[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 14:57

ja met die drie handen is erg grappig om te zien al ben ik bang dat die vriend van mij daar ooit nog eens een blauw oog aan over gaat houden!

Nickeltje, ben jij eigenlijk al weer helemaal fit?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 14:57

Bokt gaat er zometeen uit...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 14:59

Lielle schreef:
MJ, hilarisch *LOL* Dat is wel humor Haha!

Ik loop trouwens ook nog steeds achter, ben dan wel getrouwd, maar die kinderen zijn er nog steeds niet.

Komt mss omdat ik nou nog steeds niet snap wat het is met die brommers Knipoog

Maar mss kunnen onze brommerrijdende medemutsen ons straks beter op de hoogte brengen.

Tezz, Vieva?

maar tezz en vieva komen vast niet in het bejaardentopic, die denken dat we hier alleen maar breipatronen uitwisselen Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 15:01

naaipatronen toch Extreme duivel

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 15:01

Lielle schreef:
naaipatronen toch Extreme duivel

ROFL

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 15:02

wij zijn slecht *LOL*

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:20

miss_jumpy schreef:
ja met die drie handen is erg grappig om te zien al ben ik bang dat die vriend van mij daar ooit nog eens een blauw oog aan over gaat houden!

Nickeltje, ben jij eigenlijk al weer helemaal fit?

Niet echt
Maar geneeskunde studeren, farmacotherapeutisch compas thuis hebben en een kleine opgespaarde apotheek helpt een heleboel
Ik leef nu op pillen...

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:24

Borduren Haha!.

Ik zat vroeger wel veel buiten, maar niet omdat die jongens zo interessant waren. Wat dat betreft was mijn vriendin veel erger Knipoog. Wij gingen altijd 's zaterdags naa rhet zwembad om daar jongens te spotten Knipoog. Later werd dat iedere zaterdag naar de discotheek ... en nu ben ik een oude doos Clown!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:51

Scum zei dat ik en Vieva hier geroepen werden?! Tong uitsteken

Ik heb hier wel eens vaker gepost, dus ik weet dat hier niet alleen brei- en naaipatronen uitgewisseld worden haha Tong uitsteken .

Ik ga eigenlijk (nog) nooit uit Bloos, dus ik weet niet of er bij ons veel naar buiten gaan om scooters te kijken hihi Tong uitsteken. Maar ik ben wel van plan om uit te gaan hoor nu ik 16 ben haha!!! Haha!

Ik heb trouwens net mijn scooter besteld!! Haha!

Nickeltje: beterschap Ach gut .

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:07

Dames dames toch!

Lielle, volgens mij zijn de Huntertrials van de KNJV verplaatst van de 14e naar de 21e. Ik zal het morgen nog eens navragen voor de zekerheid, maar anders wordt het lastig qua training volgens mij.

Lekker RK, een revanche in Etten Leur! En inderdaad apart om met een Fries te starten, zeker omdat deze wedstrijd gehouden werd op de locatie waar ik altijd springles heb. Aardig wat commentaar gekregen natuurlijk!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 19:05

SGWuppie schreef:
Hey BT!

hoe gaat het met jou dan?

ja hier gaat het wel oke... Knipoog
heel druk met van alles en nog wat Bloos

paarden gaan ook leuk! Volgende week 2 daagjes met de schimmel weg Haha! dus daar heb ik wel zin in

Animo is 100% drachtig (we twijfelden er nog wat aan, maar ze is opnieuw gescand)
Animo heeft de laatste 3 wedstrijden ook weer erg goed gelopen Lachen

dus dan ben ik ook weer blij Tong uitsteken

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 20:21

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 23:09

Nickeltje schreef:
Val torens klinkt inderdaad wel passend.
Ik zit daar kennelijk vlak bij, ook in een Frans dorpje...
Nu kunnen we nog, zie het de komende jaren met coschappen niet zo makkelijk meer gebeuren...

Niet zo piepen hoor Tong uitsteken

Weet niet hoe jullie roosters eruitzien, maar als ik niet zo nodig cardiologie had willen doen had ik nu in mijn vierde week wintersport kunnen zitten ipv hier achter de computer Haha!

MJ: dat begint bij mij nu al Bloos Trouwen, samenwonen, kids. Ik begin me er helemaal oud en emotioneel gestoord door te voelen Clown
Laat mij nog maar even met mijn paardjes rommelen en thuis wonen(wel zo fijn als je nauwelijks een inkomen hebt Knipoog ).

Stappen heb ik trouwens ook nooit zo gedaan Moest er altijd weer vroeg uit voor werk of wedstrijden en ik vond er toch al niet zoveel aan Clown
Ga nu nog steeds nauwelijks trouwens. Vind het meestal zonde van mijn geld en de tijd Bloos

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 23:15

Nickeltje schreef:
Niet echt
Maar geneeskunde studeren, farmacotherapeutisch compas thuis hebben en een kleine opgespaarde apotheek helpt een heleboel
Ik leef nu op pillen...

Doe jij het beter dan ik Clown Ik weet altijd wel wat ik moet hebben, maar eraan komen is verhaal twee Bloos
Heb behalve een paracetamolletje echt helemaal niets in huis Cool

Heb het farmacotherapeutisch kompas net weer uit mijn blikveld gelegd. Heb de afgelopen week het hele hoofdstuk cardiovasculaire medicatie samengevat. Niet echt nuttig voor chirurgie, maar ik was begonnen tijdens mijn cardio-stage en wilde het toch wel even afmaken Ja

Morgen een keer dagje naar school. Dat is ook wel weer eens leuk Haha! Gaat geloof ik over verslaving en forensische geneeskunde/mishandeling. Kan weleens een interessante dag worden Ja

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 23:17

Biertabje schreef:
paarden gaan ook leuk! Volgende week 2 daagjes met de schimmel weg Haha! dus daar heb ik wel zin in

Animo is 100% drachtig (we twijfelden er nog wat aan, maar ze is opnieuw gescand)
Animo heeft de laatste 3 wedstrijden ook weer erg goed gelopen Lachen

dus dan ben ik ook weer blij Tong uitsteken

Als het een beetje meezit kom ik vrijdag supporteren Ja Maar dan moet ik met iemand mee kunnen rijden en dan moet degene daar natuurlijk niet blijven slapen(wat best weleens zou kunnen ben ik bang Clown ).

