Ik was te herkennen aan mijn oranje peesjes!
Misschien zie ik je nog wel, zit op het secretariaat, heel veel succes iig!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
.........
avanti2000 schreef:@ Suzy_Q Hey, jij reed toch achter ons aan en op het einde met ons mee in Laren, met de tripalon? Wat super dat je nu bij ons gaat crossen!!Ik was te herkennen aan mijn oranje peesjes!
![]()
Misschien zie ik je nog wel, zit op het secretariaat, heel veel succes iig!!

Had al eerder wat kunnen maken maar vanavond zijn alle sprongen compleet dus hebben jullie meteen het goede overzicht. Zal ook de twee mogelijke alternatieven uitleggen bij twee hindernissen voor het M. skippy schreef:ja ik voer ook altijd nog even voor ik weg ga, gelukkig gooit de stalhouder er midden in de nacht ook nog een keer voer voor
@ reneemonty dat zou super zijn, maar voor de M zou ik dan vanavond proberen, morgen is iedereen al weg
Dus doe mijn best voor jullie.
Snap dat het fijn is om van te voren een indruk te krijgen van het parcour.
ReneeMonty schreef:skippy schreef:ja ik voer ook altijd nog even voor ik weg ga, gelukkig gooit de stalhouder er midden in de nacht ook nog een keer voer voor
@ reneemonty dat zou super zijn, maar voor de M zou ik dan vanavond proberen, morgen is iedereen al weg
Ik wil ook het liefst vanavond alles er meteen opzetten dan hebben de starters van zaterdag er ook nog wat aan. Maar ik hou even een stok achter de deur omdat ik vandaag erg druk ben dus heb pas na het avondeten tijd om naar het bos te gaan. Ik denk dat ik daarna meteen de foto's op de computer zet en ze upload en op bokt zet kan nooit al te veel werk zijn.Dus doe mijn best voor jullie.
Snap dat het fijn is om van te voren een indruk te krijgen van het parcour.
(no pressure
) 
CoriienRN schreef:Lees over stiften van Taxc die jonge ken ik goed ( zijn vaders bedrijf ) die vertelde mij als je met de Taxc sleutel hem er in draait en je het gat niet een beetje hebt schoon gemaakt. Dan komt er te veel druk op te staan van het vuil en de sleutel te hard aan draait hij kapot gaat dus : vast is vast en niet nog een draai proberen te geven

. Daar word je niet echt vrolijk van.
.