(zit me even machtig te irriteren aan een pony-ouder die mij deze week al met stuk of 5 niet zo vriendelijke mailtjes heeft geïrriteerd over zaken die niks voorstellen.... grmbl.....)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mama voelde zich altijd erg onzeker op W en durfde dan niet echt eraan te rijden. Meneer wist dat en deed dus helemaal niets meer als rondjes sjokken. Vandaag heeft ze het vertrouwen gevonden en durfde er echt aan te rijden. Resultaat was dat hij fijn liep. Ik ben dus helemaal trots!
hahaha
en buiten alles, zitten wij als bestuurders er ook als vrijwilliger..., dus vrijwillig het pispaaltje zijn
maarja.... 

Sussie: Het hoofd vond ik zelf ook niet mooi, maar de rest juist weer wel. Ik vind gezichten altijd heel erg moeilijk en tijdens de schildercursus doen we ongeveer een kwartier over 1 pose en dan heb je geen tijd om heel veel aandacht te besteden aan het gezicht. Ik doe de cursus zelf vooral om wat te oefenen met andere technieken, andere manieren van schilderen en om de anatomie van het lichaam wat meer onder de knie te krijgen. Jammer genoeg schiet het hoofd er bij mij elke keer bij in
De andere poppetjes die ik geschilderd heb tijdens de cursus hebben geen gezicht of een nog lelijker gezicht. *oeps* Misschien toch maar wat meer op oefneen. Haha
Leuk joh!