Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik was juist blij met een niet te drukke groep. vorige keer was het met 5 al best lang stappen voor je weer mocht.
Javayo schreef:pfff, jammer dat er zo geschoven is zegik was juist blij met een niet te drukke groep. vorige keer was het met 5 al best lang stappen voor je weer mocht.
maar goed, ik ga niet zeuren verder, ik begrijp hoeveel gedoe het is om een indeling te krijgen waar iedereen gelukkig mee is. ben allang blij dat m'n vriendin nog steeds in het groepje na me is zodat ik haar les kan kijken.
donna, nu rij je zelf niet meer mee?
Karrimh schreef:geloof dat een hoop mensen niet weten hoeveel erbij komt kijken, hoeveel tijd en energie en dat allemaal op vrijwillige basis.
ik rijd nu zelf niet meer mee, omdat anders de groep te groot werd. heb dus mezelf maar opgeofferd, door al het geschuif/afzeggingen enz enz
Karrimh schreef:MarChak schreef:Groep 5 (waar Evelien in zit) gaat zondag op de foto met een nieuwe lens op het toestel. Als het lukt om te branden nemen we meteen de foto-cd's mee van groep 1 en 3 van 2 weken geleden.
groep 5 bestaat inmiddels niet meer, het zijn 4 groepen geworden.
Vippie schreef:Ik zie geen evelien op de lijst staan. Wel een Eef en die moet nu van 12-13u.
Donna ik vind het super dat je de organisatie van dit gebeuren op je neemt elke keer. Je haalt een grote drempel bij mensen weg (de puppies). En idd het geschuif is lastig vooral omdat je probeert met iedereen rekening te houden. Ik neem mn capje voor je af hoor!
)
Groep 4 dus. Leuk dat jullie weer foto's komen maken! Staan mijn nieuwe paars/bruine laarzen ook gelijk op de foto.