Mooi dat de animo toch drachtig is(voor jou wel minder natuurlijk Clown ). Fijn dat ze weer zo goed gaat Ja

Nog wat verdiend in Sneek?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 23:25

gomir schreef:
Nickeltje schreef:
Niet echt
Ik leef nu op pillen...

Doe jij het beter dan ik Clown Ik weet altijd wel wat ik moet hebben, maar eraan komen is verhaal twee Bloos
Heb behalve een paracetamolletje echt helemaal niets in huis Cool

Heb het farmacotherapeutisch kompas net weer uit mijn blikveld gelegd. Heb de afgelopen week het hele hoofdstuk cardiovasculaire medicatie samengevat. Niet echt nuttig voor chirurgie, maar ik was begonnen tijdens mijn cardio-stage en wilde het toch wel even afmaken Ja

Morgen een keer dagje naar school. Dat is ook wel weer eens leuk Haha! Gaat geloof ik over verslaving en forensische geneeskunde/mishandeling. Kan weleens een interessante dag worden Ja

Mn moeder gebruikt ongeveer een derde uit het kompas of probeert iets uit en krijgt dan andere medicijnen. Altijd krijgt ze van alles een volledige verpakking die maar zelden op gaat. Alles bewaart ze heel trouw. Daarnaast hebben we een vogelopvang, dus verschillende soorten antibiotica zijn ook aanwezig.
Met pijnstillers en ontstekingsremmers combineer ik voor mezelf of mn familie wel eens wat. Met antibiotica ben ik heel erg voorzichtig...
Maar het is wel handig de bende bij de hand te hebben...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 23:50

animo is drachtig van Wittinger(jonge Indoctro). ik heb hem in Zwolle gezien, sprak me erg aan (alleen het hoofd niet Tong uitsteken)

ga je met Postduifje mee Gomir? Knipoog leuk dat je komt!
nee geen prijzen...niet in Sneek, dat komt echt zelden voor Bloos maar wel weer puntjes binnengehaald Lachen

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 08:43

Goed gedaan weer, BT.

Gomir doet nu net of ze het hartstikke rustig heeft, met d'r 4 weken wintersport. Clown

Leuke foto's Sjaan, gaat helemaal goed komen met Valdi!

Zazou heeft gisteren heel stoer voor het eerst een bitje in gehad, het begon net op een echt paard te lijken. Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 09:18

Puntjes zijn ook leuk toch BT Knipoog

Ik moet het nog vragen hoor Clown Ik denk dat hij daar blijft overnachten en ik moet zaterdag werken dus dat gaat dan niets worden. En om nou helemaal naar Tolbert te rijden en 7 euro entree te betalen om drie schimmels te supporteren Clown
(ik kan natuurlijk ook in Sneek overstappen Tong uitsteken *LOL* )

Canter: gomir is toch ook niet gegaan Haha! Maar theoretisch gezien had het wel gekund Ja (als ik geld had gehad en geen drie paarden, waarvan er een hoogdrachtig stond Clown )

Stoer van Zazou!

Ik ben op school, ga zo het lokaal eens zoeken Clown

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 09:19

BT, ik vind Wittinger een leuke hengst!

Canter, wat stoer! Vond ie het eng? Ik weet nog dat ik Wise en Valdi voor het eerst een bit in deed, die stonden echt zo te kijken van 'Is er wat ofzo?'

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 10:07

sjaan: ja ik ook...vnd hem van de nieuwe jaargang in Zwolle er echt uitspringen!

gomir...als vriendin van mij niet meegaat dan kan je wel vanaf Sneek met me mee, alleen ik blijf daar ook Tong uitsteken dus daar schiet je weinig mee op! Haha! je moet hem anders even vragen of ik bij hem in de vrachtwagen mag slapen Knipoog heb i ook een slaapplek Bloos Haha! ik heb er namelijk wel een voor mijn paard geregeld, maar niet een voor mij Tong uitsteken

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 10:30

ik las in het SGW topic dat ik en TeZzz geroepen werden Ja
TeZzz heeft zich inmiddels al gemeld Ja
nu ben 'k er ook Haha! waarvoor weet ik niet Tong uitsteken haha.. Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 10:39

je moet even de vorige blz lezen vieva, over brommers kieken!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 10:51

Nickeltje schreef:
Wat of waar is VT?
Morgen ga ik op wintersport... ben nu mn snoboard aan het waxen...

haha.. Tong uitsteken ik wax mijn board nooit in Tong uitsteken haha. we gaan binnekort ( in april ) naar landgraaf een weekend daa naar die skie hal en dan ga ik lekker snowboarden Haha!

edit: eerst deed iedereen skieen nu ineens gaan mijn neef,nicht en der vriend ook snowboarden, terwijl ze eerst zeiden ja dit dat is niet leuk enzo Tong uitsteken Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 10:53

nee vieva daarvoor hebben we je natuurlijk niet geroepen!
We willen meer horen over het brommers (of scooters Knipoog ) kieken van tegenwoordig Schijnheilig