kantine in geweest, maar foto's stonden er toen nog niet op :)!
gaan er morgen nog weer even kijken, dus dan ook maar even foto's kijken :P!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 15:24

Ik heb besloten niet te gaan morgen, hoe jammer ook maar ik ga niet voor een rondje draf/stap en dan alles laag doen.. Wil paard graag heelhouden en dat gaat boven mn eigen lol. Baal onwijs maar helaas, volgend jaar maar hopen dat dit rotland eens een keer wat beter word met het weer...

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 15:30

Ik ben er ook weer,
was erg leuk maar echt glad,nat en veeel modder.
ook grotendeels gedraaft, alles gesprongen (laag),
paar weigeringen, en ze was wel erg kijkerig!
wel de brug afsprong gedaan en de waterbak ingesprongen,
super tevreden!