[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:50

Ik wil wel iets goed zichtbaar, zodat 'supporters' mij herkennen, alleen grijs op mijn schimmel vind ik niet mooi, moet sowieso kleurtje bij. Maar nu door die zwarte BP, heb ik alleen nog grijze rijbroek en shirt, tape, onderlegger is geel, dus dan blijft er van de combi grijs-geel niet veel meer over...
beige/bruin vind ik mooi, maar ook weer weinig opvallend als je achteraan in een veld aan het crossen bent.
oranje en bruin met zwarte BP vind ik mooi op een bruin/donker paard, maar met mijn witte vind ik dat alweer teveel kleuren... Ben een moeilijke hé ;)

Daaphh

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 16:00

Je kan ook een hoesje kopen voor over je bp!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:09

Rood :Y), past bij je zwart en past op elk kleur paard.

Bruin is niet zo mooi op wit idd. Hoog blauw/koningsblauw is ook mooi en opvallend

Ik ben niet moelijk, alles blauw/wit, zowel jumping als cross. Bruin/beige zou mooi zijn op mn vos mr kvind bruin niet mooi. Ik ben gewoon nogal blauwig aangelegd :D, mn dagelijske kleren, auto... (met uitzondering van politieke voorkeur, das niet blauw :Y) )

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:24

Ik zou ook voor een fellere kleur met zwart gaan (zoals ik O:) ).
Bij schimmel vind ik ook vooral rood en blauw mooi idd, zeker in combi met zwart. En die kleuren passen ook op een donkerbruin paard.

Bij mij was die outfit een simpele keuze. Ik heb maar 1 rijbroek, een zwarte en toevallig ook een zwarte bp. Deze is mijne mooiste onderlegger vind ik en mama had toevallig een T-shirt in dezelfde kleur. En mijn crossbeschermers heb ook voor de kwaliteit gekocht, ook toeval dat die er ook wat bij passen :D

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 17:44

Bordeaux is soort rood! :D Hehe :P

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 17:45

Mijn kleuren zijn beetje onsamenhangend. :+ Blauw dekje en truitje, en de rest wit. Behalve capcover die is grijs. :+

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 19:53

Jouw kleur is idd mooi katherina! Past goed op wit :j.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 20:33

sjonge jullie zijn hard gegaan :D

Katharina, wauw wat goed van je cross!!! weer een stukje zelfvertrouwen erbij!! en mooie foto!

en Antonius, ben zo blij voor je! ik kan me goed voorstellen hoe het gevoeld heeft, jij zult nog zeer lang nagenieten, denk dat de winter nu wel erg lang wordt! :D

PP gaaf hoor, en ik zou toch ook wel met een beetje onzekerheid van start gaan met zo'n zware val voor me.

daaph...die fot met die kerk op de achtergrond echt gaaf

ik rij ook altijd in blauw wit, maar ook net als PP, in het dagelijkse leven erg blauw aangelegd :')
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 610&type=3

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 20:41

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 20:45

Ik vind blauw ook wel mooi, maar zoveel mensen rijden in het blauw :+
Zou sowieso ander shirt moeten hebben, die nieuwe Bp irriteert in mijn nek en heb nu gewoon shirt, dus wil een cross shirt met kraag.

Jouw kleur is inderdaad mooi katharina! Je hebt wel geluk dat shirt en doekje zo goed op elkaar lijken!

Mss paars...

Hoesje over Bp wist ik trouwens niet, daar ook maar even naar zoeken!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 20:49

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 20:51

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 20:54

Daaphh ik ga het blijven zeggen, ik snap echt niet dat j.oris voor D zijn proef kon staan. Ik vind I wat kort lopen, mag meer ruimte in zijn beweging tonen, maar loopt wel mooi door de hals, vrij constante aanleuning, geen fouten erin... Vanuit deze hoek zie je natuurlijk de appuyementen enzo niet deftig, maar toch kan ik me nie voorstellen dat dit quasi de minste proef van iedereen was... Jammer voor jullie, hier hadden jullie meer mee verdiend! Ik zou het trouwens ook zeggen mocht ik het anders vinden ;)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 21:02

Hij kan veel ruimer lopen, maar als hij stress heeft gaat hij korter lopen.
Ik had idd hetzelfde gevoel.. Mja, we hebben kunnen meedoen, dat is al veel waard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 23:15

Als ik het goed begrijp werkt Dirk nog gewoon naast deze wedstrijden? Hoe krijg je dat georganiseerd, petje af!

