Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:Van een kant snap ik het wel, aan de andere kant is het een probleem dat zichzelf versterkt. Ik had bv voor Chaam wel eerder willen inschrijven, maar had nog geen coupons van de KNHS, en dan houdt het - bij Chaam - wel op. Zeker voor Chaam als eerste wedstrijd is dat echt een probleem voor bv nieuwe combinaties die pas in de loop van januari hun papieren krijgen.
Verder is het onmogelijk om in de lagere klasses bij te schrijven, dus dan neem ik het zekere voor het onzekere en schrijf ik bv Cobalt alvast in, terwijl ik niet zeker weet of hij daar in Chaam al helemaal klaar voor is.
*niet persoonlijjk opgevat, hoor*
rayo schreef:Bij sommige (drukbezochte) dressuurwedstrijden bij ons kan je je gewoon weg pas 6 á 8 weken vtv inschrijven, vind ik best een goede regel. Nadeel is dat je er dan wel echt snel bij moet zijn omdat het anders ook zo vol zit.
Ik vind het toch jammer dat sommige crossen (zoals nu dan Chaam) dus 2 maanden vtv al volzitten! Volgend jaar ga ik dus denk ik in december al maar opgeven
Simmie schreef:rayo schreef:Bij sommige (drukbezochte) dressuurwedstrijden bij ons kan je je gewoon weg pas 6 á 8 weken vtv inschrijven, vind ik best een goede regel. Nadeel is dat je er dan wel echt snel bij moet zijn omdat het anders ook zo vol zit.
Ik vind het toch jammer dat sommige crossen (zoals nu dan Chaam) dus 2 maanden vtv al volzitten! Volgend jaar ga ik dus denk ik in december al maar opgeven
Chaam kon je per 1 januari inschrijven. Omdat het de eerste wedstrijd van het seizoen is wil iedereen daar starten. Daarom zit het gewoon snel vol, dat is algemeen bekend en iedereen schrijft dan ook gelijk de eerste week in. Gevolg = snel vol. Er zijn meer populaire wedstrijden die heel snel vol zitten. Ik schrijf ook altijd gelijk in als het vraagprogramma online is en ik zeker weet dat ik die wedstrijd wil/kan rijden. Ik maak ook altijd een wedstrijdplanning zodat ik alles mooi kan doseren. Uitzonderingen zoals blessures van het paard kunnen gebeuren waardoor je wel eens af moet zeggen, maar dat is dan overmacht.
.