[SGW] SGW lessen twente?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 20:05

Voor 22 maart houd ik me vast aanbevolen.....En mijn fanclub ook :D
Trudy en Denise ook, Katja weet ik nog niet.

tientjeh

Re: SGW lessen twente?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 16:18

prima Edith!

Hoe laat gaan we morgen trainen? en maken we er 1 les van of niet?

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 17:06

Als dr maar 4 zijn, vind ik het prima, als we dan één les doen, ook gezien de kosten..
Vraag me alleen af of het terrein nu niet te glad is? Ik ken het terrein niet maar de één zegt dat het alleen maar kleigrond/gras is en de ander zegt dat er nog wel wat op zand is..
Mijn paard heeft nu geen ijzers meer onder, dus ik doe extra voorzichtig.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 18:00

Astrid, ik kan het je niet vertellen, want ik ben er zelf ook nog nooit geweest. Maar je kan beter geen ijzers hebben, dan ijzers zonder puntgaten.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 10:12

Gister was een heel geslaagde training, ondanks de carnaval, waar we nogal last van hebben gehad. Maar de training is zeker voor herhaling vatbaar.

tweedle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:39

Ik vond het erg leuk om na de winter weer eens te oefenen! Jammer van de carnaval, maar ondanks dat was het geslaagd.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:42

Klinkt goed!!
Zijn er nog foto's gemaakt?
Bussloo is dus zeker de moeite waard?

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:58

Ik vond het ook geslaagd, nadat ik weer wat kon horen :+
Mn pa en zus hebben wel wat foto's/filmpjes gemaakt, zal nadat ik klaar ben met school even kijken of ik nog wat online kan zetten.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:51

Fijn om te lezen dat het geslaagd was. Wat was dat met de carnaval dan? Had je er last van met het trainen?

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:27

Heb de foto's en filmpjes van gister even hier neergezet: http://s199.photobucket.com/albums/aa15 ... 0februari/

@ rowo: we konden het parkeerterrein niet op omdat er allemaal carnavalswagens op de weg stonden.. na een hele poos konden we er heen alleen toen konden we elkaar niet verstaan met al die muziek, dus we hebben gewacht tot ze weer gingen rijden.

Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:10

Kan geen foto's zien..... Fijn dat jullie het leuk hebben gehad, op naar 22 maart!!! :+

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:19

heb een wachtwoord nodig

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:01

Inderdaad zit er een wachtwoord op. Misschien dat je ons nog verder kan linken of een password hebt die iedereen mag weten?

We hadden inderdaad het probleem dat we niet bij ingang 2 konden, omdat er 100 wagens van de carnaval daar gingen verzamelen. Uiteindelijk zijn we er toch doorgelaten, konden we wel kijken hoe ver we konden komen. Parkeerplaats 2 konden we komen, dan moesten we verder rijden na nummer 3. Daar stonden alle wagens nog, met enorm kabaal. Maar uiteindelijk is het toch allemaal gelukt.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:07

Haha jeetje.. dat daar de wagens nog stonden zeg. Ligt het zo dichtbij het dorp dan? Dat ze daarmoesten verzamelen? En hoe ging dat met de paarden?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:11

Ze starten dus vanaf Bussloo. Ongeveer bij parkeerplaats 3. Net waar wij dus moesten zijn. Eerst nog een tijdje gewacht, maar er kwam maar geen beweging in. Dus we hebben de paarden langzaam aan opgezadeld. Ze waren wel wat druk, maar verder ging het prima. Ze zijn nu allemaal bomproof.

Na een tijdje geen last meer gehad van de muziek.

Terugweg was nog rampzaliger. Nergens staan borden of hekken dat je er niet heen kon. Dus de tom tom stuurde ons een dorp in. Op een gegeven moment was het nogal slingeren en jaa hoor, daar was de optocht. Wij konden geen kant meer uit. Aan alle kanten auto's en nergens een breed genoeg/ lang genoege oprit om te draaien. Uiteindelijk wel gelukt, maar was echt centimeter werk. Ik heb dus even laten zien dat ik mn aanhanger rijbewijs niet voor niets heb. Later moesten we nog een keer draaien, want daar was weer de optocht. Echt een drama, mensen allemaal kijken en ik kon het bochtje maar net halen. Uiteindelijk maar via wilp, richting deventer en daar weer snelweg op.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:14

Och jeetje zeg.... wat een gedoe :x Kan me voorstellen dat je er flink van baalde.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:15

Ja, op een gegeven moment moest mijn zusje wel zo enorm lachen. Ik deed niets anders dan schelden op andere weggebruikers die even niet zo handig bezig waren. En ik heb die jongens die verkeersregelaars waren bij de optocht ook even flink verteld hoe ik over carnaval dacht. Hij stond me zo gek aan te kijken, maar ik was zoooo boos!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:17

Hahaha.. en carnaval is zo leuk ;) Die jongens konden er ook niks aan doen. Volgende keer is er geen carnaval meer :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:19

haha nee die jongens konden er ook niets aan doen. maar ze waren ook niet echt handig, en wisten ook helemaal nergens van. Maar goed, was even niet zo netjes van me. Maar ik was er zo klaar mee.Dus ik had het even helemaal gehad met carnaval.

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:39

Dat van de terugweg wist ik nog helemaal niet. Arme jullie!
Hmm zie nu dat er een wachtwoord op dat foto album zit ja. Handig van mij, even kijken hoe het wel moet..
Oke nu zijn ze openbaar :+ link zie paar post boven.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:09

Idd doen ze het nu wel. Heb niet alle fimpjes gekeken ,maar die van Inge vond de trackener niet zo erg leuk in het begin of wel :+

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:35

hahaha carnaval,..
sjonge wat een lawaai of niet :-)

wel leuk, als je dit zo weeer ziet krijg je weer helemaal zin :-)
mooi dat het leuk was!

leuk terrein dus? (nooit geweest,..) was het makkleijk te vinden? Je hoeft daar geen terreinhuur te betalen of wel?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:46

Ziet er erg geslaagd uit dames!!!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 23:51

Jantine, ik had nog geprobeerd je te bellen om je te waarschuwen voor de terugweg! Ik ben naar Apeldoorn gereden en daar de snelweg op (zeg maar waar we ook vandaan kwamen) Ik was de optocht namelijk ook al weer tegen gekomen en het leek mij idd bijna niet mogelijk om daar met de trailer te draaien. Toch goed van je dat het is gelukt +:)+

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 08:17

Ja, terugweg was een ramp. Maar we zijn toch weer veilig thuis gekomen.

Foto's en filmpjes zijn leuk!

Je hoeft inderdaad geen terreinvergoeding te betalen. Alleen 4 euro parkeerkosten.