Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lielle schreef:MJ, hilarischDat is wel humor
Ik loop trouwens ook nog steeds achter, ben dan wel getrouwd, maar die kinderen zijn er nog steeds niet.
Komt mss omdat ik nou nog steeds niet snap wat het is met die brommers
Maar mss kunnen onze brommerrijdende medemutsen ons straks beter op de hoogte brengen.
Tezz, Vieva?
Lielle schreef:naaipatronen toch
miss_jumpy schreef:ja met die drie handen is erg grappig om te zien al ben ik bang dat die vriend van mij daar ooit nog eens een blauw oog aan over gaat houden!
Nickeltje, ben jij eigenlijk al weer helemaal fit?
SGWuppie schreef:Hey BT!
hoe gaat het met jou dan?
Nickeltje schreef:Val torens klinkt inderdaad wel passend.
Ik zit daar kennelijk vlak bij, ook in een Frans dorpje...
Nu kunnen we nog, zie het de komende jaren met coschappen niet zo makkelijk meer gebeuren...
Nickeltje schreef:Niet echt
Maar geneeskunde studeren, farmacotherapeutisch compas thuis hebben en een kleine opgespaarde apotheek helpt een heleboel
Ik leef nu op pillen...
Biertabje schreef:paarden gaan ook leuk! Volgende week 2 daagjes met de schimmel wegdus daar heb ik wel zin in
Animo is 100% drachtig (we twijfelden er nog wat aan, maar ze is opnieuw gescand)
Animo heeft de laatste 3 wedstrijden ook weer erg goed gelopen
dus dan ben ik ook weer blij
gomir schreef:Nickeltje schreef:Niet echt
Maar geneeskunde studeren, farmacotherapeutisch compas thuis hebben en een kleine opgespaarde apotheek helpt een heleboel
Ik leef nu op pillen...
Doe jij het beter dan ikIk weet altijd wel wat ik moet hebben, maar eraan komen is verhaal twee
![]()
Heb behalve een paracetamolletje echt helemaal niets in huis![]()
Heb het farmacotherapeutisch kompas net weer uit mijn blikveld gelegd. Heb de afgelopen week het hele hoofdstuk cardiovasculaire medicatie samengevat. Niet echt nuttig voor chirurgie, maar ik was begonnen tijdens mijn cardio-stage en wilde het toch wel even afmaken
Morgen een keer dagje naar school. Dat is ook wel weer eens leukGaat geloof ik over verslaving en forensische geneeskunde/mishandeling. Kan weleens een interessante dag worden
Nickeltje schreef:Wat of waar is VT?
Morgen ga ik op wintersport... ben nu mn snoboard aan het waxen...