[SGW-ITP] Lasko @ SGW Vlietland! Niet zonder resultaat .. ZH kampioen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MJ_ schreef:Nessah schreef:Echt? Dan hebben ze echt 3 lijsten op gehangen.. Corien, jij was er wel bij met 20 toch? En rob was er bij dat ik foutloos was ( dat was de 1e daar hingen ook nog geen tijden etc bij)
Tegen mij zeiden ze dat de 2e lijst definitief was. Dan moeten ze die 2e toch daar nog hebben aangepast.. Maakt verder allemaal niet meer uit, maar ik vind het wel onduidelijk.
Nessah, die eerste lijst die je noemt, was dat niet de lijst met alleen dressuurscores (of eventueel met springen erbij)? Dat iedereen op 0 strafpunten in de cross staat en nog zonder tijden? Want dan telt die lijst nog niet als uitslag, dat is dan een tussenuitslag?
Misschien is dat de verklaring??
) dus het is niet dat ik gelijk weg ben gegaan, heb alleen na die 2e lijst niet meer gekeken omdat ik dus dacht dat dit de definitieve was, maar blijkbaar zijn er een paar kleine aanpassingen geweest en dat mag dus ook want het was voor de prijsuitreiking. Maar nogmaals tegen mij werd gezegd dat die 2e definitief was, dat is dus het misverstand. oliebol happens

Nessah schreef:Ik heb een mail terug van de organisatie.. Ze zeggen dat ze me inderdaad herinneren en dat de 2e lijst helemaal niet meer is aangepast omdat ze er van bewust zijn dat dat niet is toegestaan. Dus de 2e lijst is exact hetzelfde als de lijst online zeggen ze. Zij zeggen dus dat het er ook bij mij al stond. Heel jammer vind ik dit, want dat is gewoon echt niet waar. Ik heb het ( trots als ik was) aan meer dan 20 mensen laten zien.. Iedereen heeft gezien dat er 20 strafpunten stonden. ( Corien, jij ook volgens mij? ) en nog vele bokkers.
:
Want die noemde ik wel als lijst.