Shanouk, wat leuk dat je bij PB gaat rijden!! Veel plezier
!!Mandy, dat zal wel lastig zijn ja, om voor Zoë een leuke baas te vinden die er goed op kan...

Heleen, volgende keer gaat het vast en zeker een stuk beter
!! En balen dat het springen niet lekker gaat, hopelijk heb je wel weer gauw je vertrouwen terug
, de schrik kan er dan goed in zitten..Benthe, wat vervelend van je hand!! Zit je ook niet mee
Tientjeh, hou je taai, zal niet makkelijk zijn
, wel fijn dat de kijkers al zo enthousiast zijn.Wo is vandaag weer door de osteopaat onder handen genomen en die was meer dan tevreden!! Ze vond dat Wo vele malen beter in de spieren zit en Wo is echt een paard is geworden, ze was vooral onder de indruk van de enorme hals van Wo (en ik hoef er niks voor te doen
) en de lekkere dikke billen van Wo
..Ze had bij haar lendenen een werveltje en bij haar schoft een en haar atlas zat links ietsjes vast, maar dat was niet noemenswaardig.. Dus Wo haar botten zitten weer op de plaats. Wolin gaat er ook echt voor staan en als ze de osteopaat ziet gaan die oren naar voren en gaat ze staan knuffelen met haar
.. waren de eerste paar keren wel even anders weten we allebei nog
... wat een gevecht was dat.. pfff.. Wo kan er weer tegen aan, even een paar dagen niet er op en dan hoop ik in januari na mijn nachtdiensten wel weer er op te klimmen
. Altijd weer fijn als Wo weer nagekeken is, vooral omdat mijn (manueel) osteopaat ook paardenarts is Wo al vanaf haar 3e jaar kent, dus bepaalde dingen vallen haar op
..
dan moet je wel een hals kweken

) dat ik teveel klemde om te blijven zitten en niet echt druk hield. Hierdoor kwamen we er dicht onder en een balkje. Helaas, maar wat sprong ze weer gaaf.
. We mochten ook nog eens als 2na laatste in de finale springen (de ruiters die het beste gesprongen hadden over de 3 parcoursen mochten als laatste in de finale). 
Moet er wel bij zeggen dat Zetje ook niet zomaar weg gaat.... Moeten ze wel erg veel geld voor haar over hebben