[SGW] SGW Vlietlanden - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jetske

Re: SGW Vlietlanden - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 20:02

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 21:44

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 21:45

Ik niet |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 21:46

Simmie schreef:
Ik niet |(

:(:)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 22:00

Ik ook niet ;(

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 22:32

:(:)

Elegant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 22:40

Ik ook niet, heb maar 3 foto's kunnen vinden helaas. Echt jammer dat ons water er niet op staat (BB paarden nr. 148), was zo trots dat-ie ging!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 07:01

Leuke foto's heb in alle topics een berichtje achter gelaten.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 07:09

MJ_ schreef:
Nessah schreef:
Echt? Dan hebben ze echt 3 lijsten op gehangen.. Corien, jij was er wel bij met 20 toch? En rob was er bij dat ik foutloos was ( dat was de 1e daar hingen ook nog geen tijden etc bij)

Tegen mij zeiden ze dat de 2e lijst definitief was. Dan moeten ze die 2e toch daar nog hebben aangepast.. Maakt verder allemaal niet meer uit, maar ik vind het wel onduidelijk.

Nessah, die eerste lijst die je noemt, was dat niet de lijst met alleen dressuurscores (of eventueel met springen erbij)? Dat iedereen op 0 strafpunten in de cross staat en nog zonder tijden? Want dan telt die lijst nog niet als uitslag, dat is dan een tussenuitslag?
Misschien is dat de verklaring??

Nessah ik zou toch graag nog een reactie op mijn post willen en op het feit dat er nu al meerdere mensen zijn die jouw uitslag van 60 strafpunten hebben zien hangen. Met jouw posts maak je de wedstrijd toch een beetje zwart en je beweert dat de wedstrijdsecretaresse gelogen heeft over welke lijst er op internet is gekomen en dat blijkt nu ook niet waar. Een reactie van jou zou gepast zijn om aan te geven dat jij je vergist hebt.

Ik reageer misschien wat fel maar ik heb in de organisatie gezeten van deze wedstrijd, nu niet meer. Maar het voelt nog als mijn wedstrijd. Ik weet dat we een top wedstrijdsecretaresse hebben! Door jouw reactie krijgen mensen een verkeerd beeld van haar en wordt er al gesproken over een smet op de wedstrijd.

Terwijl jij zelf gewoon niet op de definitieve lijst hebt gewacht.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 07:27

Oh sorry, dat is echt niet de bedoeling! Ik wil helemaal niemand zwart maken en heb al meerdere keren aangegeven dat de organisatie hartstikke vriendelijk en behulpzaam reageerde, ik het heel erg naar mijn zin heb gehad en het verder ook niet meer uitmaakt.

Ik heb 2 lijsten gezien. 1 lijst met dat ik foutloos was maar daar stonden verder geen tijden bij en 1 lijst met dat er 20 strafpunten waren, dat was toen volgens hun de definitieve lijst, maar waarschijnlijk hebben er dan 3 lijsten gehangen. Ik heb daarna ook niet meer gekeken omdat ik dacht dat dat de laatste was.

Maar zoals eerder is aangegeven, bij een twijfelgeval is er eerst overleg en denk dus dat dat het geval is geweest.

Ik heb heel leuk contact gehad met de organisatie en zij zijn ontzettend behulpzaam en vriendelijk, heb denk wel 5 keer gezegd dat ik het jammer vind maar niet erg.. Heb het heel erg naar mijn zin gehad. Alleen toen mensen hier zeiden dat de lijst niet meer mag worden aangepast, ben ik toch even een belletje gaan doen. Ik kom ook net om het hoekje kijken is toch logisch?
Maar blijkbaar was het helemaal geen definitieve lijst, dus was het allemaal een vergissing. Kan toch?

Ik heb geen slecht woord over de wedstrijdsecretaresse gezegd, alleen dat die lijsten wat onduidelijk waren.. ( wat nu de echte uitslag was)

Van smet is totaal geen sprake, ik snap daar helemaal niets van.. Op een wedstrijd kan toch wat onduidelijkheden ontstaan? Dat is alles.. En heb geen slecht woord over iemand gezegd.. Puur het feit dat ik het niet snapte. Jammer vond dat het als weigering werd gerekend terwijl ik dacht van niet.

