Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Had er toch, zeker na het commentaar van vorig, op gerekend dat er wel wat leukere paarden zouden lopen. Sommigen werden ook echt behoorlijk slecht voorgesteld
gr_roos schreef:Billy, hopelijk blijft je 3-jarige goed en kan je die over 2 jaar voorstellen.
Gaan we over 6 jaar met een hele groep van bokt, zijn nu zat drachtige merries in het topic.
Nudine is trouwens 29 april geïnsemineerd, dus scheelt 2 dagen maar Roos!

!
.Eerst een paar keer snurkend in uitgestrekte draf er langs om vervolgens heel stoer bokkend de longeerbak door te gaan
. _Noor schreef:gr_roos schreef:Billy, hopelijk blijft je 3-jarige goed en kan je die over 2 jaar voorstellen.
Gaan we over 6 jaar met een hele groep van bokt, zijn nu zat drachtige merries in het topic.
Dan mag ik niet mee, dit wordt een NRPS-veulen![]()
) sprong zo de sloot in. Was echt zo´n diepe moddersloot en ging zo koppie onder. Ben als gek erachteraan gegaan. Gelukkig kwam een buurvrouw snel helpen en een automobilist die voorbij reed stopte en heeft geholpen. Maar man wat ben ik geschrokken. Hij was echt aan het verzuipen en ik zakte zelf ook tot m´n liezen weg in de modder. Doodeng. Veulen nu gelijk flink aan de antibiotica want hij heeft modder binnen gekregen en dat is niet goed....
Mootje schreef:Noor, voor de VSN is NRPS vanaf geboorte toegestaan
(rn Billy ook trouwens)
als julei aan kom ik wel kijken!
Daar kan je echt niet vrolijk van worden! Gisteren weer bij een paardje wezen kijken met vriendinnetje. Zaterdag i.i.g. 2 paarden bekijken! Evie_Bandido schreef:Nee hoor Noor, volgens mij was het Mootje die zei dat je met een Nrps-er of Kwpn-er mee mag doen met de 5-jarige eventingpaarden, maar haar Duitser mocht weer niet meedoen.
. Ik had in mijn hoofd dat het alleen voor KWPNers was. Maar goed, dan hebben we dus een date over 6 jaar 
peanutbutter schreef:Noor en niet alleen van mijn moeder