Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Noor schreef:Als het goed is gaat de B niet eens over de heuvel dus dat scheelt weer
Veel succes alvast in ieder geval
ponyparadijs schreef:_Noor schreef:Als het goed is gaat de B niet eens over de heuvel dus dat scheelt weer
Veel succes alvast in ieder geval
Nee dat had ik al begrepen. Maar was wel ontzettend leerzaam om te doen zo in de oefen!
En ik denk dat de weigering in Oudkarspel te wijten was aan de 'afgrond' na de hindernis. Dat had ze nog nooit gezien.

Hopelijk wordt het weer nog wat beter. XxDamelzaxX schreef:mag ik vragen waarom er zoveel tijd tussen het dressuur en het springen zit?
Simmie schreef:XxDamelzaxX schreef:mag ik vragen waarom er zoveel tijd tussen het dressuur en het springen zit?
Tja dat is nou eenmaal hoe het programma loopt. Het komt ook voor dat je maar een half uur tussen de dressuur en springen hebt, dan ben je ook niet blij. Nu heb je ruim de tijd om de cross (2 keer) te lopen, het springparcours te verkennen etc. Heel normaal hoor dat er een paar uur tussen zit.