Antonius, wat met limoengroen en donkergrijs? Past ook nog bij je BP en valt op. Of smaragdgroen. Is donkerder en straalt van je schimmel af. Vind dat een prachtig kleur. Helaas vloekt het met de rode ondertoon in Icaro zijn vacht, voor ons dus geen optie.

Blauw rijdt volgens mij het halve land al mee.

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 23:25

Moest ik een crossoutfit kunnen kiezen, zou 'k bordeaux met zwart of navy nemen! Dekje en rijbroek check haha. :P

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 07:59

mijn cross outfit is kobalt blauw :D alle mijn volledige outfit eigenlijk. mijn wedstrijdjas is ook zwart met kobalt blauwe accenten.
zadeldek, klossen, polo, capovertrek, handschoenen allemaal kobalt blauw :)
ja kan hier eindelijk ver in gaan heb ik al ondervonden :D
mijn vriend heeft bruin en beige op een vos paard. vind ik ook wel leuk en als man is hij liever niet te opvallend :)

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 08:05

Afbeelding
Afbeelding

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 08:14

Vind je wedstrijdjas super mooi!

Ik heb geen vaste cross t-shirt, ofwel rij ik met witte broek, kabaltblauwe T-shirt, mr dit jaar meestal met donekr blauwe blauwe broek witte polo met donkerblauw accenten of donker blauwe broek met kobalt blauwe trui.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 08:19

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 08:23

Ja vind mijn jas ook leuk hihi.

Die van jou ook hoor pp. Met die elleboog lapjes! Zeer leuk!

Ik ga er mss net iets te ver in in mijn outfit :O
Afbeelding

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 09:20

leuk dat blauw wedstrijdvestje!
Ik heb ook meestal blauw maar let opzich er niet zo hard op. soms doe ik ook gewoon een witte broek aan.

Jup, Dirk werkt gewoon nog.. Alle gewoon, hij moet vaak naar het buitenland voor zen werk, werkt altijd in Brussel en woont in Limburg. Hoe hij het goed, veel hulp van mij, ik zorg dat hij enkel moet rijden. de rest doe ik. Maar dit geldt ook net voor S.arah. Zij zit nog meer in het buitenland, maar ze heeft gelukkig wel haar piste bij haar thuis terwijl wij wel nog naar genk moeten rijden steeds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 13:39

Ik heb oranje en bruin als kleuren, met zwart tuig en zwarte laarzen. Die laarzen wil ik nog vervangen Door bruine. Tuig blijft zwart omdat dat makkelijker is dan steeds maar dezelfde bruintint zoeken :p

Op termijn komt er mogelijk limoen met grijs bij. Ik gebruik die knalkleuren ook vaak bij buitenrit. Er zit wat bos hier en dan val ik graag op tijdens jachtseizoen :')

Steph1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 14:05

Hoi hoi! Long time :) ! Indonesië was prachtig!

Veel gebabbeld weer hier! Proficiat iedereen met de mooie resultaten en fijne cross-rondjes! Sjiek van Lion Daphne!

Hier ook blauw als cross-kleur. Vriend zou graag blauw-grijs willen. Valt niet op maar dat wil hij ook niet echt :). Onze 6j valt zo al genoeg op met z'n witte vlek :).

Aldislamp2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 14:17

Ik had altijd een grijs met blauwe cross outfit, had precies liever soms dat ze net niet zagen wat ik allemaal uitspookte in de cross :'), dus vandaar vrij neutraal. Man crosst in het zwart met grijs en F heeft een heel opvallende groene outfit, die zie je inderdaad van heel ver afkomen.

Heb ook nog in het oranje en bruin gecrosst, grappige was dat ik dan ook aangemoedigd werd door Nederlanders in de cross :D

Ik vind bordeaux ook heel mooi!

Daaph: Proficiat voor Lion! Toch maar knap dat jullie er staan tussen de profs.
Antonius; goed dat je voor de winter nog een crossje hebt kunnen rijden, denk dat het inderdaad wel goed was, want anders is het nog lang tot het voorjaar. Kan geloven dat het in het begin terug wat zoeken was.
Ook de andere goede resultaten in de cross blijkbaar
Varekaj en Hanne: veel succes met de dressuurwedstrijd!

Wij gaan naar de zee met de paarden zaterdag, allé ik ga met onze hond te voet mee, rijden zit er niet echt meer in spijtig genoeg...