[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 22:49

Hee, bokkers met wp, prijzen en fijne ritten in Neede gefeliciteerd!!!

Ik had vandaag puzzelrit, weer eens wat anders. Lekker door de duinen gereden, veel gestapt want het was zwaar!! Ook nog even op het strand, hebben zelf een stuk heen en weer gedraafd, en bij het spel toch maar even gas gegeven, gingen wel snel en de kleren bleven zitten!!! Ik zal nog een keer foto's plaatsten, we zagen er echt niet uit, de paarden hadden knorretje en ior kleren en oren!! En zelf waren we tijgetje en winnie!

Eerste geworden, en ook de originaliteitsprijs gewonnen

Tsja, ook al is het "maar" een puzzelrit, dan wordt je toch fanatiek he??

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 22:51

haha klinkt als een gezellige dag!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 22:54

haha, de reacties van wandelaars en fietsers waren het leukst, als ze ons zagen hing er echt zo'n vraagteken boven hun hoofd.... Is er iets speciaals?? (nee, zo rij ik elke zondag door de duinen )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 23:20

Marieke, gefeliciteerd met de winstpunten. Is toch wel leuk, om af en toe zoveel dressuurpunten te krijgen?

BL, jij ook gefeliciteerd met de winstpunten. Mag je al M2 dressuur en Z springen? (weet nl. niet of je je onderschrift verder hebt bijgehouden).

Missjumpy, jij ook gefeliciteerd. Hier in de buurt is in het eerste weekend van oktober ook zo'n puzzelrit. Echt heel gezellig. Er doen kids mee op shetlanders, menners, friezen, fjorden, KWPN-ers. En dan hebben ze altijd hele moeilijke vragen (bijv. noem 10 schapenrassen ofzo ).

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 23:23

marieketencate schreef:
Ik sprak haar in Neede waar ze met een jong paard meedeed in het L....haar "Varsseveld" paard pakte al een tijdje niet zo lekker aan. Ze dacht dat hij door het EK en alles erop heen nog een beetje moe was en wilde het zekere voor het onzekere nemen...

Verstandig! Jammer voor haar

Weet je hoe Sam ging in Neede

Heb haar niet meer gesproken sinds ze met Moos terug was van het EK en Sam weer op kwam halen

Super van Chico trouwens

(beetje late reactie, bokt lag eruit en toen ben ik eerst maar Joan of Arcadia gaan kijken )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 23:29

Sam en Moos, is dat een grapje?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 23:36

Nee hoor

Moos heet eigenlijk Moosroodnoot, maar dat is zo'n mond vol
Sam is een afkorting van (hoe was het ook weer ) Something Special.

En zo ken ik nog een Sam, die heet eigenlijk Sound of Music en er heeft ook nog een echte Sam gestaan (volgens mij zelfs eens alledrie in dezelfde week )

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 23:40

uitslag van neede van Sam? ze was foutloos
26,... strafpunten voor tijd
en 9 bij het springen
en 163 dressuur

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 23:42

Scum schreef:
BL, jij ook gefeliciteerd met de winstpunten. Mag je al M2 dressuur en Z springen? (weet nl. niet of je je onderschrift verder hebt bijgehouden).

nee nog niet, heb vanaf half augustus geen wedstrijden meer gereden, mn laatste echte proefje was dat waar ik 186 had
8/9 oktober weer in Druten bij onze eigen ponyclub! (vandaag was clubwedstrijd, telde jammer genoeg niet mee ) dus hopelijk heb ik dan weer een winstpunt en dan ga ik misschien binnenkort al wel M2 starten.. springen moet ik nog eventjes kijken wanneer en waar er weer wedstrijden zijn..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 23:45

Netjes van Sammie, had ik zelf natuurlijk ook op kunnen zoeken in de uitslagen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 08:19

Netjes Marieke!!

Neede vond ik vorig jaar idd ook een beetje karig gebouwd, maar nu ik Marieke zo hoor zal ik toch is kijken of ik Neede voor volgend jaar weer op de planning kan krijgen...

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:12

Goed gedaan, Marieke!

Ik heb dit weekend maar weer eens dressuurwedstrijden gepland (voor ná het crossen), maar alles blijkt nu al vol te zitten t/m december

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:16

Mijn verslagje staat op het forum van Varseveld.

Heb zelf ook geen idee wat er nu precies gebeurde. Hij schatte het zelf fout in, dacht dat hij er in 1x overheen moest ofzo.
Dacht alleen maar zitten blijven en vast houden...

Water ging heel goed allebei. Coffin minder was te gretig.
heb vele mensen horen schreeuwen onderweg, geweldig.
Nee weet nooit wie dat is ken alleen de stem van mijn zusjes en moeder onderweg.. In deze klasse heb ik geen tijd om te kijken wie er staan heb altijd de handen vol met de paard die is zo sterk vooral in het begin.

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:17

Iedereen trouwens gefeliciteerd met hun prijzen afgelopen weekeinde...

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:26

Britjlover, gefeliciteerd!

Patsmu, ik kan me er iets bij indenken dat je niet zoveel tijd hebt om om je heen te kijken...