Ik ben als allerlaatste weg gegaan.. ( vraag maar aan Amber ;) ) dus het is niet dat ik gelijk weg ben gegaan, heb alleen na die 2e lijst niet meer gekeken omdat ik dus dacht dat dit de definitieve was, maar blijkbaar zijn er een paar kleine aanpassingen geweest en dat mag dus ook want het was voor de prijsuitreiking. Maar nogmaals tegen mij werd gezegd dat die 2e definitief was, dat is dus het misverstand. oliebol happens :)

Ik zal het nogmaals zeggen, de wedstrijd was verder top :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 07:30

goed om te onthouden:
Op de definitieve lijst, die een half uur moet hangen voor de prijstuitreiking, en dus nog steeds kan wijzigen als er protesten komen die toegewezen worden, staat, als het goed is, het tijdstip waarop de lijst is opgehangen en de handtekening van de TA.

Dan weet je of het een tussenstand is, of de definitieve uitslag!! ;)

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 07:30

Nessah schreef:
Ik heb een mail terug van de organisatie.. Ze zeggen dat ze me inderdaad herinneren en dat de 2e lijst helemaal niet meer is aangepast omdat ze er van bewust zijn dat dat niet is toegestaan. Dus de 2e lijst is exact hetzelfde als de lijst online zeggen ze. Zij zeggen dus dat het er ook bij mij al stond. Heel jammer vind ik dit, want dat is gewoon echt niet waar. Ik heb het ( trots als ik was) aan meer dan 20 mensen laten zien.. Iedereen heeft gezien dat er 20 strafpunten stonden. ( Corien, jij ook volgens mij? ) en nog vele bokkers.

Ik doelde op het vetgedrukte.
Maar bedankt voor je reactie, vind ik toch fijn om te lezen!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 07:31

Samengevat :o :
Iemand zei dat het de definitieve lijst was, dat was het echter nog niet. Daar is het misverstand ontstaan en ik had zelf daarna toch nogmaals moeten kijken. Wedstrijd was top, organisatie ook.

@texelse: Ja, dat weet ik nu.. Maar dat wist ik gewoon echt niet, als iemand tegen mij zeg dat het definitief is, ga ik daar als leek vanuit :)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 07:33

@MJ_: Klopt, alleen rekende zij de 1e lijst niet als uitslagenlijst.. Aangezien het gewoon een tussen uitslag was ( zonder tijden, stijl etc) en toen is er verwarring ontstaan :) Want die noemde ik wel als lijst.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 08:37

Op de eerste lijst stond er bij mij ook nog geen 4 strafpunten achter! 2de wel 3de ook. en ze hebben het netjes omgeroepen dat de 3de de definitieve lijst was!

Ach ja op naar de volgende :D

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 08:43

#edit: Never mind. Ik vond de vlietlanden leuk :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 08:53

daarom.. had ook een dompertje :)

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 10:24

Nessah schreef:
Leuke foto's heb in alle topics een berichtje achter gelaten.

Niet in de mijne hoor :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 10:32

Ik kan je gevoel heel goed begrijpen hoor Agnes, je zit al 2 crossen zo hard te balen. maar je bent nog jong en Velvet ook, die punten komen vanzelf. je gaat deze crossen al super hoor voor je eerste crossen :j

Evenementen foto heeft nog een paar leuke foto's gemaakt van mij over de laatste hindernis, waar ze heel overdreven overheen sprong en die ik moeilijk uit kon zitten, snap al helemaal waarom :D

Afbeelding

Afbeelding

Met der achterbenen springt ze bijna dubbel zo hoog als dat de hindernis is :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 14:01

Pff ze wou de bal raken :P

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 14:01

Wel een beetje flauw dat je de bal er niet ingekopt hebt hoor, Marloes :n :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 15:42

Jetske_ schreef:
Wel een beetje flauw dat je de bal er niet ingekopt hebt hoor, Marloes :n :')

:+

Hadden jullie de foto's gezien van de oefencross paarden? daar ging er een man met 1 hand over de hindernis heen om tegen die bal aan te slaan _O-

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 15:45

Die hebben wij zelfs live gezien :))
Hij heeft een voetreis naar Zuid-Africa gewonnen _O-

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:34

Ik heb er wel 1 gezien die 'm echt overheen kopte met z'n hoofd, idd dit voetreis, prachtig. :))

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 20:00

JA idd mooie prijs :)