Als daar de jury zat, dan kan ik me heel erg goed vinden in zijn punten. Sorry Je zit niet een klein beetje tegen, maar echt heel erg en ook nog eens scheef.
Maar ik heb je natuurlijk niet in de cross gezien dus kan er verder niets van zeggen
Hihi Corien, sorry maar ik moest toch even lachen om die 1e foto met je commentaar erboven
En ingrid Maar wel een mooie fotoserie Ik herken het, ik ben tijdens mijn 1e oefencross met Bon in het water gevallen... moet ik nu nog aanhoren, maar het is wel grappig omdat het op film staat
Rowo sorry hoor vind je comentaar beetje vaag, tuurlijk zit ik niet mee, maar als ik alles van te voren wist hoe hij sprong dan was het een stuk makelijker (normaal springt hij er nooit zo in en loopt hij er in) dus vandaar dat ik zo vreemd zit, als het onverwachts is!
Corien, dat is nou eenmaal de kunst van het rijden. Ook bij een onverwachte sprong netjes mee blijven zitten en je paard niet hinderen. Dat maken we allemaal een keer mee, en bij allemaal gaat het wel eens mis, maar dan zijn lage stijlpunten natuurlijk niet raar.
Corien niet druk om maken als je een keer niet helemaal netjes zit. Ik hoop alleen maar dat je een fijne rit gehad hebt en genoten hebt van het moment. Geweldig toch als je paard vol enthousiastme in een keer te water gaat. Volgende keer weet je dat je dus ook dat van hem kunt verwachten. Vooral genieten samen met je paard en die had er blijkbaar zin in en die stijlpunten komen vast wel goed als jullie het allebei leuk vinden.