Klinkt als een superfijne cross, Marieke!

Scum, nee, scheren doet geen pijn!
Ik heb zelf totaal geen problemen bij het scheren van mijn paard en de jachtpaarden. Het enige probleem met mijn paard is dat hij het gewoon allemaal errug lang vind duren (hij vindt eigenlijk dat ik het klusje wel in een half uurtje af kan hebben..).

Verder doe ik 1 dikke deken op, en als het heel erg koud wordt gooi ik er nog een onderdeken onder. Zowel de jachtpaarden als mijn eigen paard scheer ik 2x en dat is genoeg.
Als ik jou was zou ik vragen of iemand (die ervaren is) je paard voor de 1e keer kan scheren, dan kun je het allemaal goed bekijken en hoef je zelf nog geen apparaat aan te schaffen. Je moet er beste even handig in worden voordat je het echt mooi krijgt, zonder al teveel strepen.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:40

Pfff internet ligt er bij ons uit
Vandaar dat jullie echt een paar dagen niks hebben gehoord, ik zit nu ff snel op school te internetten.
Scum en Bitwise: ik heb de stopwatch gekregen, doet het super (zie hieronder mijn verslagje Het geld stuur ik desnoods maar op als internet het morgen nog niet doet, oke?

Het ging erg lekker in Neede!
Dressuur lekker ontspannen, nageeflijkheid was nog niet echt super, maar ik ben al blij dat het heel wat ontspannener gaat dan vorig jaar, resultaat 148 punten.

Toen de cross nog even gefietst (had voor de dressuur al verkend), echt een mooie cross, een hele verbetering vergeleken met vorig jaar! Alternatieven en massalere hindernissen, echt veel leuker.

Met springen was ze een beetje lauw, wel foutloos maar had veel beter gekunt.
Toen wat sprongetjes gemaakt voor de cross.... Mevrouw werd nogal heet en ik had af en toe moeite om haar in toom te houden dus maar even ontspannen gestapt, anders werd ze alleen maar heter.
Toen de cross in, ging echt super! Op hindernis 1 had ze even wat aanmoediging nodig maar ze kreeg de smaak weer helemaal te pakken en ze sprong alles super! Behalve het tussen de mais doorgaan, dat leek haar even geen goed idee, maar ik kreeg haar na een volte er wel in Hindernis 5 gewoon de brede oxer gepakt, water ging ze zo in, dubbel op 1 galopsprong gepakt (stond op 2 voor de pony's), trakhenertje pakte ze ook makkelijk aan en alleen op 14 het alternatief gepakt. En foutloos binnen de tijd gefinished, resultaat 4e prijs
Had alleen maar 7-ens op de cross stijl, ook super tevreden over!

Heb vief en kim nog zien rijden, wou jullie nog aanspreken maar toen moest ik alweer terug lopen aangezien de prijsuitreiking begon

Ik hoop dat internet het snel weer doet want ik moet echt ALLES nog bijlezen!

Oja, er is nog een erg mooie foto gemaakt, die heb ik natuurlijk meteen gekocht en zal hem zo snel mogelijk laten zien!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:44

Super gedaan Andrea!! Gefeliciteerd!

Ik ga zo maar is naar mijn stage, kijken wat ze vandaag voor me te doen hebben....

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:47

super andrea!! we wisten hetnatuurlijk al (van chantal) maar bij deze nog een keer gefeliciteerd!
Laatst bijgewerkt door Biertabje op 19-09-05 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 10:06

Gefeliciteerd Andrea!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 10:28

wow Andres, gefeliciteerd!! Die foto willen we zien.

Jammer van de weigering Patsmu.

Hihi...Miss_jumpy, van jou willen we ook foto's zien

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 13:27

Super Andrea!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 14:30

Netjes Andrea

Ik heb mijn presentatie af en een soort van discussiepunt weten te formuleren. Het moet maar zo, ze heeft al gezegd dat iedereen een voldoende krijgt en aangezien het maar 5% van mijn tentamencijfer is geloof ik het zo eigenlijk wel Ben er al drie dagen mee aan het rommelen...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 15:05

ik ben wel (min of meer) bijgelezen. Andrea, proficiat! Patsmu, goed hoor zo'n 2 *! Marieke, klinkt goed met Pico
De rugpatient, sterkte. En degene van Sam (paardennamen kan ik wel onthouden ), komt echt goed. Pablo was ook zo bang vroeger, en ik heb nog wel ergens foto's dat hij vol in de rem gaat na een in-uitje omdat er - jawel - een boomstaan schuin voor hem ligt De deelnemers in BN vorig jaar weten dat nog wel

Gomir, sterkte met Ot. Rustig aan de gang maar weer

Overigens is Pablo's dikke been naar verwachting al weer mooi dun. Kwam dus idd door het ijzer, dat is overigens in rook opgegaan
Miss_jumpy, klinkt als een superrit En dat fanatieke heb ik ook hoor

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:23

gefeliciteerd andrea!
patsmu, ik kan me voorstellen dat je op dat niveau geen tijd hebt om om je heen te kijken! super hoor zo'n 2* uitrijden met maar 1 weigering!

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:25

andrea gefeliciteerd